woensdag 5 januari 2011

Zpagetti kettingen V

Ik had een bestelling voor een zpagetti-ketting en als de bollen dan eenmaal op tafel staan..
daarbij heb ik hele leuke pastelkleurtjes; het blauw van hierboven en het roze/lila (in de winkels schijn je er veel kleding van te zien nu ;-) van hieronder:

De blauwe, maar nu helemaal:
En ja, deze blijven toch het meest populair:

Ze lijken wel erg lang zo, maar dat komt omdat ze aan een spijker hangen! Later kwam ik pas op het idee van het tafeltje, maar toen was het al weer te donker voor deze..
onderstaande vind ik zelf helemaal geweldig ;-) Ik word er zo vrolijk van als ik er naar kijk. En nee, hij is niet helemaal roze, maar met rood / roze tinten ;-)  
Ik plaats binnenkort weer een aantal kettingen in mijn webshop!
Morgen zal ik trouwens het 'nieuws' plaatsen waar ik het pas over had!
Het betreft een hele leuke aanvulling op mijn webshop!! ;-)

15 opmerkingen:

Wanda zei

Wat een vrolijke kettingen! Ze blijven leuk :0)

Saartje zei

Hele mooie kettingen, het is weer eens wat anders!
Groetjes, Saartje

Anoniem zei

Oeh, wat een boel mooie! :D
Mijn favorietje is de grijs/wit/lila met die mooie bloemen erop! :D

Stina zei

Echt heel leuk gedaan, maar als ik vragen mag waar bestel jij je zpagetti?

Gr stina

Sow Cute! zei

Leuk allemaal en heerlijk die vrolijke kleurtjes!

DEKAKADO zei

Leuke serie.
Stuk voor stuk, erg mooi.

Samantha zei

Leuk zeg! erg vrolijk allemaal ;)

Katrientje vanalles zei

mooie exemplaren

Marijke zei

Wauw, wat zien we er toch weer leuk uit! Die staan ook nog steeds op m'n lijstje om eens zelf te maken, alleen dat lijstje wordt steeds maar langer ipv korter...

Juliette zei

Mooie kettingen + mooie kleuren combinaties!!
Lijkt me heel leuk staan op neutrale kleren, leuke versiering.
Liefs Juliette

Denco zei

Wat een leuke kettingen weer.

Roos zei

Wat heb je weer een mooie kettingen gemaakt! Ik wil je nog een gelukkig, gezond en creatief 2011 wensen! Ik zag dat je een give away organiseert, nou ik ben weer van de partij hoor.....

Lique zei

Ze zijn weer super Nanc!

madebyme zei

Ik blijf ze toch super vinden! Ze staan bij mij hoog op mijn to-do list.
Waar koop jij je zpagetti? Bestel je ze online en zo ja waar?

Lief en een fijn weekeind
Melanie
ma-de-by-me.blogspot.com

kuddelz zei

Hallo Nancy, wat een ontzettend leuke dingen maak je zeg!!!
Ik wilde je vragen of ik een paar van je foto's van de zpagetti-kettingen mag gebruiken als inspiratie voor op mijn webwinkel? Ze zijn echt geweldig..een superidee.
Ik hoop dat je het goed vindt, groetjes Veronique
www.kuddelz.nl