zaterdag 15 januari 2011

Uitslag give-away!

True Random Number Generator

Min: 1 Max:  90 Result: 13  en dat is............................
Lovetoknit zei

Wow, gefeliciteerd, zoveel volgers al! Ik ben benieuwd naar je give-away maar dat zal wel goed zitten, je maakt altijd zulke leuke dingen! Ik doe graag mee, alvast bedankt voor deze kans! Groetjes

28 december, 2010 19:37
Gefeliciteerd!
Onderstaand pakje is voor jou! Mail je me je adres even, dan komt het zo snel mogelijk naar je toe! (homemadeby@gmail.com)
En ja.. er waren zoveel leuke reacties dat ik besloten heb onderstaand pakje ook weg te geven:
oeps en toen ging er iets heel erg mis... mijn bericht werd gepubliceerd voordat ik klaar was!!! Dus nu moet ik heel snel zijn met degene voor wie dit pakje is:
Sow Cute! zei
Oeeeeeeeeeh! Maar natuurlijk doe ik mee! Vind je fimocreaties he le maal het einde! Daarmee hoef je niet aan de lijn te denken na de feestdagen :-D
Liefs Romana
Ik hoop dat jullie er blij mee zijn! Iedereen heel erg bedankt voor jullie leuke reacties! En tot de volgende give-away! ;-)
Fijn weekend! Liefs, Nancy

19 opmerkingen:

Nickie zei

gefeliciteerd. Is een erg leuke prijs!!!! mooi gemaakt Nancy

Katrientje vanalles zei

Waw, die gaan blij zijn.

Inge zei

Gefeliciteerd!

x Inge

Lila Lime zei

Ja, die gaan zeker helemaal blij zijn!

A la Sascha zei

Ow wow, wat zuperleuk fantastisch geweldig!
Ik mail je mijn gegevens en superbedankt!!!!

Anoniem zei

Wat een leuke pakketjes met superleuke spulletjes heb je ervan gemaakt! En 2 winnaars nog wel! :D Wat ben je toch lief! :)
Gefeliciteerd Lovetoknit en Sow Cute! :D

made by Mriek zei

Gefeliciteerd!!
Liefs,
Mriek

Het Knuter Huuske zei

Oohhh wat zullen de winnaars in hun nopjes zijn!
Gefeliciteerd!

Wat Leuk dat je nog een extra kadootje hebt gedaan :) ....
En het bovenste is de give away ingepakt en wel?
Want ik vind dat een leuk pakje geworden....
Dat is Mooi inpak papier......

Fijn Weekend....

Groetjes van Ivonne.

Le Patiné zei

gefeliciteerd aan de winnaars.

Groetjes Natasja

Sow Cute! zei

Ooooh! Wat leuk! Ik mail je mijn gegevens :-D

Liefs Romana

Lisette Pool - 24/7 STYLISH zei

wat schattig!

▲ Lots of love, Lisette ▲
sweetlisette.blogspot.com

madebyme zei

Haha, dat was een foutje. Ik wist niet meer of ik mee gedaan had en heb niet meer terug gekeken. Helaas niet gewonnen maar de trouwe bloggers die wel gewonnen hebben wil ik van harte feliciteren!

Wat betreft de spaghetti; ik ga eens in mijn kast met stofjes rommelen of ik iets moois voor je kan vinden zodat we kunnen ruilen. Heb je voorkeur voor kleur of motiefje? Of heb je liever iets effen?

Als ik iets heb laat ik het je weten, ik ben al diep aan het nadenken over de kleur van de spaghetti.

Je hoort zo snel mogelijk van me.
Liefs Melanie

Desirée zei

Proficiat voor de winnaars, ze zullen er vast superblij mee zijn want het is allemaal errug leuk!

BDDesigns zei

Gefeliciteerd winnaars! Hier mogen jullie echt super blij mee zijn! Ik ben maar weer eens met stokjes gaan gooien en heb er ook een naar jou toe gegooid (what's on your desk), Ik hoop dat je het leuk vind. Kijk maar even op mijn blog voor informatie!

Juliette zei

Wat een leuke Give away! Daar zullen de winnaars wel blij mee zijn!
Liefs Juliette

atelierlemlem zei

Wat een prachtige giveaway heb je er van gemaakt Nancy! En dan ook nog een extra kadootje...heel lief! En voor de winaressen; van harte!
Groetjes van mama lieveheersbeestje.

Unknown zei

Mooie Give Away.
Ik vind je Fimo figuurtjes helemaal super gaaf.
Erg leuk als sleutelhanger.
Super.
Groetjes Brigitte

Michaja zei

Gefeliciteerd voor de winnende dames!!
Liefs Michaja

- zei

Congratulations girls!