zondag 9 januari 2011

Internetproblemen (nog steeds), dus maar iets gemaakt

We zitten nog steeds zonder internet! Ze hebben ons beloofd het voor maandagmorgen (nog een paar uren te gaan dus ;-) te repareren, maar het schijnt nogal een ingewikkeld probleem te zijn! Dus af en toe, in een uurtje bij mijn moeder, probeer ik zoveel mogelijk te doen. Jammer genoeg lukt het me niet om op iedereen te reageren, maar dat doe ik zo snel mogelijk hoor! Ik mis echt het lezen van jullie blogs!
En ja, als je niet kunt internetten, ga je maar wat maken.. bovenstaand mandje heb ik gemaakt uit het boek van Eline's huis. Alleen weer net een beetje anders ;-) Ik krijg al een aardige verzameling en alles nog steeds van die ene meter, waar ik oh zo zuinig op ben!!!

Ook wordt er hard gewerkt aan mijn give-away! Dank jullie wel voor alle reacties, echt super!!!
Hopelijk tot gauw weer online!!

23 opmerkingen:

Valerie zei

Hoi

Ziet er weer leuk uit hoor.
Ik vind Eline's huis ook zo leuk, ik heb er stempels van.
Hopelijk heb je straks geen problemen meer met internet.

Groetjes,
Valerie

Desiree zei

wat schattig zeg, blijf die driehoek tasjes leuk vinden!

Sow Cute! zei

Wat schattig! Die stofjes zijn zo mooi, kan me voorstellen dat je er zo zuinig op bent.

Liefs Romana

Bettina zei

Wat leuk allemaal! Hele mooie kleuren en stofjes. =)
Groetjes,
Bettina

Anoniem zei

Ooh, wat een boel leuks weer! :D
Jij hebt het mandje gemaakt wat ik vandaag wilde gaan maken (maar wat dus niet is gelukt, haha...).
Hopelijk ben je gauw weer online!

Nickie zei

Wat is dat mandje gaaf!!!!! Ik heb moeite met dit patroon. Snap er niet zoveel van. Maar eens vragen aan een ervaren naaister ;) Of bij jou op de koffie//thee komen (nodig mezelf verder niet uit hoor ;) )

Stina zei

wat leuk zeg allemaal die prulletjes zo schattig, heel mooi die kleine gehaakte bloemetjes, mail jou nog straks eventjes.

Groet Stina

Haakmuts zei

O, wat een mooie spulletjes allemaal. Ik ga echt heel snel dat boek kopen.
Succes met je internet.

inge zei

nu alles heeeft een voordeel zie je maar...meestal doen we veel meer zonder de tv en de pc aan...;-)

Het Knuter Huuske zei

Vervelend dat internet niet goed werkt....
Dan pas merk je hoeveel je er gebruik van maakt....
Het is al "zo gewoon".....
Hoop dat het snel weer in orde is....

Ik vind wat je gemaakt hebt super leuk!
Ik hou wel van die sfeer....
Mooi!
Eline's huis, dat boek heb ik wat van gezien op youtube een filmpje.... Lijkt me een leuk boek.
Maar volgens mij is hij momenteel niet meer te verkrijgen.....

Wat leuk te zien dat je ook goed overweg kan met de naaimachine!
En die button die je op de foto ziet, maak je ook zelf?

Toch leuk dat je zo af en toe nog even op je blog kan komen :)

Groetjes van Ivonne.

elisanna zei

Heel mooi allemaal!

Katrientje vanalles zei

toch een klein beetje leuk zonder internet, want dan kan je heel veel maken. mooie maaksels trouwens.
maar ik hoop dat je net snel hersteld is.
Katrientje

Roos zei

Tjongejonge wat een boel leuke spulletjes heb je weer gemaakt.
En altijd van die vrolijke kleurtjes, mooi hoor!

Claudia. zei

Ik mag het bijna niet zeggen, laat jouw pc nog maar even kapot zijn, wat heb je ontzettende leuke dingen gemaakt.
We zien je gauw weer terug, tot dan.
Claudia.

Michaja zei

Jij ook al problemen!! Vervelend he maar aan de andere kant doe je nu dingen die je anders niet gedaan had. En ze zijn weer erg leuk je mandjes!!
Liefs Michaja

angelina zei

ziet er gaaf uit zeg

Michaja zei

Lekker dat je weer online bent!
Welk linkje want ik kan het niet vinden?
Greez
Michaja

Unknown zei

leuk!!! balen van je internet!! Is het inmiddels weer opgelost?

creathea zei

Ik ben intussen weer online, maar wat heb je een extra tijd om te freubelen hè als je geen internet hebt. Al is het niet leuk. Ben nu druk aan het bijlezen op de diverse blogs ;-)
Groetjes, Thea

Denco zei

Jammer van je internet maar wel tijd over om onwijs leuke dingen te maken. (het stofje is echt leuk!!0

Esther zei

Wat een leuke spulletjes heb je gemaakt. Ik heb de stof een tijdje geleden ook gekocht, leuk te zien wat jij ermee gedaan hebt, Groetjes Esther.

Janine de Bart zei

die stofjes zijn echt super! :D

Marieke zei

Wat een leuk mandje!