maandag 17 januari 2011

What's on your desk?

Van Brenda van B.D. Design Crafts kreeg ik het stokje
 'What's on your desk?'
Dank je wel, Brenda!
Jammer genoeg, ligt er even niet zoveel.
Wat ik wel kan laten zien, is dit:
Het is een ontzettend leuk project van Helmi Coenders!
Van gerecycled behangpapier maakt ze echt de leukste dingetjes! En nog veel meer overigens! Echt de moeite waard om haar blog eens te gaan bekijken! Ik moet het nog in elkaar zetten, zodra ik dat heb gedaan, laat ik het resultaat zien! (Het zijn er een paar, echt heel erg leuk!)
Daarbij voel ik me al een paar dagen wat 'bibberig' en ben ik bang dat ik wat grieperig wordt, dus ik geef het stokje even door aan Nicollie!
Jullie houden de mijne even te goed! Er zijn wat leuke swaps weg en onderweg, dus tot gauw!
Dan antwoord ik jullie ook allemaal weer hoor!

12 opmerkingen:

Anoniem zei

*vangt*
Dankjewel voor het stokje! :D
Enne, niet ziek worden hoor! *knuf*

bobbeez-8r1id zei

niet ziek worden hoor, je moet er zaterdag wel gewoon bij zijn !!!

madebyme zei

Hey Nancy,

Ik heb je een mail gestuurd naar hetzelfde adres als de give-awayers moeten reageren.
Wil je eens kijken of je het ontvangen hebt?

Groetjes Melanie
ma-de-by-me.blogspot.com

Anoniem zei

Nee idd Nancy, niet ziek worden!!! Zaterdag is het weer zo ver en daar moet je toch wel bij zijn!

Helmi zei

Hoi Nancy, wat leuk om mijn zeefdrukjes op je blog te zien. Dankjewel.
grt, Helmi

Sow Cute! zei

Ik wens je alvast beterschap, want het gaat heel erg rond! Wat leuk met dat behang en ze maakt inderdaad mooie dingen, heb al even gekoekeloerd :-)

Liefs Romana

Denco zei

Hopelijk wordt je niet ziek, lekker op tijd naar bed gaan en ff je rust nemen.
liefs Astrid

wilma zei

wens je beterschap toe enne ziek het wel eff uit
we wachten wel eff op je volgende bericht en ik hoop dat je je snel weer beter voelt

Het Knuter Huuske zei

Dus je bent druk aan de swap :)

Ziet er leuk uit zeg, ben benieuwd wat het gaat worden....

Jongste was hier afgelopen week ziek....
Koorts.... Nu nog niet helemaal fit, ogen wat opgezet.... Nog moe.....
Sneu....
Hoop dat jij niet ziek gaat worden!

Groetjes van Ivonne.

Unknown zei

Oh je, beterschap meis!! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt

Michaja zei

Beterschap Nancy. Ik hoop dat je je inmiddels al weer wat beter voelt!
Liefs Michaja

- zei

Take care and feel better soon!