dinsdag 11 januari 2011

Nieuwe dingetjes van tafelzeil

Allereerst we zijn weer online! Vandaag al heel veel blogs gelezen en mailtjes beantwoord, maar helemaal bij ben ik nog niet hoor! Maar ik ben al lang blij dat we weer internet én telefoon hebben!
Ik had jullie eerder laten zien dat ik Mexicaans tafelzeil gekocht had bij het winkeltje van Nicole naar aanleiding van de blog van hobbyblog (die overigens ook een leuke give-away heeft ;-)
Het ene is een soort 'sleutelhangerzakje', maar nog niet helemaal naar mijn zin..

 Ik moet of het uiteinde nog smaller maken, of grotere 'veterklemmen' kopen en ik ben bang dat het laatste het mooiste is.. wordt vervolgd

En de andere is een hoesje voor mijn autopapieren of zo..
  buitenkant, nog een beetje saai..
en de binnenkant, al leuker, niet?

Toen ik laatst een paar zpagettikettingen verkocht aan iemand hier in het dorp, kwam ik erachter dat zij ontzettend leuke kaarten maakte. Ik heb er twee bij haar gekocht, vond ze zo leuk ;-)
Dat was het weer! Het kado voor de give-away is af... nog een paar dagen!!!
liefs, Nancy

17 opmerkingen:

Cinderell@'s wereld zei

Leuk zeg al die tafelzeil dingetjes...mijn berichten staan even stil ben druk voor jou verrassing bezig....binnenkort adressen wisselen?
H gr Cinderell@

Het Knuter Huuske zei

Fijn dat je weer online bent....
Dus je had ook geen telefoon :S ....
Dat is wel vervelend zeg.... Wij hebben ook alles via één en als we geen internet hebben is er ook geen telefoon.... Niet altijd handig....

Wat ziet dat er allemaal leuk en vrolijk uit zeg!
Mooi!

Heb net even op google gezocht naar VanMarieke .... Ik heb die naam al eens voorbij zien komen **denk op twitter**.... Maar nooit echt gekeken nog.... Ziet er erg leuk uit die butons enzo.... Is ook niet zo moeilijk te doen geloof ik.....

Wat het engels haken betreft.... Ik heb wel een lijst liggen en heb eens een dolfijntje gemaakt die ik omgezet had van Engels naar Nederlands.... Was wel aardig gelukt, de dolfijn leek wel ;) .... Sommige termen kende ik niet en kon ik niet echt vinden en dacht van huh? .... Maar al hakende kwam ik daar dan wel weer uit....
Voor nu vind ik het nog wel makkelijk als het in het Nederlands is....
Maar wie weet dat het over een tijdje wel aardig gaat....
Het haken gaat ook niet altijd even goed ;) ....
Soms lees ik het niet goed of als ik dan twee delen moet maken van hetzelfde dat de één toch weer net anders wordt dan de ander....
Meestal als ik het in elkaar zet dan valt het niet zo op **hihihi**....
Nou ja, komt vast allemaal wel goed :D

Fijne Avond....

Groetjes van Ivonne.

nini*lili zei

Ooh leuk! ik houd van tafelzeil!!

A la Sascha zei

Hey! Ziet er superleuk uit, leuke printjes! Bedankt voor je lieve berichtje en je link;) tot sprekens, groetjes

Anoniem zei

Wat een leuke dingetjes heb je weer gemaakt! :D
En die kaarten zijn grappig! Je hebt toch niet je hele winst uitgegeven, he? hihi... ;)
*knuf*

Desirée zei

gaaf zeg! Gebruik jij een speciale naaimachine, of gewone een heel dunne naald?

desiree zei

het is duidelijk, lees net bij hobbyblog hoe het werkt hahaha, had ik iets eerder moeten kijken! Maar het blijft nog steeds mooi!
Eens kijken of ik van dat mooie zeil kan scoren, kan ik het ook eens proberen!

Esther zei

Wat een leuke dingen kun je toch met tafelzeil doen. Groetjes Esther.

petra zei

Ziet er erg leuk en vrolijk met dat gekleurde zeil!! Fijn dat je weer online bent. Heb je recent ontdekt en gelinkt. Ben benieuwd wat je allemaal gaat doen/maken. groeten petra

Anoniem zei

Hallo Nancy,

Leuk die spulletjes van tafelzeil! Vrolijke kleurtjes ook!!

Ik heb zoiets ook al heel lang in de planning! Maar ja,er is zoveel leuks om te maken!Waarom is die week ook zo kort???

Groetjes van Thea♥

vicarno's mama zei

leuk en vrolijk! (en hoe werk jij in godsnaam zo fijn af met die tafelfzeil???!!!)

Roos zei

Wat heb je dat mooi gemaakt al die spulletjes van tafelzeil. Ik heb al een hele tijd een stuk tafelzeil liggen, nu ik jou spulletjes zie moet ik er toch ook maar eens mee aan de slag gaan.
Fijn dat je weer online kunt, geloof meteen dat je de computer erg miste. Mooie kaarten overigens!

Kaatje van den Hoogen zei

Leuke ideetjes!

Lekker vrolijk

Liefs Kaatje

Michaja zei

Wat ben jij heerlijk op dreef Nancy. Ik heb Ilan al de halve week thuis dus doe niet heel heel veel maar heb wel zin om leuke dingen te maken helemaal na het zien van jouw leuke berichtje.
Liefs Michaja

Anoniem zei

Wel fijn een paar dagen zonder.... wordt je wel erg productief van, toch?
Ziet er overigens weer super uit!
Ennuh.... te zien aan de reacties die ieder geeft heb je toch kans gezien om op andere plekken een reactie achter te laten... Knap hoor!
De telefoon werkend is wel handig... dan merk je pas hoeveel je toch doet via het net van telefonie en kabels van de computer...
Ik moet in de vakantie ook altijd even afkicken; de computer is bijna niet meer weg te denken, maar wel heerlijk als het even niet kan...
( voel je je wel weer schuldig dat je niet al die leuke blogs kunt bijhouden en een reactie achter kunt laten;-) )
Keep up the good work!
Groeten,
Madeliefste

madebyme zei

Wat leuk, zo'n autopapierenhoesje zou ik ook wel willen!

Liefs Melanie
ma-de-by-me.blogspot.com

atelierlemlem zei

Wat een mooie dingen heb je gemaakt!