woensdag 19 januari 2011

Een ontzettend leuke swap!

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes! Het gaat al wat beter! Veel slapen, paracetamol en liters thee en ik ben er al weer bijna ;-) Niet veel gedaan dus, maar zoals beloofd, een swap van het CraftySwapForum die al onderweg was! Onderstaande, geweldige map kreeg ik van Cinderella!
Ik vind het stofje zo lief!!! En er zat nog veel meer bij....
In de map zelf allemaal leuke patroontjes voor knuffels, viltdingetjes, lucky stars! Lint, applicaties, kralen, echt zo ontzettend leuk allemaal!! Het was echt een geweldige swap!!
Nogmaals dank je wel, Cinderella!
Dit stuurde ik naar haar:
Ze houdt van Pip, Holland, vintage en rood / wit polkadots! Dus ja.. ;-) 
Van deze piramidezakjes (nee, ze zijn niet mislukt, ze horen zo ;-) heb ik er al een paar gemaakt nu, ik vind ze zelf erg handig, er past precies een haaknaald (of meer) in, een schaartje en een bolletje wol, voor onderweg bijvoorbeeld. Ik haak altijd in de auto, dus dan is het erg makkelijk! Maar natuurlijk kun je er ook wat anders in doen hoor! En Cinderella was er gelukkig ook erg blij mee, lees maar op haar blog!

9 opmerkingen:

Roos zei

Wat een boel leuke spulletjes heb je weer gehad, en ook gegeven bij deze swap.
Daar knap je meteen van op natuurlijk, beterschap nog!

Anoniem zei

Mooie swap met leuke spulletjes!

Anoniem zei

Ooh, wat ben je weer verwend (en zo hoort het ook!) en wat een boel leuks heb je gemaakt voor je swap! (Leuk stofje! :D )

Esther zei

Wat een leuke spulletjes heb je gekregen. Beterschap. Groetjes Esther.

inge zei

heerlijk he die swaps !! verwennen en verwend worden...zo krijgt het leven meer kleur :-)

Cinderell@'s wereld zei

Ja heerlijk he....Ik ben zo gelukkig met mijn spulletjes...Liefs cinderell@

Samantha zei

Wat een mooie spulletjes zeg! jullie hebben elkaar erg verwend ;-)
Liefs Samantha

Haakmuts zei

Schitterende spulletjes heb je gekregen maar ook gegeven. Beterschap met laatste stuiptrekkingen van je griep.

Debbie zei

wat een super leuke spulletjes !