maandag 31 januari 2011

Mini-meeting met Nicole!

Jullie hebben vast al op Nicole haar blog  gelezen dat wij afgelopen zaterdag gezellig hebben bijgekletst hier in de buurt waar haar vriend moest zijn. Echter werd ik gisteren weer geveld door een blaasontsteking en daarom ben ik wat later met het plaatsen van de kadootjes die ik van haar heb gekregen.
Maar kijk eens wat leuk allemaal:
Vooral de applicatie van Trippel & Trappel (jammer genoeg waren ze er niet bij zaterdag ;-) vind ik super! Maar ook de buttons zijn zo leuk! En onderstaande hanger heeft ze niet alleen voor mij, maar ook voor mijn dochters Lisa en Kim gemaakt! Mooi hè?! 
Kim is vorige week voor haar rijbewijs geslaagd (na de vierde keer, dus dat was groot feest!!!)  
Wat ik haar gegeven heb, staat op haar blog, alleen was ik nog één dingetje vergeten, namelijk dit etuitje:
(komt er aan hoor! ;-)
en onderstaande ligt klaar om in elkaar gezet te worden.
Nicole had namelijk ook een groot aantal ritsen voor me bij ;-)
In een volgend blogbericht wil ik wat dingetjes van Eline's huis laten zien. Ik heb nu de stof, dankzij Lique  en die is zo mooi om te bestempelen! Ook leuk om er daarna knoopjes mee te maken!
ByPetra heeft trouwens een leuke tutorial van Valenstijns hartjes, dus daar wil ik er ook wat van maken. 
 Genoeg ideetjes dus, nu terug naar mijn bank met dekentje, de antibiotica die ik heb, zorgt er voor dat ik veel te veel slaap ;-) maar ja, als het maar helpt!
liefs, Nancy

13 opmerkingen:

Wanda zei

Wat hebben jullie elkaar weer flink verwend :0)
Kim, gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs!

Katrientje vanalles zei

veel beterschap, wat leuke spulletjes heb je gekregen.
Groeten Katrientje

Anni zei

Beterschap!

bobbeez-8r1id zei

Hi Kim, gefeliciteerd met je rijbewijs, veel plezier ermee (alhoewel misschien moet jij nu soms je moeder gaan rijden naar onze kletsdagen ;-) )

Cinderell@'s wereld zei

brroem broem....Gefeliciteerd en wat een heerlijke verwennerijen...geniet ze!!!
Liefs Cinderell@

Denco zei

Wat een leuke cadeautjes hebben jullie elkaar gegeven. Kim als je dit leest van harte gefeliciteerd en veel veilige kilometers toegewenst. Nancy veel beterschap en doe het rustig aan!! ben benieuwd naar je nieuwe dingetjes van Eline's huis.
xx Astrid

Unknown zei

Wat gezellig en leuk allemaal :) Wat goed dat je dochter gelsaagd is! gefeliciteerd!
Beterschap Nanc. Rustig aan!

Lique zei

Dat was weer flink genieten! Heerlijk!

Sterkte met je, alweer, blaasonsteking :(

Het Knuter Huuske zei

Hè bah.... Vervelend blaasonsteking....
Hoop dat je er snel weer boven op bent :( ....

Wat een leuk logje en wat een leuke spulletjes!
Stempelen op stof, wist niet eens dat het kon :)
Knoopjes maken lijkt me ook nog een keer leuk te doen.... Dat komt nog op mijn lijstje te staan van dingen om te doen ;) .....

Dank nog voor de complimenten op mijn swap pakketje!!.... Ik wil er nog graag een logje over maken.... Maar dat zal denk ik wel morgen worden....

Rustig aan....
Beterschap!!

Groetjes van Ivonne

Desirée-ScrapDees zei

wat leuk allemaal zeg! Even een vraagje. Met welke inkt bestempel jij die stof?

Anoniem zei

Ik vond het ook supergezellig!
Wat een leuk etuitje heb je gemaakt! :D
Enne, beterschap! *knuf*

Haakmuts zei

Dat jullie een gezellig middagje hebben gehad geloof ik graag en dan ook nog van die mooie kadootjes krijgen is helemaal top natuurlijk.

Claudia| Pipowagen aan zee zei

hai Hai Nancy

Kijk even op mijn blog voor de verlotingsuitslag :-)