vrijdag 28 januari 2011

Ja, ik wil!

Als ik toendertijd, zo'n 20 jaar geleden zo'n ring had gekregen, had ik gelijk ja gezegd! Nu ook hoor ;-)
Maar eerst iets anders!
Ik had jullie mijn mooie birdfeeder nog niet laten zien! Ik heb hem op de Dutch swappersdag gekregen van Guusje! Ik wilde hem in het spel al hebben, maar daar ging hij, zelfs twee keer, aan mijn neus voorbij! We hebben stiekem bij de voordeur een swap afgesproken ;-) en dus heb ik hem toch nog! 
 Guusje maakt ook ontzettend leuke paddestoelen, die hebben jullie vast hier en daar al gezien.. dus kon ik het niet laten er eentje na te maken:
ik wil er graag nog een paar maken, maar ik heb geen kant meer. Maar met een gehaakt randje is het ook erg leuk! Maar eerst nog wat anders! Ik had jullie ook nog het 'sleutelhangerzakje' van stof beloofd (dan hoe je ook geen Frans veterklemmetje te zoeken Michaja ;-) (die overigens een geweldige give-away heeft nu!!! 
Gewoon zo dus, het ringetje zit met een lintje tussen het (bij de ander biasband, maar dat gaat hier dus niet) omzoomde strookje genaaid! Simpel en ook leuk!!
En dan, de ringen!! Ik ben verliefd!!! op de ringen!! Ik kwam ze ergens tegen en al langer wilde ik zo'n ringtop, maar daar moet je weer allerlei materiaal voor aanschaffen, andere mandrel, schroefjes etc. en ja dat zit er even niet in. Dus toen ik deze ring zag.. was ik verkocht..
... je schroeft het schroefje uit de koker, plaatst er een mooie glaskraal op en draait het schroefje terug erop! Dat is alles.. en dit krijg je dan met verschillende kralen:



Hij is er jammer genoeg maar in één standaardmaat, namelijk 18 mm, maar hij past mij net (ruimschoots) aan mijn middelvinger! Oké, hij is niet zo mooi als een ringtop model, dat geef ik eerlijk toe, maar hij kost dan ook nog geen.... houd je vast, 2 euro!!! Alleen de ring hè?! Hier kan je hem vinden en nee, ik heb helaas geen aandelen, maar heb er wel snel 8 stuks besteld! ;-)

24 opmerkingen:

Sow Cute! zei

Wat mooi allemaal! Met zo'n ring zal ik ook ja! zeggen ;-)
Wat een super leuke feeder! Beetje variatie voor de vogeltjes... Vind je tasje ook weer super cute! Leuk leuk leuk :-D

Liefs Romana

Moois van mie zei

ik had ze ook zien staan bij sayila en als ze ze nog hebben bij mijn volgende bestelling, zullen ze er zeker bijzitten !

Anoniem zei

Ooh, wauw! Wat een geweldige ringen! :D Supermooi!!!
De rest ook hoor. ;) Maar die ringen... :D

Wanda zei

Mooie ringen! Zonde dat ze er alleen zo groot zijn.

Katrientje vanalles zei

Mooie ringen.Een rara vraag: zou jij met glaskralen een bij kunnen maken? met een klein haakje voor eventueel aan een sleutelhanger, ketting of armband? zo ja, wat zou dat mij kosten?
Katrientje

Anoniem zei

Hoi Nancy,

Wat een boel leuke dingen allemaal.Je hebt ook niet stil gezeten!!

Ik vind de ring super,en je hebt ook nog steeds iets anders! Keigaaf idee!!

Fijn weekend, groetjes Thea♥

Anoniem zei

Wat een leuke ring, die link ga ik eens goed bekijken. Dat zeil waar heb je dat ook alweer gekocht?

Anoniem zei

Wauw, wat een mooie ringen!

Grietje zei

Wat een super leuke ring! Ik denk alleen niet dat ik hem om kan...heb vrij dunne vingertjes.

creathea zei

Wat een super leuke ring en dat voor zo'n wereldprijs :-) Daar wordt een mens dan toch vrolijk van!!

Groetjes, Thea

Unknown zei

Wat een leuke ring!! Met steeds een andere kraal heb je gewoon elke keer iets anders! Goed bedacht :)
En ik vind je sleutelhangerzakje ook heel erg leuk :)
Jammer dat de ring alleen maar in een standaard maat te krijgen is.. Dat gaat helaas niet passen om mijn inieminie vingers..

Struinkunst by Lisette zei

Wauw, wat gaaf!!! Mag ik zo'n ring bij jou bestellen met een mooie glaskraal (of twee)?

Anoeska zei

Haha! Die birdfeeder! Dat was te verwachten ;-) Je had stiekem je zinnen er al op gezet toen die nog ingepakt was! ;-) Wat een leuk spel is het toch he!

En wat zijn je ringen gaaf zeg!

Marjolein zei

De ringen zijn echt mooi! En ook de birdfeeder, snap helemaal dat je die graag wilde hebben!
~ Marjolein

AnneCreatief zei

leuke tip van de ring!

Anni zei

Mooi zeg die ringen!! Leuk idee!

Denco zei

Leuk idee de ringen, bij elke outfit een andere ring!!

Lique zei

Heel gaaf! Super mooie ringen zeg!

En wat is je birdfeeder en paddestoel gaaf!

Het Knuter Huuske zei

De ringen zijn mooi zeg!
Misschien is het ook iets voor mij....
Mijn ring aan mijn middelvinger is stuk....
Ben al wat aan het rondkijken, maar nog niets gezien.... Dit is misschien wel een optie....

Wat een Mooie Spullen Blogje zeg!
Je bent wel "produktief" geweest :)
Leuke sleutelhangertasje.... De paddestoel is Lief.... Net als de Birdfeeder....
Dank nog voor de link naar de give away....
Zo via, via, via weer op erg mooi blogs terecht gekomen....

Dank je wel ook voor je complimenten over mijn potjes :)
De haakswap is nu voorbij.... Het pakje is aangekomen en viel erg in de smaak....
Het was voor Thea (http://creatiesvancreathea.blogspot.com/)
Daar staan ook foto's ....
Zelf nog niet aan toe gekomen om de foto's te plaatsen in een logje....
ZoonLief is weer zo goed als opgeknapt, gelukkig maar.....
Nu maar hopen dat de rest van ons gezin gespaard blijft.... Maar goed, meestal krijg je er toch wel een staartje van mee....
We wachten het maar even af....
Bij de kaakchirug ging het wel goed.... Fijn is het niet natuurlijk..... Maar de kies was er vrij snel uit.... Dat was wel fijn.... Napijn was ook wel vol te houden en had ook medicatie daarvoor mee gekregen....
Nu nog één te gaan.... Maar die mag voorlopig nog blijven zitten....
Gelukkig maar want was in november ook al voor een verstandskies heen geweest....

Maar ik ga afronden, is weer een heel verhaal geworden ;)

Fijne Avond en een Heerlijke Zondag gewenst....

Groetjes van Ivonne.

stallie53 zei

Hallo Nancy

wat een leuk sleutelhangerzakje! en de ring is natuurlijk helemaal geweldig!! alleen werkt de link bij mij niet...
kun je me zeggen hoe ik volgster van jouw blog kan worden? en de link naar de site van de ring mailen??
Bedankt!

Groetjes en een hele fijne zondag,
Gertie

Anni zei

Hoi,
dank je voor je enthousiasme op mijn tuto, haha. Succes ermee, ik het altijd het motto: als je geen biais hoeft te gebruiken, doe het dan ook niet ;-)
gr

Michaja zei

Die ringen!!!! Helemaal gaaf. En inderdaad gewoon met een bandje, zo simpel :)
Leuk dat je mee doet met mijn give-away en ik wist het gewoon dat je voor 1 zou gaan :)
Fijne week en bedankt voor je linkje.
Liefs Michaja

Unknown zei

dank jullie wel voor jullie leuke reacties!! Ik ben er zelf ook nog steeds heel blij mee!! Gertie: ik kan ook niet op jouw blog/profiel komen, dus kan je niet mailen. Je kunt mij volgen door op 'aanmelden' te klikken bij 'volgers' en de link is: http://www.sayila.nl/shopmenu.asp?mainmenu=beads&submenu=417 Groetjes, Nancy

Pippelotje zei

oooooooo die ring is echt geweldig!!!