maandag 24 januari 2011

Dutch Swappers dag

Afgelopen zaterdag was het zover, de tweede Dutch Swappers dag!
20 Creatieve, gezellige, maar vooral ontzettend lieve meiden / dames bij elkaar. Praten, lachen, swaps uitwisselen, het kadootjesspel van Little-Z spelen, een workshop wolvilten (door Kyroushka) volgen, kortom, een geweldige dag!!!
Voor het kadootjesspel is het de bedoeling dat je drie kadootjes meeneemt. Zelfgemaakt, creatief materiaal, gekocht, maakt niet uit.
Hieronder twee van mijn kadootjes:
allereerst had ik nog zo'n leuke cupcake purse van paper and string gemaakt, deze keer met de hand wat toch veel mooier was ;-) (behalve de rits dan) én met mijn eerste (gelukte!) van glas gemaakte cupcake!! Erbij had ik nog wat bedeltjes gedaan.
en een piramide tasje met daarin wat bedeltjes en uiteraard ook weer glazen kralen eraan.
Mijn derde kadootje was een creatief materiaal pakje met lint, bedeltjes, kralen, glazen paddestoeltjes, etc.
Ik weet niet of jullie het spel kennen, maar het is zo ontzettend leuk! Maar ook zo frustrerend!! Dan heb je een paar hele leuke kadootjes voor je liggen en dan krijgt jouw buurvrouw de opdracht om alle kadootjes twee plaatsen door te schuiven! Daar gaan je leuke kadootjes! Dan heb je weer leuke kadootjes (het zijn ook alleen maar leuke kadootjes hoor, maar ja, sommige vind je dan toch weer net iets leuker ;-) en dan mag iemand iets bij jou weghalen, nou ja! Enfin, we hebben ontzettend gelachen en na ronde 1 (er zijn 3 rondes) mag je gelukkig al één kadootje veilig stellen. Mijn eerste kadootje en dat is wel heel bijzonder.. was dit kadootje:
Het is gemaakt door Little-Z, een tijdje terug heeft ze erover geblogt op haar blog en schreef ik als reactie dat ik het zo mooi vond en dat ze het maar 'moest' swappen en niet zelf  moest houden of verkopen. Nou, geloof me, de kans dat je een kadootje krijgt/houdt in dit spel dat je echt graag wilt, is wel zo klein!!!! Dus toen het in mijn bezit kwam én bleef, kun je begrijpen dat ik superblij was!! 
Uiteindelijk kreeg ik nog meer leuke kadootjes waar ik ook heel erg blij mee ben!
 een gehaakt speldenkussen van Lique! Prachtig!!
 twee ontzettend lieve, mooie geborduurde en van vilt gemaakte hartjes van CreAnoes!
 en een potlodenrol- en zakdoekhouder van Kimmakesstuff! Leuk hè?!
Morgen ga ik jullie meer over onderstaande foto vertellen.
Ik ben bang dat ik er weer een nieuwe hobby bij heb. ;-)
 En is Lique zo lief geweest om voor mij de linnenstof van Eline's huis bij de Ikea mee te nemen, dus kan ik ook daar mee aan de slag!! Genoeg plannen dus!!!
wordt vervolgd

20 opmerkingen:

Anoniem zei

Ooh, wat een boel moois heb je gemaakt én gekregen! :D En wat lief van Lique dat ze stof voor je heeft meegenomen! :)

Carolien zei

Wat een boel leuke dingen!

Anoniem zei

Wat een leuke dag was het he?! Je kan weer lekker aan de slag. En die nieuwe verslaving.....zucht....hier ook hoor, werkt ook best ontspannend.

Sow Cute! zei

Wat veel! Je bent weer lekker verwend... Je kan nooit genoeg verslavingen hebben toch als crea bea ;-)

Katrientje vanalles zei

je hebt echt wel mooie cadeaukes gekrege.
Is je nieuwe hobby vilten?
katrientje

Wanda zei

Wat een leuke dingen heb je gekregen en natuurlijk ook weer gemaakt.

DEKAKADO zei

Wat mooi allemaal. Leuk om te geven en leuk om te krijgen. Wat kun je daar blij mee zijn he?

Anni zei

Hoi, ik denk dat jij al weg was toen we besloten dat het een pyama party werd, haha. De Appeltern tuinen (show tuinen) zijn vlakbij Susan en een paar anderen wilden daar ook wel een keer heen. Aangezien de meeting dag al zo snel voorbij vliegt moest het maar de volgende dag. Vandaar dat we bedacht hadden dat we wel konden blijven slapen... Dat spelden kussen is ook leuk trouwens! Ik ben ook altijd in voor een prive swap, dat weet je! Ik vond het ook weer super gezellig!!

♥ Jantina van Veelen ♥ zei

Leuk om te zien allemaal :) Vond het heel jammer dat ik er niet bij kon zijn! Wie weet, de volgende keer :)

Carolien zei

Laat maar weten wanneer je tijd voor onze swap hebt. Ik heb nog wat dingen liggen en heb weinig tijd omdat de oudste tussen de middag niet altijd meer slaapt. Ik hoor het wel van je!

Unknown zei

Oh wat leuk allemaal!!!!
Zoiets zouden we ook eens moeten doen met het CSF!
Leuke spulletjes ! :)

Anni zei

Nee, een week, soort ponykamp maar dan voor creatieve bezigheden ;-)

petra zei

Ziet eruit dat jullie een gezellige, mooie en creatieve zaterdag hadden! Leuk! groet Petra

Anoniem zei

Mooie spulletjes! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!

Struinkunst by Lisette zei

Hilarisch dat precies jij de vlinder hanger hebt :) Die was dus gewoon voor jou bestemd ;)

Michaja zei

Oh wat leuk zo'n get together dag met allemaal creabea dames onder elkaar. Als ik in NL had gewoond was ik zeker ook gekomen. Helaas is het nu net iets te ver :)
Het eerste wat me op viel toen ik naar de eerste foto keek was je eigen gemaakte cupcakebedeltje en dacht wat een beauty! Echt super goed gemaakt.
Ben benieuwd wat je nwe hobby is. Waar haal je by the way de tijd allemaal vandaan :)
Liefs Michaja

sarams1987a zei

Zeer mooie blog, doe zo voort.

amai, zo veel volgers :)

Je hebt er nog eentje bij, heb daarnet op je volgknopje geklikt ;)

mvg saramshobby

www.saramshobby.blogspot.com

Michaja zei

Ik weet denk ik al wat jouw nieuwe hobby is :) Kom net van het blog van zo mooi zo hip! Ben heel benieuwd wat je er van gaat maken.

Pipowagen aan Zee zei

Lijkt me ook leuk zo een dag :-) Voor een volgende keer.
bedankt voor je linkje nancy ( meteen de hertjes besteld)

Het Knuter Huuske zei

Had dit blogje nog niet gelezen....
Maar wat een super leuke cadeautjes zeg.
Ik ken het niet met die cadeautjes enzo....
Maar het klinkt wel heel gezellig en leuk :)

Dus bij Ikea hebben ze ook materiaal van Eline's huis?
Ik ken haar spullen nog niet zo goed hoor.
Maar kom het boek her en der tegen op blogjes....
Wat ik ervan gezien heb, ziet er leuk uit!

Hier dus ook de aankondiging van je, waarschijnlijk, nieuwe hobby lees ik ;)

Fijne Dag nog....

Groetjes van Ivonne