woensdag 20 oktober 2010

Zombie.. nou ja.. een beetje ;-)

 
Op swap-bot bij de Dutch swappers loopt er een swap genaamd '1-item snel en simpel'. Nu zul je denken, 'oh, maar dat is makkelijk! Dus niet! Vooral voor mij niet, 1-item, dus niets extra's!!!
Toen mijn partner werd toegewezen 'Myra Trenchpike' werd het nog moeilijker! Ik ging eerst eens opzoeken wat haar naam betekende, vond hem erg apart! Nou, toen ging er een wereld voor me open!
  the trench pike is the ultimate anti zombie weapon
Myra is dus dol op alles wat met zombies te maken heeft!
En ja, wat maak je daar nu voor in één item! Een hele uitdaging dus! Gelukkig houdt ze ook erg van haken. Het boekje 'Creepy cute Crochet' had ze al, maar dat was ook wel erg makkelijk geweest ;-)
Erg leuk boekje trouwens!
Dus heb ik een patroontje op internet bij Lion Brand Yarn gevonden, (een geweldige site met heel veel gratis haakpatronen!) een mummie gehaakt en onderstaande glaskraal die toch lastiger was dan ik dacht en dus ook pas na drie mislukte pogingen naar mijn zin was. Op de achterkant staat een klein spookje ;-)
Dit alles bij elkaar is dus toch nog '1-item' geworden, een tas- / sleutelhanger!
En gelukkig vond ze hem heel erg leuk!
Het was weer eens heel wat anders dan een cupcake of een Matroesjka!
Toen ik toch bezig was met de glaskralen voor Myra, heb ik ook nog een paar pompoenen gemaakt, althans geprobeerd ;-)
Nog niet helemaal wat het zijn moet, maar het komt in de richting toch? :-)

16 opmerkingen:

Anni zei

Hij is onwijs leuk geworden zeg, ondanks dat het eigenlijk niets voor jou is!! En de pompoentjes zien er ook al leuk uit!

Tamara Gaal zei

Niks voor mij, zo'n zombie, maar wel erg leuk geworden!
Die pompoenetjes zijn erg schattig!

Groetjes Tamara.

Mariska zei

Ja laten we maar eens een leuke PIF voor elkaar maken. Ik heb al wat leuke ideetje en ben stiekem ook al even begonnen...
En het hoeft inderdaad niet direct deze week...zie maar wanneer je begint...ik ben benieuwd.

bobbeez-8r1id zei

Nancy, nancy... het was "1 item snel en simpel" ;-) (de voorbeelden waren een pen, een hele mooie kraal etc etc)........ maar je hebt net zo gesmokkeld als ik, gewoon veel aan 1 ding en dan is het 1 item ;-) (jij hebt zelfs nog meer gesmokkeld dan ik.

Marina zei

Wat een leuke blog, ik ga je met plezier volgen.

Unknown zei

Haha leuk Nancy!!! Maar: snel en simpel?? :P
Dat zombietje is zelfs schattig, terwijl ik helemaaaaal niet van zombies hou!

Anoniem zei

Wat een toffe zombie! Past goed bij Halloween! :) Ze zal er vast blij mee zijn!

Denco zei

Die zombie is leuk geworden, maar of dit nou snel en simpel is??

Roos zei

Wat heb je dat leuk gemaakt zeg en dan die zelfgemaakte glaskraal erbij, echt mooi bij elkaar passend alles. Dat kan je wel aan jou overlaten!

Unknown zei

Dank jullie wel! Oké, het was niet snel en eenvoudig, maar wel 1-item ;-) En leuk om te doen hoor!!
meidenmama: ik ga ook aan de slag hoor!!

Anoniem zei

Wat een boel leuks weer! Wel een beetje creepy hoor. ;) Dat boekje is leuk he! :D

Helmi zei

Via, deze is ook leuk, kom ik even kijken. Leuk blog, ga ik zeker volgen.
grt, Helmi

Juliette zei

hahaaa wat schattig die mummie :D Ook die ene op het boek met de kapzeis is cute! (eigelijk niet dus maarja) Knap gemaakt!!! Ik ga ook weer lekker breien
Liefs Jul

Unknown zei

Nancy ik vind je een ontzettende lieverd!!!
Wilde ik nog even tegen je zeggen :D

Anni zei

Hoi, moet je hier eens kijken http://weblog.mariekuniek.com/, je kijkt je ogen uit. Of ken je haar al?
gr joyce

Michaja zei

Goed gedaan zeg!!!