zondag 3 oktober 2010

100 berichtjes!!!

Dit wordt mijn 100e berichtje!! Wow! Daarbij zag ik dat ik bijna aan de 200 volgers zit, die paar komen er vast nog wel bij voor 10 oktober ;-)
Dus heb ik besloten, ook gezien al de geweldige reacties op mijn give-away, om alle drie de pakjes te verloten. Degenen die gekozen hebben voor Woodland maken dus kans op dat pakket, degenen voor het cupcakepakket, daarop en ja, degenen voor de ketting maken kans op de ketting. Duidelijker kan het niet, toch? En wijzigen kan helaas niet :). (Degenen die geen keuze hebben gemaakt, daar zal ik een keuze voor maken.)
Dan komt zo al gelijk nr 101, want ik was van plan om een kleine tutorial erop te zetten van een knoopjessleutelhanger ;-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd! :D Op naar de 200, hihi...
Dikke gefeli-knuf!

Saskia zei

Oooh... dit maakt het natuurlijk extra spannend!! Proficiat met al je volgers!!

Saskia :)

Wanda zei

Gefeliciteerd met je 100ste berichtje en je vele volgers!

Sow Cute! zei

Gefeliciteerd! Op naar de volgende 100 berichtjes...