zaterdag 2 oktober 2010

Nieuwe webshopspulletjes enzo...

Ik heb eindelijk wat Zpagetti kettingen kunnen maken voor in mijn webshopje.
Oh ja, onderstaande met de zwart met witte stipjes is voor mijzelf ;-)
Binnenkort komen op de site, deze leuke Matroesjka- etuitjes, portemonneetjes etc.
en omdat ik ook nog eens wilde haken met de Zpagetti en ik zo'n leuke bol geswapt had met Lique op de swappersdag, heb ik dit hart gemaakt.
Nu vragen jullie je misschien af waarom er een bloemblaadje op een hart zit? Nou, kijk, hij is dus open:
De Zpagetti is van zichzelf zo stijf dat je hem niet hoeft op te vullen, net als de uil die ik heb gemaakt. Dus ik dacht, het is wel leuk om hier ook wat in te doen, maar dan moet er wel wat op. Maar ja, mijn dochter zei ook al, ik heb nog nooit een hart met een bloemblaadje gezien, dus misschien maak ik er nog wel een aardbei van!! Of iemand anders nog een suggestie misschien??
Fijn weekend allemaal!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een boel leuks weer! :)
Misschien kun je er een dekseltje op maken, zodat als ie dicht is, het gewoon een hartje is? Hij is wel leuk hoor! En je zpagettikettingen ook. Maar je matroesjkaspulletjes vind ik het allerleukst! :) Gisteren in de stoffenwinkel zag ik jouw matroesjkastofje en de mijne (niet zo gek, want daar gekocht, hihi) en ze hadden nog een paar andere. Zo leuk! :) Niet gekocht hoor, maar wel bijna. ;)
Knuf!

DEKAKADO zei

Hoi.
Alweer zoveel moois.
Misschien, nu ik je gebakje rechtsboven zie is het een idee, een gebakje te haken met een dekseltje er op?!
Groetjes en een fijn weekend gewenst.
DEKA

marion zei

Ik vind je hart geweldig leuk
en....van mij mag het blaadje er gewoon op hoor!!!!
Een hart met fantasie....is toch geweldig!!!!!

Grt. Marion

miriam zei

ontzettend leuk!!

groetjes miriam