vrijdag 15 oktober 2010

Spiegeltjes, maar ook.. een prachtige swap!

De postbode belde aan! Het kon allemaal niet door de brievenbus! Er waren namelijk twee pakjes!!
Buiten de geweldige spiegeltjes, waar jullie er eentje hierboven van zien ;-) kreeg ik van Saffiertje een superleuk pakket voor de Vossenjacht-swap op swap-bot!
Ingepakt zag het er al zo leuk uit.. met allemaal leuke briefjes erop en een leuk pakje zakdoekjes met een Matroesjka erop:
Een ontzettend mooi en lief kaartje ook!
Een hele mooie broche met een egeltje, paddestoeltje, eikeltjes, blaadjes, echt zo mooi! Een tasje om iets in op te bergen, lekker zacht, gevoerd in mijn lievelingskleur! Een gehaakte roze cupcake!
De onderzetter met het egeltje ruikt helemaal naar kaneel, heerlijk!! Er zat een briefje op met: 'Warmte is wat deze egel onderzetter nodig heeft om heerlijk te gaan geuren, kaneel is wat je ruiken zal bij deze rood met witte kleuren'! Zo zaten er allemaal briefjes bij, zo ontzettend leuk!!!
Bij de Vossenjacht is het namelijk de bedoeling dat je bepaalde woorden gebruikt, nou jij hebt ze allemaal hoor Miranda! Je hebt er heel veel zorg en aandacht aan besteed, helemaal naar mijn profiel!! Geweldig!!
Ik ben er echt heel erg blij mee, dank je wel!!

en dan mijn spiegeltjes.. het is ineens wel veel op één dag, maar ik kan ze jullie nu niet meer onthouden.. of wel? ;-)
Nee, ik vind ze veel te mooi om ze niet te laten zien, Anoeska, ze zijn geweldig!!!!!
Vinden jullie niet?
Ze zijn 56 cm groot, de andere kant is dus een spiegeltje ;-) en ze zijn te bestellen bij Anoeska van Creanoes.. maar hopelijk binnenkort ook bij mij.. ik wil zo graag een buttonmachine!!! ;-)))
en dit zijn kadootjes.. ik heb namelijk zelf de prints aangeleverd van allemaal.. maar jullie herkennen vast wel enkele..
Nu maar hopen dat mijn dochters (links en rechts, de middelste is voor mijn moeder) even niet op mijn blog kijken.... ik wil ze namelijk met Kerst geven, als ik ze zolang verborgen kan houden ;-)


15 opmerkingen:

Carolien zei

Wat leuk allemaal! Ik keek laatst op internet naar buttonmachines, wat zijn die dingen duur. Maar wel erg leuk om te hebben lijkt me. Wat zijn die spiegeltjes groot ;)

Wanda zei

Je bent goed verwent! Leuk!
En wat een leuke spiegeletjes. Vooral die 2de foto. *flieft* Ik zal maar niet op de site van Anoeska gaan kijken. Is vast niet goed voor mijn portemonnee :0)

Lique zei

Wat een boel!!

Gaaf! De spiegel met de paddestoel, is ie te ko-hoop?! ;)

En je visitekaartjes en kaarten zijn prachtig! Heeel gaaf! Geef maar wat mee voor de Hip en Handgemaakt!

Je bent goed bezig Nanc'je!

Unknown zei

gaaf zeg! idd om heeel erg blij van te zijn!

groetjes
Karin

Lysanne zei

daar mag je zeker blij mee zijn zeg. Wat een leuke spulletjes allemaal!

liefs,
Lysanne

Anoniem zei

Oeh, wat een leuke spulletjes weer! :D
Blijf maar bloggen hoor! :D zo leuk om te lezen!
wat ben je verwend met de swap, allemaal superleuke spulletjes. En die spiegeltjes zijn echt supercute! (en ik kan het weten, hihi).

Mariska zei

Erg leuke dingen...vooral de spiegeltjes op de tweede foto vindt ik erg leuk, kleur is ook helemaal in mijn straatje.
Ik hoor wel wanneer je PIF van start gaat, ik ga in elk geval alvast aan de slag en ideetjes opdoen...Leuk,leuk,leuk

saffiertje zei

Hoi nancy,

ik ben blij dat alles goed angekomen is!!! En vooral dat alles in de smaak gevallen is!!! Vind het elke keer weer spannend! bedankt voor the hartjes rating!
je spiegeltjes zijn echt super gaaf! de cupkae en uil zijn echt helemaal tegek!!! SUPER!

groetjes en wie weet tot een volgende swapronde!

Anoniem zei

Wat een leuke dingetjes weer, die spiegeltjes zijn ook zoooo gaaf. Ik zat ook al te kijken naar een buttonmachine, lijkt me geweldig om te hebben! :)

Denco zei

Gave spulletjes allemaal, die spiegeltjes zijn zo leuk!!

Anoniem zei

Wauw!
Wat een mooi pakket heb je ontvangen!
Ik voel me meteen schuldig... ben al wel hard bezig met het maken van alle spullen voor de Vossenjacht, maar heb ze nog niet verstuurd!
Het wordt echt morgen!
Ook ik ben op zoek naar een buttonmachine; vind ze wel prijzig dus hoop er een tweedehands op de kop te kunnen tikken...
Ben benieuwd naar de reactie met Kerst als die enorm leuke kleine cadeaux bij de nieuwe eigenaars terecht gaan komen?!?!?!
Geniet nog van je weekend!
Madeliefste

Angélique zei

Dat ziet er echt superleuk uit!

misguidedhero zei

Wat leuk! Ik wil die cupcake button hebben! ^^

Juliette zei

Haha ja daar ben ik ook heel blij mee, waren een tijd geleden bij Action te koop, heb er maar gelijk 12 gekocht. En in elke doos zitten ongeveer 3 paar schoenen... Beetje verslaafd zegmaar ;-)

Anoeska zei

Wat leuk om ze zo allemaal op de foto te zien! Ik ben blij dat je ze leuk vindt!! :-)
Ze zijn ook zo leuk om te maken. Op mijn blog verloot ik er nu ook 3.
Je mailtje kon ik helaas niet openen, maar het berichtje op je blog zegt genoeg!
Veel plezier ermee!