vrijdag 15 oktober 2010

Veel nieuws!

Mijn postkaarten én visitekaartjes zijn binnen!!! Dit is de voorkant en dit is de achterkant:

Het visitekaartje had ik al, maar heb ik nu alleen laten drukken bij vistaprint omdat het me wel heel veel inkt ging kosten ;-) Maar het idee van de postkaarten had ik van Nicole, leuk zijn ze geworden hè?! Neutraal en toch een beetje reclame :-)
Dan ligt dit pakje te wachten op 'Stoffies' ..
met deze inhoud.. ik wacht nog een paar dagen op een reactie en anders verloot ik hem opnieuw hoor ;-) 
onderstaand de inhoud van het cupcakepakje, waar Vrolijke Vlaggetjes  gelukkig erg blij mee was, graag gedaan hoor!!  
en ook Jantina was erg blij met haar zpagetti ketting die jullie natuurlijk al gezien hebben.

Dan had ik zelf deze mooie hanger van Smotzy gewonnen! (er zaten ook twee lekkere snoepsleutels bij, maar die waren zo weg ;-)
Dank je wel nog Shaula!
Ik heb meegedaan met de P.I.F. van Kaatjekraal en van haar kreeg ik dit heerlijk geurend zakje:
Ik vond deze hanger er wel leuk bij passen en heb die voor haar gemaakt... 
Achteraf vond ik hem wel erg leuk en heb ik er nog eentje gemaakt: 
Nu zoek ik dus drie mensen waar ik ook iets voor mag maken en zij (jullie dus ;-) mogen (moeten helaas :) iets voor mij maken en weer drie mensen zoeken die hetzelfde doen. Het zal niet gemakkelijk zijn, want ik ben er al veel tegengekomen in blogland. Dus, ik ben al blij als ik er eentje vind.. maar drie zou natuurlijk geweldig zijn!
En dan echt als laatste.. ben ik druk aan het haken!
Lekker op de bank met een dekentje.. verwarming aan.. heerlijk!!

De eikeltjes ontstonden per ongeluk, ik was met een hoofdje bezig.. zie je het al?! De bovenkant hè?! Enfin, nu weet ik dus hoe ik een eikeltje kan maken ;-) En de potloden vond ik zo leuk!!! Ja, ik denk al aan een zpagetti potlood ;-)))

Oh ja, en ik kwam er op doordat ik een Tomte ging haken! Die had ik gewonnen, nou ja niet helemaal (er komt echt nog wat aan hoor Kyra ;-) met het Dutch Swappers Sinterklaasspel en ik wilde een kleintje namaken.. dit is hem geworden (de rechtse heb ik dus gemaakt hè?!)
En de rest was voor de Dutch Swappes ontmoetingsdagswap! Ik heb geprobeerd een kleine' impressie' van de dag weer te geven in allerlei dingetjes, omdat ik de gastvrouw had als swappartner!
Ja, een paar dagen niet bloggen en ik liep al achter.. maar jullie zijn weer helemaal bij (vooral Marleen, dank je voor je mailtje ;-)) .. voor even.. want ik verwacht vandaag de spiegeltjes die ik bij Creanoes (Anoeska) besteld heb en dat wordt wat... nog twee uurtjes en dan komt de postbode...

8 opmerkingen:

Anni zei

Die eikeltjes zijn leuk! Voor de oktober vossenjacht (??) of de herfstswap! haha. Ook lollig dat je een tomte maakt, maar een potlood het resultaat is ;-)
Ik houd me aanbevolen voor het woodland give-away pakketje!! Nu maar duimen dat Stoffies niks van zich laat horen, ooh gemeen hè? Ik meen het ook niet hoor.

Unknown zei

Mooooi!! Ik vind de sleutelhangers ook helemaal geweldig Nancy! Like the style!

Mariska zei

Je bent op zoek naar een PIF kandidaat? Ik doe graag mee, heb een paar weken terug al met iemand anders meegedaan maar mijn eigen PIF kwam maar een aanmelding voor maar ik vond het erg leuk dus doe graag met je mee.

Mariska zei

PS. Je sleutelhangers zijn echt heel leuk geworden..en het pakje voor Stoffie...ook erg leuk....misschien mag je hem nog eens weggeven (schaam....schaam, maar hij is echt leuk)

Denco zei

ik vind je sleutelhangers heel mooi. Je visitekaartjes en postkaarten zijn ook leuk geworden.

Anoniem zei

Wat een boel leuks weer! superleuke pakketjes en ubercute sleutelhangers! En die postkaarten en visitekaartjes zijn ook errug schattig! ruilen? hihi...

Michaja zei

Wat een post!! Zo veel leuks ik weet bijna niet waar ik moet beginnen!
Allereerst leuk je visitekaartjes en kaart! Ben zelf ook ook weer met nwe visite kaartjes bezig. Als ze af zijn (ik laat ze maken) dan komen ze uiteraard op mijn blog.
Ten tweede je sleutelhangers zijn echt heel heel heel erg leuk!!!
En helaas ik heb geen tijd voor een PIF anders had ik zeker mee gedaan.
Fijn weekend

Anoniem zei

Zo wat een boel post zeg! Ik zie inderdaad dat jij ook die taartstof hebt, leuk is die hè! Mooie dingen weer allemaal en je kaarten en visitekaartjes zijn leuk geworden! Fijn weekend!