zondag 10 oktober 2010

Minimeeting bij Nicole

Gisteren ben ik bij Nicole geweest! Wanda was er ook en het was ontzettend gezellig! In plaats van een 'gebruikelijk' bosje bloemen en om in de creatieve sfeer te blijven, waarin we elkaar tenslotte toch ontmoet hebben, besloot ik om wat zelfgemaakte spulletjes mee te nemen. Maar Nicole natuurlijk kennende, had ook zij wat voor ons en zelfs Wanda had een geweldige glaslentil voor ons gemaakt. Ik had dus niks voor Wanda bij me, maar dat komt helemaal goed ;-)
Eén van haar geweldige mandjes gevuld met allemaal leuke dingetjes, leuke stempeltjes, lintjes, de mooie hanger kreeg ik later nog, de zakjes ook, het stofje heeft zij voor mij bestempeld (zo lief!!) en de prachtige lentil is dus van Wanda, op de achterkant staat een 'N'.  
Het was geweldig om in Nicole haar schatkamertjes rond te lopen ;-)
maar nog leuker was het natuurlijk om elkaar voor het eerst in het 'echt' te zien en we zijn ook nog lang niet uitgekletst, maar dat geeft niet, dat komt allemaal nog wel, want dat we elkaar binnenkort weer zien, dat is zeker!
Dank jullie wel lieverds, het was een ontzettend leuke middag en tot gauw!!

7 opmerkingen:

Unknown zei

ooooo wat ben jij verwend zeg!
echt supergaaf :)

kan me voorstellen dat het zeker voor herhaling vatbaar is!

Anoniem zei

Ik vond het allerleukst! :D
Ik ben blij dat je je kadootjes leuk vond, maar vast niet zo leuk als jouw kadootjes voor mij! :)
Tot heeeel gauw!

Anoniem zei

Wat leuk allemaal zeg, fijn dat het een gezellige ontmoeting was!

Wanda zei

Het was super gezellig! Laat dat binnenkort, maar heel snel komen :D

Lysanne zei

wat een leuke spulletjes weer allemaal. Was vast heel erg gezellig.

Anoniem zei

Klinkt allemaal heel gezellig! Leuke spulletjes!

Anoniem zei

Nou Nancy, wie weet! Lijkt me best leuk om eens mee te maken :)