dinsdag 26 oktober 2010

Eindelijk.. ;-)

Het was wat stilletjes, ik ben ziek geweest en eindelijk na de derde antibioticakuur, lijkt het de goede kant op te gaan! Dus tijd om weer wat te laten zien! Want helemaal stilgezeten, heb ik ook niet ;-)
Ik kreeg van Mirjam van ZoHappy mijn '1-item snel en eenvoudig':
Leuk hè?! Ik vind de stof ook helemaal geweldig!! En bovenaan zit een belletje! Zo leuk!
Dus ik gisteren voor het eerst sinds weken weer eens naar de markt of ik ook zo iets kon vinden.. niks hoor, (ja, wel dat leuke blauwe 'paddestoelen - wasbeer- ect.-stofje' dat je bovenin ziet, het is nu nog een 'halve tas', maar het kan nog best wat anders worden)
Tot ik me bedacht dat ik een tijd terug bij LeenBakker van die superleuke Matroesjka kussens had gekocht.. zou ik.... wel ja.. eentje..
Ik heb de Matroesjka uitgeknipt en de achterkant van het kussen ook gebruikt en zelfs de vulling van het kussen, de rits heb ik ook nog geprobeerd te 'redden', maar die sneuvelde, je kunt niet alles hebben ;-)
Maar ik vind haar zo leuk geworden!!!! Zal ik de andere ook doen?
en zoals je ziet in de collage heb ik hele leuke zakjes binnengekregen, had ik al wat knoopjes gemaakt,
mijn tafel een beetje opgeruimd én uiteraard ben ik bezig met een aantal swaps en één P.I.F. met MeidenMama!
Het gaat allemaal wat minder snel, maar het gaat me wel lukken!
liefs, Nancy

18 opmerkingen:

Wanda zei

Wat leuk die grote roze matrousjka! Ik zou dat zonde van het kussen vinden lol

Lisette Pool - 24/7 STYLISH zei

Ohh wat leuk wat leuk wat leuk =D

Anoniem zei

Hehe, daar is ze weer. :D
Leuke dingetjes weer! :D
Ik zag hier in het plaatselijke hobbywinkeltje wel stof met een pop erop (een hele grote, soort aankleedpop geloof ik), maar da's vast niet wat je zoekt. ;)

Fenny zei

Wat leuk is die matroeska kussen geworden!
en verder zie ik allemaal leuke dingetjes!
Fijn dat het nu weer wat beter met je gaat!
groetjes

Marina zei

Blij dat je je beter voelt, en wat een leuke spullen alweer, dat kussen, gewoon doen, heel leuk idee trouwens.

Lysanne zei

Mooi dat het weer beter gaat.
Erg leuk gedaan met dat kussen
liefs,
lysanne

Sow Cute! zei

Ontzettend leuk allemaal! En al die kleurtjes! Om verliefd op te worden (L)

bobbeez-8r1id zei

fijn dat de kuur aanslaat. De vorm van de pop is super gelukt. Tot vrijdag!!

Mariska zei

Hebben ze het dekbedovertrek niet meer bij de leenbakker? Die was niet zo heel duur en dan heb je een stuk of tien matroesjka's....kun je even vooruit. Mijn dochter slaapt onder het dekbed en vindt hem prachtig!!

Anoniem zei

Fijn dat de kuur aanslaat en je weer wat op knapt. En wat een ontzettend leuke spulletjes allemaal weer!

Unknown zei

He aan de antibiotica? Gaat het goed daar?
Wat leuk!! En die matroejska is ook leuk geworden!! Ik zou zeggen: die ander ook!! :D hihi

BDDesigns zei

Wat super leuk allemaal. Ben blij dat het weer wat beter met je gaat. Ik heb die leuke zakjes met uiltje ook, echt super lief zijn die. Enne goed idee zo'n kussen verknippen haha.

Lia zei

Wat ziet het er allemaal leuk uit. Ik weet niet of ik het aangedurfd had de schaar te zetten in zo'n leuk kussen. Maar de Matroesjka is superleuk geworden.

Groetjes,
Lia

Denco zei

Fijn dat het weer wat beter gaat, leuke dingetjes allemaal vooral dat kussen of nee het is nu geen kussen.

Roos zei

Wat een leuke spulletjes weer, en je hebt het kussen omgetoverd tot een prachtige matroesjka pop.
Vervelend voor je meid dat je ziek was, maar gelukkig ben je aan de beterende hand. Ik wens je het allerbeste en hopelijk voel je jezelf snel weer de "oude".

Michaja zei

Wat vervelend dat je zo hebt lopen kwakkelen! Wat een goed idee van het matroesjka poppetje. Heel erg leuk!!!

Haakmuts zei

Gelukkig dat het weer wat beter met je gaat, houden zo he.

Bij de kwantum hebben ze ook een hele leuke dekbedhoes met matroesjka's er op. 14,95

Die van Leen Bakker is trouwens ook heeeeeeeel leuk. Maar deze die je nu gemaakt heb is ook klasse hoor.

Mirjam zei

Wat leuk om hem zo te zien hangen bij jou!! Het stofje had ik van spoonflower.com, ze hebben daar nog veel meer leuks. Zoek maar eens op doll. Het was de eerste keer dat ik daar bestelde, maar goed bevallen dus!