dinsdag 18 mei 2010

Swap met Nicole

Nicole wilde graag een 'paar' ;-) bubbeltjes kralen en ik ben dol op haar stempels, dus een swap was snel voor elkaar. Natuurlijk kan Nicole het nooit laten alleen stempels op te sturen, als je van haar een pakketje krijgt, is het net of je jarig bent ;-) en dus wilde ik ook nog wat extra's doen..

Geweldig hè?! Ik ben er superblij mee!!!! De stempels zijn al in gebruik, het stofje nog niet, dat vind ik zo lief!!! Ik had verteld dat de bloemetjes mij maar niet wilde lukken en toen heeft zij er voor mij gehaakt, lief hè?! Uiteindelijk is het me trouwens wel gelukt, ook door Nicole's hele handige tutorial!! De zeepjes ruiken heerlijk en de zakjes gebruik ik eigenlijk om mijn kraaltjes in te doen,  maar ik heb ze voor haar natuurlijk anders verpakt..
en dit was mijn pakketje, uiteraard veel glaskraaltjes, ook nog verschillende andere, uiteraard wel allemaal paars ;-) labeltjes die ze zelf mag bestempelen ;-) maar van een ander formaat dan zij heeft, een kopspeldenmapje met kopspelden en nog wat dingetjes. Zij was er gelukkig ook weer heel blij mee (en het was maar goed dat zij er een foto van had gemaakt, want dat was ik vergeten ;-)
Jij ook heel erg bedankt, Nicole! ;-)

2 opmerkingen:

Studio Paars zei

Leuk hoor allemaal! Inderdaad lijkt het wel of jullie jarig waren ;)

Nicole zei

Nee, jíj bedankt! :D
Ik ben erg blij met onze swap en ben ook erg blij dat jij er blij mee bent. hihi...