zondag 30 mei 2010

Matchbox roze

Van Lise van de Dutch-swappers heb ik een ontzettende leuke roze matchbox gekregen!!! En wat me nog nooit gebeurd is.. ik heb mijn pc 'te goed' opgeschoond en heb de foto's van mijn matchbox voor Kyra verwijderd!! Dom, dom!!! Hopelijk heeft zij er nog een foto van gemaakt.. in ieder geval was hij roze (dat was de opdracht ;-), was de inhoud roze (ook dat was de opdracht ;-) en vond ze hem gelukkig erg leuk! Maar nu de mijne dus...
Vraag me niet hoe ze alles in het doosje heeft gekregen,want ik kreeg het er echt niet meer terug in!! Het zat ook ontzettend leuk ingepakt! Een stukje stof, lint, knoopjes, knijpertjes, button, notitieblokje (onder het lint!) roosjes, lieve hartjes en.. op het bijgaande briefje had ze geschreven dat er onder andere een souveniertje uit Moskou bijzat.. nou toen was ik helemaal nieuwsgierig natuurlijk en kijk eens.. zijn ze niet schattig...
Ik vind ze helemaal het einde!!!!! Zo knap hoe die gezichtjes gedaan zijn!! Ik kan mijn ogen er niet van afhouden, zo mooi zijn ze!!! Ik ben er ontzettend blij mee!
Dank je wel, Lise!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk pakketje! Zat dat allemaal in zo'n inimini doosje? Hoe kreeg ze het erin idd. Ik kon er zelf amper wat in krijgen. En die oorbellen zijn idd erg mooi!

Anoeska zei

Wat een leuk luci-doosje!!! Zo veel inderdaad! Ben benieuwd, ik moet die van mij vandaag nog maken... Hoop dat ik er net zoveel in krijg! ;-)

Tamara Gaal zei

Ik zag je op het Craftyswap-forum en kom even neuzen. Wat een leuke blog heb je!Ik kom hier nog wel eens even weer om inspiratie op te doen.
Leuke en mooie dingen maak je!
Je hebt er weer een volger bij!

Groetjes Tamara.