maandag 10 mei 2010

Dotee doll

Van Dieuwertje van de Dutch-swappers heb ik een ontzettend lieve Dotee doll gekregen!!! De opdracht was een Dotee doll te maken die bij je partner moest passen. Daarbij kon je denken aan de lievelingskleuren, verzamelingen etc. die je uit het profiel van je partner kon halen. Ook stelde je een setje samen waarmee je zelf weer een Dotee kon maken (of meer). Nou, ik kan er wel een paar maken ;-) Daarbij kreeg ik ook een heerlijk stukje zeep die ze zelf gemaakt heeft!! Ze verkoopt ze op haar site, echt de moeite waard om eens te kijken!

Op de achterkant zie je, als je goed kijkt, een klein 'zakje', daarin had ze een papiertje gedaan met daarop haar persoonlijke motto. Zo mooi... en heel toepasselijk... wat het is? Dat houd ik lekker voor mezelf ;-)
en hier kan ik zelf mee aan de slag. Leuk hè?! Thema 'Holland' met leeuwtje! En thema 'Polkadot', zo schattig!!! Ik ben er dan ook heel erg blij mee!!
Dank je wel, Dieuwertje!!

1 opmerking:

TheSparkle zei

Ik ben zo blij dat mijn dotee bij je in de smaak is gevallen.

Groetjes,
Dieuwertje