maandag 10 mei 2010

Matchbox

Er zijn nogal wat swaps op dit moment, dus sorry als ik ze soms niet allemaal laat zien, maar op mijn flickr.com photos staan ze allemaal hoor! Het wil ook niet zeggen dat ik de ene mooier vind dan de andere, maar soms heb ik gewoon wat meer tijd ;-)

Ik wil jullie nog wel even mijn gekregen en gestuurde matchbox laten zien..

Matroesjka matchbox gekregen van Marieka, leuk hè?! Vooral de kopspelden met de kraaltjes en de bedeltjes vind ik super!! Maar ook het doosje zelf!!

Mijn matchbox voor Madeliefste Ze is weg van Kimmidolls. Ik had er nog nooit van gehoord, maar na wat speurwerk, vond ik deze schattige 'poppetjes'. En haar lievelingskleuren zijn blauw en paars (of had je dat al gezien ;-)) en ze houdt net als ik van kralen!! 

1 opmerking:

Nicole zei

Aah, die Kimmidolls! *flieft* Wat heb je er toch weer veel werk van gemaakt! Altijd leuk, jouw pakketjes! :D