donderdag 27 mei 2010

Stokje 'wat ligt er bij jou in je kralenkamer'

Van Nicole kreeg ik een stokje 'Wat ligt er bij jou op je kralenkamer'.. Dank je wel, Nicole!! Nu moet ik eerlijk bekennen dat er op het moment weinig ligt wat met kralen te maken heeft ;-) Het gaat er eigenlijk om dat je laat zien waar je nu mee bezig bent. Toch heb ik al een tijdje deze bedels liggen.. ik vind ze zo mooi, maar weet nog niet wat ik er mee ga doen..
dan ben ik nog steeds met mijn donkerblauwe Zpagetti tas bezig.. (dit bloemetje is de helft kleiner dan ik eerst liet zien, ik heb ontdekt dat je de stof ook gewoon doormidden kunt knippen! Net zoals je ook gewoon andere stof kunt knippen, dank jullie voor de tips ;-))

en ondertussen ben ik nog met een ander model bezig, maar ik denk dat ik die weer uithaal, want ik vind hem niet zo netjes.. hij is trouwens grijs met roze

En als laatste, heb ik wat nieuwe, leuke stofjes liggen, ben ik met wat verschillende maten hoesjes bezig en wat tas- of sleutelhangers én ben ik met de Woodland-swap bezig, maar daar kon ik natuurlijk geen foto van maken ;-)
Ik vergeet het allerbelangrijkste! Mijn jongste dochter heeft vrijdag een 'Hollywood-feestje' en ze moeten allemaal als een 'popster' komen. Zij moet als Christina Aguilera. Na de hele verkleedkist onderste boven gekeerd te hebben, kwam ze tot de conclusie dat ik best iets kon maken!! Oké.. ik naar de markt, een lap satijnen stof van 2 euro, gouden lint en biesjes met gouden pailletjes voor 6 euro, wat gouden knopen die ik nog had liggen, gaat het dan mis, is het nog niet erg en maar aan de slag! Ik laat jullie alleen het tasje zien, want ik heb beloofd om een foto van haar te maken als ze alles aan heeft, helemaal 'opgetut' is en klaar voor het feest! Dan komt hij op mijn blog ;-)
En nu moet ik het stokje doorgeven aan iemand anders (het is een soort estafette ;-)
Ik geef het stokje graag door aan Diewertje!

3 opmerkingen:

Struinkunst by Lisette zei

Wat leuk zo'n stokje!! Leuk om te zien waar je allemaal mee bezig bent

Anni zei

Succes met het satijn, haha. Het tasje ziet er alvast veel belovend uit! Ik vind kleding altijd zo lastig! Dat moet veel te netjes ;-)

Dieuwertje zei

Hee Nancy,

Ik heb het stokje ontvangen en weer doorgegeven. ;)