donderdag 19 juli 2012

Week 6 pinterest

Een klein (nou ja, hij is groter dan ik dacht, die hieronder heb ik verkleind en de knoop vervangen door een kamsnap) 'zakje voor van alles en nog wat'volgens dit patroon  Ik vind die van hieronder wel erg leuk, omdat hij verre van perfect is ;-) Maar het gaat om het idee! Gestempeld op stof, ik heb iets met teksten, maar dat wisten de meesten van jullie al. Er kan een zakspiegeltje in, ook dat vind ik dan weer leuk, voordat je het spiegeltje pakt, erin kijkt, lees je eerst 'I am perfect, just the way I am', ach waar heb je dan dat spiegeltje nog voor nodig! :) Dus doe er een leuke ketting in als kadootje ofzo! Ja, hier gaan er meer van komen! 
voor de K&K-markt heb ik onderstaand portemonneetje / minitasje gemaakt! Geen gratis patroon, maar wel erg leuk! Vind ik dan!  

en nee, nog niet gestreken ;-)
liefs, Nancy

15 opmerkingen:

kervei zei

Leuk! Ik vind tasjes en zakjes ook altijd zo verslavend om te maken!
Gelukkig ben ik de enige niet :)

groetjes

Ilse

mariska blog zei

Zo dat uiltje is leuk

Esther zei

Wat een leuk uilen portemonneetje. Groetjes Esther.

Nikki zei

Wat een schattig uilen-ding! Geweldig leuk!

carina zei

Helemaal leuk een voor alles en nog wat tasje groet carina

Marina zei

Dat tasje is echt geweldig!

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Heel leuk,zal na mijn vakantie eens wat tekst stempels opzoeken misschien zitten er leuke voor je tussen.het uilen tasje is helemaal top erg leuk.

Lfs Agnes

lien zei

Ahhh wat een leuke projectjes weer, vooral het uilenbeursje met de grote ogen! Liefs Carolien

Anoniem zei

Sweet! :) leuke tekst ook! Volgens mij heb ik ook nog leuke tekststempeltjes... Of had ik je die al geleend? Het uilenportemonneetje is ook schattig!!
Doet me denken aan de volgende tekst: minds are like parachutes, they work best when they are open. (omdat z'n hoofd opengaat om er wat in te doen). :) hihi...

Betsy zei

Wat weer een leuke hebbedingetjes!
De vogeltjesstof vind ik wel heel erg lief...
Mooie tekst :)
Grappig model, dat uilenportemonneetje.
Het gaat bij mij ook al kriebelen om weer wat te maken....

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Erg leuke tasjes heb je gemaakt vooral die met het uiltje vind ik helemaal super!!!
Groetjes Jacqueline

Pleuntje zei

Leuk gedaan, die kleine tasjes. And of course you are realy perfect the way you are !!!! X

Inge / Dotti's mom zei

Schattig; ik ben dol op vogeltjes/ uiltjes!

Kleinigheidje zei

De gestansde uiltjes hanger en het uiltjes portemonneetje, zooo leuk!

Jeanine zei

Wat leuk, die uilentasjes. En de voeringstof is ook zo mooi!

Groetjes,
Jeanine