maandag 9 juli 2012

Haakpatroon garenklosje(s)

Hij is af, pff, wat een werk zeg!!! Alle probeersels nog eens bij elkaar.. maar het uiteindelijke patroon bevat onderstaande 'klosjes', 3 modellen, een grote, een wat kleinere en een smalle (met dank aan Claire, nogmaals superbedankt!!)  Het was mijn eerste en waarschijnlijk ook mijn laatste! ;-) Respect voor alle patroontjesmaaksters!! 
Het patroon is gemakkelijk te volgen ook voor beginnende haaksters. Er staan dus 3 modellen op, maar je kunt er nog alle kanten mee op, de klosjes langer / korter / kleinere  / grotere haaknaald etc. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! En ach, wat moet je anders doen met dit weer ;-) 
Heb je interesse in het patroon, mail me dan op homemadeby@gmail.com 
Het patroon kost € 2,00
liefs, Nancy

16 opmerkingen:

Haakmuts zei

Hoi Nancy mag ik dan de eerste zijn om je te feliciteren met je eerste patroon (hopelijk niet de laatste) Het is een hartstikke leuk en duidelijk patroon geworden van echt bruikbare klosjes, leuk om een setje te maken en cadeau te geven, maar zeker ook voor je zelf. Heel veel succes er mee. Liefs van Claire

Sow Cute! zei

Wat zijn ze leuk!!!! En wat goed... Ik doe het je niet na ;-) Liefs Romana

charlotte zei

deze zijn gewoon zo leuk ! Nu wou ik dat ik kon haken .... Echt leuk om op je bureau te zetten of cadeau te doen. Een dikke proficiat met je patroon.

groetjes charlotte

Anoniem zei

Ze zijn superleuk geworden! Ik kom er eentje bij je kopen! :)

Angélique zei

Gefeliciteerd met je eerste patroon!

Betsy zei

:) Maar het is wel gelukt en hij is mooi! Ziet er precies zo uit als mijn oude punnikklosje (zelfs het roze garen klopt!).

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Esther zei

Ze zijn Prachtig en leuk dat het gelukt is, su66 met je verkoop. Groetjes Esther.

Wanda zei

Het is de moeite meer dan waard. Ze zijn super leuk geworden!!!

Leremme zei

wat een origineel idee! leuk handig en het staat geweldig op je hobby bureau

Anoniem zei

hahaha wat een werk inderdaad! Maar ziet er super goed uit! Leuk hoor!

Anoniem zei

van harte gefelies met je 1e patroon hartstikke knap hoor!!
lieve groet jenneke
http://mimstasjes.blogspot.nl/

Kyroushka/Eexterhout zei

Wat een goed idee is dit! Leuk om te zien en ook nog (dubbel) bruikbaar. En je eerste patroon! Gefeliciteerd. Ik ben benieuwd naar de volgenden...

Elizabeth zei

Ik vind ze zo grappig!

lien zei

Wat ziet het er gezellig uit met al die kleurtjes! Leuk! Liefs Carolien

K @ Aurora Blythe zei

What an absolutely adorable idea!

Rianne van der Waals zei

Grappig!