dinsdag 3 juli 2012

Week 4 pinterest

Een 'huisportemonneetje'! (patroon hier)
achterkant  
Misschien is het al opgevallen (of niet ;-) maar de dingen die ik maak, zijn allemaal in het thema uilen / paddenstoelen (Woodland) én zullen nog zijn, cupcakes! Waarom? 
Nicole en ik zullen in oktober weer deelnemen aan de Kunst- en Kadootjesmarkt van de Kunstwinkel op Dreef in Drunen
Vorig jaar stond ik daar met mijn knopenringen, zpagettikettingen/-tassen, haarspeldjes voor kinderen (die zullen er ook dit jaar weer zijn) en nog wat dingetjes. Dit jaar wilde ik wat anders en ben gegaan voor het thema
'kadootjes in Woodland sfeer en cupcakes!' 
of deze 'very wise owl' ook mee mag.. dat weet ik nog niet, omdat haar gezicht al wit was, moest ik een zwart rondje onder het oog doen wat haar dus wel erg 'wijs' maakt ;-)
Verder ben ik mijn 'garenklosje' nog steeds aan het 'perfectioneren'! Ik ben er bijna hoor!  
liefs, Nancy

22 opmerkingen:

Gonny zei

Erg leuk allemaal.
Vooral de uil is grappig.

groetjes, Gonny

Lief en Mooi zei

Wat een leuk portemonneetje! Ook het garenklosje vind ik helemaal gaaf!

liszha zei

Wat mooi allemaal!!! Ik ben weg van het portommoneetje en hoop dat je het patroontje van het klosje wil delen. Wat is die gaaf zeg!!!

Anoniem zei

Wat een superleuk portemonneetje! En het uiltje is ook schattig! Ik heb al zoooooon zin in de markt, hihi... :) gezellie!

charlotte zei

leuk portemoneetje ! ga ik zeker ook eens proberen ;)

groetjes charlotte

Esther zei

Wat een schattig portemonneetje, Ga hem zeker ook eens maken, kan je voor het doorgeven van het patroontje Groetjes Esther.

Sweet Sienna Hope zei

Supermooie dingen die je maakt!

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Heel leuk portemoneetje,schattig gewoon,maar ook de uil zo leuk.
Op dit moment doe ik niks...maar dat komt hopelijk wel weer.Mail je snel een keer.

lfs agnes

Haakmuts zei

Je bent echt een bezig bijtje, en wat mooi allemaal weer, ik ga niet alles stuk voor stuk opnoemen want alles is leuk en de kleurtjes, top! Jammer dat er geen patroon van de klosjes is want ze zijn erg leuk om je restjes katoen op te bewaren. Succes met alles wat je nog gaat maken.

Van Agnes. zei

Wat een gaaf "huisje"!! en die kleurtjes die je altijd gebruikt.....errug gaaf. Ga zo door ik geniet altijd van je creative dingetjes.

Succes op de markt.

Groet, Agnes.

monique zei

Wat leuk zeg!
Groetjes monique

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Leuk je portemonee huisje :-) had ik ook gespot inderdaad op pinterest.
En je uiltje super leuk die kraam heb je zo vol op dit tempo.
Leuk dat je een thema heb gemaakt.
Groetjes Jacqueline

Wanda zei

Je huisje is super leuk geworden.
Leuk om er een thema van te maken voor de markt!

Angélique zei

Leuk portomonneetje, vooral dat vogelkooitje voor het raam ;-)

Pleuntje zei

Leuk thema heb je bedacht. En het huisje past er perfect bij. X

Unknown zei

Wauw! En ik vond het huisje al leuk voordat ik las dat het een portemonneetje was! Lijkt me erg leuk om in zp'n thema te werken!

Marieke zei

Wat leuk, dat portemonneetje! En die uil is idd heel wijs maar oh zo leuk, super!

lien zei

Enig je beursje! Wat is Pinterest toch een leuke inspiratiebron he? Ga vooral zo door :)! Liefs Carolien

* Marinda * zei

Ik vind dat huisje echt heel schattig.

Dat klosje is ook super leuk trouwens!

vee zei

tof! om restjes te gebruiken, goed ideetje!merci

Roos zei

Wat een leuke spulletjes allemaal en wat leuk dat jullie weer op de kunst markt in Drunen staan, de plek waar wij elkaar voor het eerst in het echie ontmoet hebben. Ik hoop toch zo dat ik er in Oktober weer naar toe kan..MET mijn moeder....groetjes Roos x

Betsy zei

Wat een lief portemonneetje: de kleine details maken het helemaal af!
Je uiltje is ook grappig.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn