zondag 12 augustus 2012

Zeg Roodkapje, waar ga je hene?

helemaal naar Brummen! Naar Agnes en Bouwiena, ja, ook koekjes brengen, maar vooral gezellig kletsen én knutselen! En niet te vergeten, kadootjes uitwisselen! Bovenstaand hartje (tevens pinterest week nr 9, geen patroon, maar wel een voorbeeld) met Roodkapje dus, heb ik gemaakt voor Bouwiena, die dol op Roodkapje is! Onderstaand speldenkussen (en ook weer een pin van pinterest, deze keer met patroon ;) heb ik gemaakt voor Agnes, die dol is op pip, vandaar het stofje en de kleurtjes. Allebei waren ze er erg blij mee gelukkig!
Maar dat was het niet alleen, we hadden zoveel kadootjes (hobbyspulletjes, zoals lintjes, wol, knoopjes, vilt etc.) bij ons, het leek wel Sinterklaas! Ik kreeg nog een prachtige zelfgemaakte armband van Agnes en een mooie zelfgemaakte stempel en vilten hanger van Bouwiena. En daarnaast nog een kadootje van Jessica, een ontzettend leuk omhaakt potje, vol met knoopjes!! En nog meer knoopjes.. in handige opbergdoosjes, echt te veel om op te noemen!  Met haar had ik een soort swap, knoopjes tegen kraaltjes. Jammer genoeg kon ze niet komen, dus de mijne moet ze nog uitpakken... ;) 
Onderstaand een collage van de kadootjes, ons knutselproject (nog niet af, behoorlijk bewerkelijk, maar zo schattig!) en het heerlijke eten (ook niet te vergeten :) 
We hebben nog lekker buiten gezeten, heerlijk in de tuin! Dames, het was een heerlijke dag! Dank jullie wel voor de gastvrijheid (van het hele gezin én Lisa ;-), kadootjes, het lekkere eten, maar vooral de gezelligheid!! Ik heb genoten! 
liefs, Nancy

25 opmerkingen:

Betsy zei

Wat een schattig hartje! Daar doe je volgens mij iedereen een plezier mee :)
Het speldenkussen is ook wel heel lief.
Wat een verwennerij. Zo te zien hebben jullie een fantastische dag gehad. Heerlijk, om ze lekker samen te kletsen en leuke dingen te maken!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Nou ik heb ook genoten....ik vond het super gezellig,lekker kletsen,lekker eten,gezellig knutselen met soms een beetje frustratie met alle kleine onderdelen ,maar het word schattig. En dan zo verwend worden we waren net jarig,superleuke kadootjes.
Liefs Agnes

methartzielvansil zei

Dat klinkt als een super dag! En Brummen is een mooi plaatsje-fijn dat je hebt genoten en heerlijk om zo die creativiteit te delen-xxx-Sil

methartzielvansil zei

PS. Hart met Roodkapje is TE GEK-xxx-Sil

Anoniem zei

Wat een boel leuks! En wat een verwennerij!! :) je roodkapjehartje is te schattig!

liszha zei

Oh, wat een schatje zeg, dat hartje, ik maak zelf ook veel hartjes.
Jullie hebben een leuke dag gehad zeg.

Marina zei

Wel gezellig zo een dagje onder de vrindinnen en cadeautjes!
Die collage ziet er schitterend uit!

Angélique zei

Wat ontzettend knap van je dat je Roodkapje zo zonder patroontje borduurt! Wauw!
Jullie hebben elkaar goed verwend zeg! En nog een heel leuke dag samen gehad, daar kan een mens weer een tijdje van genieten, heerlijk!

lien zei

Hier nog een roodkapje-fan dus ik vind je maaksels enig! Borduren gaat mij ook nog wel goed af, dus ik ga het voorbeeldje bewaren|! Leuk!!

Marjo zei

Wat heb je leuke dingetjes gemaakt zeg! Ziet er super uit :)

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Wauw je roodkapje is super hou ik ook zo van!!!!!
En wat zijn jullie lekker creatief bezig geweest zeg ziet er echt gezellig uit en het was nog een heerlijke dag ook!!
Leuk leuk leuk.
Groetjes Jacqueline

My Cozy Nest zei

Ziet er allemaal heel erg leuk uit :) ..... Boven al klinkt het ook Erug Gezellig!! ☼ ☼

Lieve Groet, Ivonne

Unknown zei

Wat leuk! Dat dat uit het bloggen kan ontstaan, geweldig eigenlijk he?!

Esther zei

Wat een leuke spulletjes hebben jullie voor elkaar gemaakt, heerlijk z'n dagje. Fijne week groetjes Esther.

Kleinigheidje zei

Het was een gezellige dag! Roodkapje heeft hier een mooi plekje gegekregen, helemaal te gek!
Ons langdurige roodkapje project zit in de koffer en mag mee op reis. Ik hoop haar daar af te kunnen maken. Ik hoop dat er nog eens zo'n gezellig dagje mag volgen.
Liefs, Bouwiena

Unknown zei

Ik ben net zelf weer aan twee swaps begonnen maar daarna wil ik best met jouw swappen, nee heel graag eigenlijk haha! Houden contact:P!

Poesie Oh Hi! zei

Wat een gezelligheid allemaal! Heel erg leuk om te zien!

ida zei

wat een schattig roodkapjehartje!!
.. en al die andere gezellige dingen!

groetjes Ida

Lindevrouwsweb zei

Wow je roodkapje hartje is schitterend!

Unknown zei

Wow mooie dingen! Ben weg van het schattige speldenkussentje :)

Groetjes, Saskia

saramsades zei

o, zo schattig

Haakmuts zei

Och lieve help wat heb je hier veel moois, gemaakt en gekregen, tis te veel om op te noemen maar het schattige hartje met roodkapje springt er toch wel uit en het schilderijtje natuurlijk.
Erg mooi allemaal hoor.

Liefs van Claire die zit te puffen en te blazen en voor de zoveelste keer onder de douche gaat.........

creathea zei

Oh wat een schattig roodkapje :-)
Je liet een reactie achter op m'n blog over een vertaling waar je nog op wacht. Is dat de vertaling van de rozen???
Groetjes Thea

Denco zei

Gezellig zo'n dagje onder de vrindinnen en met allemaal leuke cadeautjes!
Die collage ziet er schitterend uit!

Anoniem zei

Quanta coisa linda, Nancy! Amei os pequenos detalhes. Kisses