donderdag 2 augustus 2012

Week 8 pinterest

Deze keer een etui voor pennen of haaknaalden of wat je wilt, in ieder geval wat langer en smaller en volgens dit patroon. De originele is ook erg leuk, maar deze past   uiteraard beter bij mijn 'serie'. Het paddestoeltje aan de rits is van glas (een stuk groter dan die van de kopspelden) en rechts is een knoopje, maar dat hadden jullie vast al gezien. 
Ondertussen haak ik ook nog gewoon door, zoals deze kopspeldendonut.  
en een cupcaketasje of buideltje, wat je wilt ;) Ik heb er nog eentje gemaakt, maar dan met wit koord, dan lijkt het net of dat de slagroom is!  
liefs, Nancy

20 opmerkingen:

atelier077 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
atelier077 zei

Leuk etuitje!

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Wat een super leuk etuitje zeg en past inderdaad super goed bij de rest!!!
Je donut en cupcake is ook zo leuk vooral het donut tasje erg leuk bedacht!!
Lieve groetjes Jacqueline

Poesie Oh Hi! zei

Die paddestoeltjes, dat is toch om verliefd op te worden! Heel erg leuk!

Petra L zei

Wat leuk die paddestoelen-etui. Het knoopje en het glazen paddestoeletje aan de rits maken het echt af!

De donut en het cupcaketasje zijn ook erg leuk.


Groetjes, Petra

Ps: Ik word gelijk een trouwe volger van je!

Anoniem zei

Sweet! :) goed bezig hoor! Ik ben ook druk bezig, maar dan allemaal voor mezelf en niet voor de kunstmarkt, haha... Volgens mij doe ik iets niet goed. :)

Klaske v.d Bij zei

SUPER...wat een leuk stofje, prachtig..mooi gemaakt ga zo door!!!

Lief en Mooi zei

Leuk etui maar ook je gehaakte dingen: jammie:-)

Nikki zei

Leuke dingen Nancy!

lien zei

Wat haal je toch een leuke ideetjes van Pinterest!!! Ben al benieuwd naar het volgende...:-) Liefs Carolien PS en dat kanovaren is echt een aanrader, gewoon doen!!

Esther zei

Wat een leuk etuitje, prachtig die stof je haakwerkjes zijn ook erg mooi. Groetjes Esther.

Betsy zei

Die paddestoeltjes zijn zo leuk! Trouwens, de haakwerkjes zijn ook mooi. Leuk, dat cupcaketasje. Die had ik nog niet eerder gezien.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Lique zei

Leuke dingen weer Nanc!

Jeanine zei

Ik vind die paddestoeltjes ook zo leuk...

Groetjes,
Jeanine

Katrientje vanalles zei

ooh, datpaddestoelen tasje is super mooi.

Denco zei

wat een leuke spulletjes weer!!

Het Knuter Huuske zei

Het etuitje is mijn favoriet :D :D
Het buideltje is ook erg lief en die donut heel vrolijk en leuk :)

Wens je een Mooi Weekend :D

Lieve Groet, Ivonne

Ik heb trouwens nog een vraagje over blogger... Jij hebt onder je kopfoto ook nog buttons staan... home, DIY ideetjes.... hoe krijg je die gadgets daar? .... Ik zie wel onder aan bij mij drie van die gadget vlakken, maar krijg die niet boven in....

Haakmuts zei

Wat zijn paddestoeltjes toch leuk, leuk combinatie heb je gemaakt en reuze handig dit soort etui's
Als ik je donut zie dan krijg ik acuut zin in het stuk taart dat hier nog ik de koelkast staat, zo lekker ziet hij er uit.
Schattig ook die cupcaketasjes.

Fijne zondag
Liefs van Claire

Petra L zei

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar die buttons onder je kopfoto waar Ivonne van Het Knuter Huuske naar vraagt. Is het een idee om er een blog aan te besteden? Ik zou je er in ieder geval erg dankbaar voor zijn.

Een hele fijne zondag.

Groetjes, Peet

Kleinigheidje zei

Leuke dingen weer! Het cupcake tasje staat hier ook nog eens op het lijstje.