dinsdag 21 augustus 2012

'Chaos' ;)

chaos op mijn buro ;-) Ik ben met van alles en nog wat bezig. Op het moment het meest met vilt, dat wel, maar ook wordt er tussendoor gehaakt (zie linksmidden, de gehaakte 'deksel' van willewopsie en tevens mijn pinterest (wk 10) van deze week, pff, gelukkig, eentje 'gevonden' ;-) Maar voornamelijk vilt dus om cupcake speldenkussens te maken voor de markt. De linkse is van mijzelf en de rechtse heb ik vandaag gemaakt. Het blijft leuk en dan vooral als de spelden erin kunnen!  
Engelse drop die ligt te drogen.. 
en dit vind ik zo'n lief patroontje.. het is van ravelry, maar zo leuk (en snel) om te maken. Het zijn 'little candy trees' en door het gebruik van verschillende kleurtjes lijken het paddestoeltjes of kerstboompjes of gewoon leuke 'snoepboompjes' ;)
dus 'tussen' de chaos, blijf ik kalm en.. 
ervoor ligt overigens een mooie leren haaknaalen etui, gekregen van mijn liefste vriendin Nicole.
'Keep calm and crochet on' staat erop. Mooi hè?! Ik ben er superblij mee! Nicole maakt op het moment heel veel met leer en allemaal zo mooi.. onderstaand notitieboekje met leren omslag gaat ze ook nog voor me maken! Kijk maar eens in haar winkeltje, daar staat nog veel meer moois en oh ja, ze heeft ook een heel erg leuk etsy shopje!! ;-) 
 
liefs, Nancy

30 opmerkingen:

charlotte zei

dat ziet er allemaal weer leuk uit. Sommige dingen zien er ook lekker uit maar dat cupcake-speldenkussentje is echt wel tof voor naast je naaimachine te zetten.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Heel herkenbaar....overal mee bezig,ik heb al heel lang ook dat patroon van de vilten cupcake speldenkussens ook maar eens op mijn lijstje om te gaan maken.en wat heb je een mooie etui gekregen van Nicole .
Fijne dag nog .lfs Agnes

Teresita zei

Precioso!, quiero seguirte y no se como hacerlo.

Angélique zei

Die boompjes zijn leuk zeg!
Ook de speldentaatrjes en dropjes zijn heel geinig!

Helmi zei

Leuk, ik heb het meteen op mijn Pinterest gezet!

Anoniem zei

Wat bof je toch met zo'n lief vriendinnetje (haha) (en ik met jou!)
Je speldenkussentjes zijn zooo leuk! Als je ze niet verkoopt op de markt (wat ik ten zeerste betwijfel :) ) dan koop ik er eentje bij je! :)
De rest is ook weer zo leuk! En die chaos is herkenbaar, haha...

miekemoeche zei

oh, wat een toffe dingen allemaal! Het cupcakespeldenkussen vind ik echt de MAX! en dan die gehaakte "kerstboompjes"....geweldig! (en ben stiekem blij dat het op jouw werktafel ook af en toe CHAOS is, hihihi)

Linda zei

Meid,meid wat een drukte maar wel allemaal weer leuke dingen, geniet je ook nog een beetje van het mooie weer??

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Jeetje zeg wat ben je toch weer druk druk bezig :-)
Bij mij is de afgelopen dagen echt niks uit mijn handen gekomen hoor!!
En ja alles door elkaar doen is leuk toch elke keer weer iets anders :-)
Allemaal weer leuk leuk je kerstbomen zijn echt super maar ook je snoepjes gewoon allemaal!!!
Lieve groetjes Jacqueline

Van mij, voor jou zei

Die snoepjes lijken wel echt. Hoe ga je ze verkopen; los of als een mobile? De speldenkussens zijn ook erg mooi. uit chaos kan alleen maar orde komen, is mijn ervaring. lieve groetjes kathy

Elizabeth zei

Wat ben je heerlijk bezig! Oh, heel herkenbaar hoor als je bureau dichtgroeit...
Ik zie superleuke dingen, en die engelse drop is om op te v.eten...!

Groetjes, Elizabeth

* Marinda * zei

ah zulke bureautjes, daar houd ik van!!! <3

Enne, wat een leuke spulletjes heb je gemaakt. Vooral die cupcakes vind ik echt superrrrr!

Meetje Lief! zei

Je speldenkussen is echt te leuk!! Liefs Marcella

Lique zei

Druk druk druk! Maar super dingen:)

Unknown zei

Wat heb ik een hoop posten gemist zeg.
Je bent wel productief geweest hoor. Super leuk allemaal. De cupcakes zijn geweldig.
De kerstbomen helemaal leuk.
Zo lekker kleurig allemaal.
Groetjes Brigitte

Marina zei

Je chaos mag er zijn, leverd de mooiste dingen op, die Engelse drop en je speldenkussen zijn geweldig!

lien zei

Wat snoezig die gebakjes. Lijkt me inderdaad een leuk moment om er de naalden in te zeten, de finishin touch, haha!
En het leren etui is mooi zeg!!! Leuke spreuk ook :-)
Fijne dag nog (enne... je bureau valt best mee hoor, hier is het rommeliger en dat terwijl ik veel minder produceer dan jij, best knap he, haha)

Esther zei

Wat een prachtige speldenkussentjes heb je weer gemaakt en die boompjes snoeppig, ik ken dat die chaos op je werktafel :-) daar komen de meeste mooie kreatieve ideeën uit te voorschijn. Fijne dag groetjes Esther.

Poesie Oh Hi! zei

Wat heb je een super werkplek! Heel inspirerend! Je cupcake-speldenkussens zijn echt zo leuk :) maar wat ga je maken van de engelse drop? Of zijn die gewoon ter decoratie?

Els04 zei

Oh, allemaal zo mooi! En die drop is geweldig!!!

Tineke zei

Oh, wat leuk die cupcake speldenkussens, schattig. Het engelse drop ziet er ook uit om op te eten.

carina zei

Niks chaos enig en heel geordend hoor groetjes carina

Pleuntje zei

wat ben je heerlijk bezig en het ene is nog mooier dan het andere...... X

Anoniem zei

Olá, Nancy, seu blog é lindo! Adorei seus trabalhos em crochet. Parabéns!

Haakmuts zei

Wat een heerlijke chaos op je buro, de gezelligheid straalt er van af, die kleurtjes, moooooi
Heerlijke engelse dropjes en schitterende cupcake speldenkussentjes, echt mooi hoor.
Vrolijke boompjes ook........fijn dat je tussen de chaos kalm blijft:-)
Leuke spulletjes van Nicole.

methartzielvansil zei

Nance-wat een gave dingen heb je gemaakt-en je werkkamer is een peulenschilletje in vergelijking met mij-dat lijkt op een ontploft pakhuis. Mooi weekend en succes met alle productie-xxx-Sil

My Cozy Nest zei

Echt leuk patroontje :D :D

Spelden kussen zijn ook leuk :D :D

Oohh super dat je een eigen ruimte hebt....
Binnenkort hoop ik het ook te hebben... Deel hem dan wel met manlief die gaat er thuis werken ;) ....

Daarvoor zitten we nu ff in verbouwing (zie ook fb) sinds vorige week....

Dit weekend even rust... heerlijk....

Liefs, Ivonne

Van Agnes. zei

Wat een lekkere rommelboel. Heerlijk dat je de deur achter je dicht kan doen en er dan nix meer van ziet. Bij mij gaat het net zo, overal en nergens mee bezig.

Ga zo door. Ik geniet van je berichtjes.

Groet, Agnes.

Jeanine zei

Het speldenkussen, de drop, de boompjes, allemaal even leuk. Jij bent goed bezig...

Groetjes,
Jeanine

Lindevrouwsweb zei

Wat een gezellig blog heb je! Wat zijn je cupcakes fantastisch geworden! Heel mooi! en die leuke, gekleurde, schattige kerstboompjes vind ik ook heel mooi! Jammer dat het patroontje niet gratis is! maar ja we kunnen niet alles hebben toch! liefs groetjes Joke