maandag 13 december 2010

My daugther went to London and..

bracht deze ontzettend leuke spulletjes voor mij mee...

Cupcakes, cupcakes en nog eens cupcakes!!!
Wow!!!
Ik hoef, geloof ik, niet uit te leggen, hoe blij ik daar mee ben ;-)
Nicole had vorige week zo'n leuke 'actie' met haar buttons, dat ik tegen mijn dochter zei, 'oh, doe dat ook eens'.. ze heeft ook even gekeken naar een reactie van iemand en die vond het wel zo leuk!!!

zie je hem ;-)
Ze had natuurlijk heel veel prachtige kerstfoto's, vooral de etalages daar zijn prachtig!!
 Ik vond deze ook wel erg leuk.. voor een roze kerst (de kerstboom hangt vol Barbie's)
Barbie en Ken
En deze bij Harrods, die hadden alles in het thema van Peter Pan

betoverend Londen! Prachtig!

20 opmerkingen:

Carolien zei

Wat een leuke spulletjes!

Wanda zei

Londel is een geweldige stad en wat een leuke spulletjes en foto's heeft ze mee terug gebracht.

Anoniem zei

Ooh, wat ben jij verwend! :):) Superleuke spulletjes heeft ze voor je meegebracht!
En die buttons... errug leuk! :D hihi...

Anni zei

Leuk Nancy! Kan me voorstellen dat je er blij van wordt!

Supersoesje zei

Wat een leuke cupcake-spulletjes :D

Anoniem zei

Wow, wat een leuke spulletjes!

Lique zei

Wow, dat word masaal naar Londen ;)

Anoniem zei

Doe mij ook zo'n dochter!!! Geweldige cupcake spulletjes :-)

- zei

Lots of great items. Wow is right!

Anoniem zei

Owww wat leuk die cupcake spulletjes, je bent verwend door je dochter, lief zeg!

Sow Cute! zei

Wow! *kwijl kwijl achter de computer*

bobbeez-8r1id zei

nou, dat was een warme verassing toen je thuiskwam!!
het wachten waard ;-)

Michaja zei

Nu ik deze foto's zie wil ik er helemaal heen!!!
Fijne week
Liefs Michaja

Roos zei

En ook ik kan niets anders zeggen dan...wat een leuke spulletjes heb je van je dochter gehad, leuk hoor!

Anoniem zei

Je bent dus lekker verwend door je dochter!!

Leuk hoor!

Londen is mooi en vooral in de Kerstperiode!

Fijne week, groetjes Thea

Unknown zei

Heb jij even een geweldige dochter ;)
Ik wil ook naar London! Moooi!!!!

Anni zei

Hoi, nee was niet geinspireerd door Susan. Ik had ze al een tijdje liggen en heb ze al vaker gemaakt, maar vandaag mocht ik later beginnen en ik had er dus tijd voor! Ik voer ze inderdaad. Luiertas heb ik alles doorgestikt, van het weekend in elkaar zetten en hopelijk voor de kerst op de post! gr Joyce

Denco zei

Zo jij boft, wat een leuke spulletjes heeft ze meegenomen. Ik ben net terug uit Londen en het was heel leuk, helaas heb ik niet van die leuke spulletjes gevonden (ja voor mijn jongens).

ronjaroversdochter zei

Wat lief van je dochter.

-Naomi- zei

Leuke dingen heeft u gekregen van uw dochter!
Naomi (Creabe@)