maandag 13 september 2010

Zpagetti kettingen IV

Zoals beloofd...

Polkadots met knopen

bruin / beige

zwart / grijs met grote zwarte knoop (mijn favoriet!)

paars met bloem (etjes..)

bruin / beige gevlochten met bloem

detail bloem
Ik vind ze ontzettend leuk geworden, ze zitten lekker, en ik kan eigenlijk niet wachten om er nog meer te maken ;-) Van Fenny heb ik namelijk ook nog superleuke zwart met witte spikkels gekregen!!!
maar er wachten nog andere dingen op mij.. dus voorlopig gaat de zpagetti even in de kast... de paarse gaat trouwens, (als je hem mooi vindt Magrietha) al op de post, de zwarte houd ik zelf, wat ik met de andere ga doen, dat weet ik nog niet.. (Ik zorg dat ik altijd genoeg over houdt om van alles zelf ook een exemplaar te hebben, nou ja, niet helemaal hetzelfde dan) 
maar, misschien wel iets voor mijn aankomende give-away????
Bijna 150 volgers zag ik ineens!!
Ik heb al veel leuke ideetjes, even wachten nog!

14 opmerkingen:

Moois van mie zei

mooi !!! en ik vind de eerste de mooiste !

Anoniem zei

Wat een boel! En mooi! :D
Ik heb vandaag ook een pakketje van Lique gehad met zpagetti, jippie! :) Kan ik ook aan de slag, hihi...

Sow Cute! zei

Ze zijn super leuk!

petronille zei

Oh wat ben jij goed bezig geweest! Ik heb er zelf nog maar 4 gemaakt. Ik heb wel van allerlei kleine restjes bloemetjes gemaakt, nu de kettingen nog. Je kettingen zijn prachtig. Ik ben blij dat je wat aan de uitleg hebt gehad.
Groetjes.

Denco zei

Wat een leuke kettingen, jij bent goed bezig!

Anoniem zei

Geweldig mooi zeg, ik vind de bovenste het aaaalllllerrrrrmooist! ^_^

Michaja zei

Ze zijn geweldig Nancy maar vind vooral de mijne nog het allermooist!!! Morgen om 9 uur plaats ik mijn berichtje met verwijzing naar jouw blog!
Fijne avond en tot swaps :)
Michaja

vanessa zei

die met de polkadots en de knoopjes ziet er heel erg leuk uit!!! de rest ook hoor, maar die eerste is gewoon favoriet!

*lalotte* zei

Mooi! En jouw favoriet was ook direct mijn favoriet!

Haakmuts zei

Whow wat mooi en apart.

Kaatjekraal zei

Oh ik vind die bovenste echt super mooi! Wat heb je dat leuk gedaan zeg!
Ik zou het heel leuk vinden als je mee wil doen met mijn PIF. Zou je me je adres willen mailen? Het is geen probleem hoor als het oktober wordt. kaatjekraal@hotmail.com
Groetjes Klaske

Evelyne zei

Wow, die zijn tof! Vooral die met de knopen!

Unknown zei

Hoi Nancy,

ik vind je kettingen echt super!
nu ben ik zelf wel handig met zpagetti, maar ik krijg dat stuk bovenaan niet netjes vast, dat gedeelte dat eromheen gedraaid zit zegmaar. Hoe krijg je dat zo mooi weggewerkt?

Unknown zei

Hoi Michelle, dank je! Je knipt een stukje zpagetti af en draait dat om de losse stukken. Je begint van links naar rechts (of andersom ;) en dan haal je met een dikke naald het laatste stukje zpagetti terug door je 'omhaalde' stuk. Snap je? Heel voorzichtig en als je nog wat over hebt, knip je dat af. Het is dan mooi weggewerkt onder je omhaalde stuk. Succes!
groetjes, Nancy