dinsdag 28 september 2010

Dutch Swappers dag

Afgelopen zondag was er een Dutch Swappers bijeenkomst!
Het was in één woord geweldig!!
Op verschillende blogs hebben jullie er vast al over gelezen, dus zal ik het bij plaatjes laten ;-)
Onderstaande collage laat zien wat ik gemaakt heb voor de dag, wat ik gekregen heb (en dus door anderen gemaakt is), wat ik geruild heb! Het was gewoon ja, zoals ik al zei, oké, het was fantastisch!
Voor degenen die niet konden die dag, niet getreurd, er staat al een volgende datum gepland!
Op de blog van onze geweldige gastvrouw Kimminita kun je lezen welke blogs erover hebben geschreven en dus zo nog wat meegenieten.
Voor iedereen die er was, hartstikke bedankt voor de (oh jee) onvergetelijke (dat is het woord ;-)
dag!!!

11 opmerkingen:

Carolien zei

Wat ziet het er allemaal leuk uit!!!

Mirjam zei

Wat leuk om te lezen! Ik hoop dat ik er de volgende keer ook bij kan zijn!

Michaja zei

Wat geweldig allemaal. Jammer dat ik zo ver weg woon!!
Groetjes Michaja

Mirjam zei

Alles goed hoor!! Beetje druk met werk rond deze periode. Maar ik zit zeker niet stil, ik zal binnenkort weer een berichtje op mijn blog posten!

Anoniem zei

Ooh, wat een boel leuks! *is niet jaloers hoor, echt niet* ;) hihi...

Kim in the attic zei

Leuke collage heb je er van gemaakt! Het was een geslaagde dag!

Unknown zei

Oh wat leuk!! En wat een mooie spulletjes allemaal!!!:D

ByMiekK &Sew zei

Ooh, wat klinkt dat gezellig! En wat een leuke spulletjes allemaal!

Denco zei

dat ziet er allemaal leuk uit zeg, volgens mij een geslaagde dag!!

Lique zei

't Was echt heeel gezellig en leuk!

Juliette zei

Wat heb je weer leuke dingetjes gemaakt. Ik ga trouwens door jou blog binnenkort een workshop kralen branden volgen :) Ik wist heel niet dat dat kon! Lijkt me zo leuk om te kunnen!
Liefs Jul