zaterdag 28 augustus 2010

Zpagetti kettingen uit Portugal

In Portugal maakten ze niet alleen matjes en tassen van Zpagetti, maar ook deze leuke kettingen. Ik wist niet goed hoe ze het deden, durfde ook geen foto te maken ;-) tot ik er hier eentje tegen kwam. Je vindt hier ook de beschrijving om er eentje te maken. Alleen heb ik geen  metaaldraad gebruikt, maar dat kan wel. In Portugal heb ik ze gezien met vilten bloemetjes, gehaakte etc. Ikzelf heb de Zpagetti-wol gebruikt en daar ook een knoopje van gemaakt.
Op onderstaande foto zie je dit beter..
Het is heel leuk om te doen en het staat erg leuk! Ik wil nog verschillende uitproberen en ook met andere bloemen / broches erop. Jullie hebben nog meer foto's van hobbydingetjes uit Portugal van me tegoed, maar ik moet nog even wachten tot mijn Portugal-swap bij Mirry van ZoHappy is aangekomen.

9 opmerkingen:

Inge zei

Wow, die ketting vind ik wel super leuk!

x Inge

Hannie Mars zei

Ja, ik heb er ook al meer gezien en ik denk heel eerlijk dat dit de volgende rage wordt! Na de tassen en poefjes en meer, is de ketting ook eentje om aan de lijst toe te voegen. Ik vind hem mooi geworden, goed draagbaar ook!

Bedankt voor het delen!

Groetjes Hannie

Anoniem zei

Wat leuk! :D En die knoop/bloem is errug leuk geworden!! Dat smaakt zeker naar meer... ;)

Esther zei

Wat een leuke ketting, de bloem vind ik geweldig. Groetjes Esther.

Anni zei

Grappig!

Anoniem zei

Heel leuk idee zeg. Vooral die bloem erop en dan die losse strengen Zpagetti, hele leuke combi zo!

Michaja zei

Geweldig idee! Heel orgineel zo'n ketting.
Groetjes Michaja

Roos zei

Das mooi en origineel zo'n zpagetti ketting...nog nooit eerder gezien moet ik zeggen.Echt leuk hoor!

saffiertje zei

wow da's echt leuk! Had de "wol"al wel gezien, maar ben niet zo'n breierd. Dit is wel errug leuk om eens te proberen!
thanx voor het idee.
gr Miranda