dinsdag 31 augustus 2010

Tikkie, jij bent 'm!

Ik ben  getikt door Caet.. ai.. nou, daar gaan we dan.. dank je wel Caet ;-)

4 dingen die in je (hand)tas zitten
* telefoon (nu in een prachtig HK hoesje van Nicollie, eerst in een mooi gehaakt hoesje van ZoMooiZoHip)
* portemonnee (helaas niet zelfgemaakt, toch eens op mijn lijstje zetten)
* lippenbalsem (van Kyra uit China-swap-pakketje ;-)
* sleutels met van dochterlief Lisa gekregen, ja, ik heb er ook eentje:
een Kimmidoll!
Ze heet: Generosity en staat voor:
My spirit brings prosperity and purpose.
Honour my spirit by sharing what you have to offer with the world,
and in return your life will gain richness and purpose.
4 dingen uit je bureaulade
ik heb geen bureau, maar ik heb wel heeel veeel laatjes! Dus ik pik er maar zomaar vier uit:
* pons (voor labeltjes)
* kleine inpakpapiertjes (ik bewaar altijd alles)
* kaartjes (om te versturen)
* sieradenspulletjes
4 favoriete dingen in je slaapkamer
* mijn bed 
* ook weer een potje lippenbalsem (deze is van Dieuwertje, leuk trouwens om te zien wat ik zoal gebruik aan swap / give-away-spulletjes ;-)
manlief (mag dat ook?!)
* een grote wollen deken voor als ik het koud heb of als manlief weg is ;-)
4 dingen die je altijd al hebt willen doen (maar nog niet gedaan)
* parachutespringen (blijft mijn nr. 1)
* naar Rome met manlief en de kids
* eens heel erg boos worden op iemand, terecht natuurlijk haha!
* pff, een vierde kan ik echt zo gauw niet verzinnen..
4 dingen die je op dit moment heel erg leuk vindt
* bloggen
* haken
* zpagetti-kettingen maken :-)
* swappen
(ik sla er eentje over '4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd kan krijgen', ik kan er geen in mijn hoofd krijgen, laat staan eruit ;-))
4 dingen die je niet van mij weet
* dat ik dus een geheugen als een zeef heb en alles moet opschrijven, anders vergeet ik het
* ik het niet zo graag over mezelf heb, maar eigenlijk wisten jullie dat al wel, ik dus ook al meer dan een half uur met dit stukje bezig ben, terwijl normaal gesproken ik zo een berichtje heb geschreven.
* ik heel erg slecht nee kan zeggen
* ik niet kan koken!!!

Pff, dat zit er op haha!! Met heel veel plezier tik ik de volgende dames:
NicolleLisaMichaja en Roos (van Freubeldingetjes) !

6 opmerkingen:

Kaatje van den Hoogen zei

haha leuk leuk...
Ik dacht ook eerst van oh dat lijstje heb ik zo klaar maar dat viel mij ook een beetje tegen vooral die laatste vragen.

Leuk die kimmiedoll heb er zelf ook eentje :)

Michaja zei

Oh wat leuk Nancy dat je mij getikt hebt!
Leuk om al die dingetjes van jou te lezen.
Fijne dag
Michaja

Anoniem zei

Wat lief van Lisa en wat een mooie Kimmidoll! :D
En dankjewel dat je me getikt hebt... :)

Moois van mie zei

plezant om zo mensen wat beter te leren kennen

Michaja zei

Ik doe mee! Zeg maar wat zijn je favorieten kleuren. Ik heb in ieder geval bedacht dat het een stukje stof gaat wordne wat ik via een Franse website heb gekocht. Maak de kans minder groot dat je het al hebt!
Heel leuk idee Nancy!
Groetjes Michaja
Mail me anders even (mijn mail staat vermeld in mijn profiel).

Lisa zei

Lieve mama!
Ik snapte eerst niet wat je bedoelde met tik. Maar nu wel. Dus bedankt daarvoor. Ik vul dat wel morgen in ofzo. Als jij me wilt helpen?

xxxxx. Lisa
Ps. jouw kimmidoll portomonee die ik van jou heb gekregen vond ik ook heel leuk !