donderdag 11 maart 2010

Speldenkussentjes

Gisteren heb ik een paar speldenkussentjes gemaakt.
Nicollie's blog (ook Nicx.nl, zie ook bij mijn favoriete links) is een grote inspiratiebron voor mij. Zij maakt echt de leukste dingen! Maar vooral ook ontzettend mooie stempels!! En ja, ik deed al veel, maar stempelen dus nog niet. Zij heeft voor mij een paar mooie stempels gemaakt en zie hier het resultaat!!
Het hondje en de matrousjka verkoopt ze gewoon op haar site, maar de 'Handmade by Nancy' maakt ze speciaal voor je.








En oh ja, het matrousjka speldenkussentjes is voor mijn andere kleurtjes spelden (ben nogal een pietlut, moet wel mooi bij de stof staan ;-)) Maar ook die vind ik wel leuk geworden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat zijn ze leuk geworden! :) En gefeli met je blog, ik heb je bij mijn favorieten gezet!
Leuk om te horen dat mijn blog je inspireert! :)