maandag 11 april 2011

Weekend productie ;-)

Allemaal gemaakt, dit weekend! Nee hoor, de rondjes ben ik al de hele week mee bezig, iedere keer een paar. Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen, maar ik vind ze erg leuk om zo even te maken. En uiteraard nog wat Engelse drop, ik wil een hele pot vol maken! Wat zpagetti-armbandjes, want ik kreeg van Lique deze geweldige doos vol zpagetti:
Super hè?! Nogmaals, dank je wel, Lique!! Er zat namelijk nog veel meer leuks in! Dat leuke blikje is een naaisetje, lieve kleine knoopjes en dit geweldige zpagetti-mandje, dat ik al gelijk in gebruik heb genomen: 
de wolletjes heb ik bij haar besteld, echt heel fijn om mee te werken, ik ga er een granny square kussen van maken.Ik denk één grote granny square, maar niets zo veranderlijk dan ik ;-)
Nu de zon weer begint te schijnen, is het weer tijd voor zonnebrilhoesjes! Onderstaand hoesje heb ik gemaakt volgens de geweldige tutorial van ByMiekK!!
 En het leuke is, hij is onderweg naar Schotland!! Hier en daar hebben jullie misschien al gelezen over een 'nieuwe fenomeen' SWAP  WORKSHOP
Het is net zoiets als swap-bot, maar op swap-workshop weet je wat je krijgt en je kunt 'kopen' wat je wil en van wie je wil. Je maakt dus iets, zet dat op de site en iemand wil dat van je 'kopen' voor credits. Zodra het bij de ander aankomt, krijg jij de credits en kun je zelf iets gaan 'kopen'. Ik heb nu al drie dingen verkocht, waaronder dus bovenstaand zonnebrilhoesje en ik heb al wat gekocht! Niet lachen, maar ik houd daar nu eenmaal van:


Super, niet?! Ik vind zo iets helemaal geweldig!! Niet dat ik het ga dragen (of wel, haha) maar ik word helemaal vrolijk van zo'n armband! Dit soort dingen, maar dus ook bamboe haaknaalden, gehaakte/gebreide spulletjes, echt teveel om op te noemen (ook een hoop 'rommel' hoor, maar daar moet je gewoon even doorheen kijken ;-) kun je dus 'kopen'! Mocht je het leuk vinden (wel alles even goed lezen bij 'how to') en je wilt je aanmelden, wil je dan mij als refentie opgeven? homemadebyNancy Daar krijg je namelijk ook weer credits voor, slim hè?!
Fijne week allemaal!
liefs, Nancy


22 opmerkingen:

Wanda zei

Leuke dingen heb je gemaakt. En ook geswap-workshopt. Ben benieuwd wat je met de rondjes gaat doen :0)

Helmi zei

Goed gewerkt, haken is ook zo'n lekker werkje om buiten te doen. Geniet!

tineke zei

zo jij bent niet meer te stoppen zeg, leuk ben benieuwd wat je er mee gaat doen.
Ik kan dat dus echt niet, haken...

groetjes

Anoniem zei

Wat een boel leuks weer! Je bent lekker verwend door Lique! :D En je bestelde armband is leuheuk!
Met de rondjes zou ik een slinger maken. :) hihi...

Pleuntje zei

Wat een productie !
Ook van de rondjes kun je een deken maken of een kussen als je ze aan elkaar vastmaakt. Heerlijk om zo bezig te zijn.
En de armband is een echte eye-catcher, die je zeker moet dragen.
groet Petra

Mieke zei

Die grijze granny-square is geweldig! *flieft* ;)
Enne, had ik het geweten, had ik me wel via jou aangemeld bij Swap Workshop.
Groetjes, Mieke

Esther zei

Wat een leuke werkjes heb je in het weekend gemaakt, die armband is Super. Fijne week Groetjes Esther.

Katrientje vanalles zei

allemaal wel leuk, die armand is wel echt grappig. je kan de onderdeeltjes ook verwerken in je gemaakte spullen als je hem niet zou dragen.

Jolien zei

Zo wat een productie zeg. Maar was ook wel echt weer om lekker buiten te zitten en de handjes te laten bewegen.
Mooie kleuren heb je gebruikt.
En wat een leuk zonnebril tasje.

Groetjes Jolien

Unknown zei

Super productie.
Erg leuk vooral dat hoesje.
Ga er ook maar eens een paar proberen.
Je mandje is ook erg leuk.
Ik heb gister een tad van Zpagetti gemaakt.
Erg leuk om te doen.
Groetjes Brigitte

Unknown zei

Oh dat swap-workshop klinkt leuk zeg, ga daar eens even rondneuzen. Je zonnebriltasje ziet er ook erg vrolijk uit :-)

Michaja zei

Die armband is helemaal geweldig!!! Iemand zei laatst al tegen me je moet brillenhoesjes gaan maken. Ik ga eens kijken bij ByMIEKK!
Fijne freubel week!

Michaja zei

Oh ja je zpagettimandje is heel erg leuk!!!

ByMiekK &Sew zei

Superleuk allemaal! Het zonnebrilzakje is echt mooi geworden!

Handige An zei

oh, wat heb je weer een leuke dingen gemaakt!!
Dit was zekersteweten een productief weekend :)

Unknown zei

IK had id even gekeken en het ziet er simpel uit.
Komt goed dus wie weet later vandaag. De mandjes van je vorige blog probeer ik dan gelijk ook uit.

Van de tas komen de foto's later.
Mijn zus maakt er een voering in en er komt nog een leuke tassenhanger aan. Even geduld dus.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Angélique zei

Wauw wat ontzettend mooi zeg! Knap!

Unknown zei

Oeh mooi!!!!
Dat swap-workshop klinkt goed zeg!! Ga ik me nog wel even in verdiepen :)

Anoniem zei

Ben alweer te lang niet op je blog komen kijken: als ik al die leuke dingen zie, word ik helemaal vrolijk.
Liefs,
Corriejanne

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Hoi

Wat een leuke spullentjes maak je zeg erg gezellig ziet het eruit.
(ben de zus van crea bea knutseljuf) ik volg je al een tijdje maar toen had ik nog geen blog dus vandaar en nu wel :)
Ik ga je volgen.Kom je bij mij ook een kijkje nemen?

Gr Jacqueline

Eline S. zei

Hoi!

Heel erg toffe spulletjes dat jij maakt!!
Bedankt voor de swap-workshop tip, misschien kan ik er zelf mijn hebbedingetjes ook eens op plaatsen.

Groetjes
Eline S.

Teesty zei

Ooow wat leuk en veel! Ik wou dat ik kon haken helemaal leuk!
Fijn weekend nog!
Liefs,