maandag 29 november 2010

Homevideo glaskraal maken

Het is gelukt! Na een paar mislukte pogingen, is onderstaand filmpje het geworden. Ik laat jullie een zwarte basiskraal zien met witte polkadots die ik er weer inbrand en daarbovenop nog een paar kleine zwarte dots. Ik probeer steeds de kraal even uit het vuur te houden, zodat jullie hem goed kunnen zien, ik zie dat oranje vuur niet, door mijn bril. Onder het filmpje zien jullie de kraal zoals hij uiteindelijk is geworden.



Hij moet nu nog van de mandrel af, schoongemaakt worden en dan is hij klaar voor 'gebruik' ;-) Jullie zien dat hij niet helemaal 'recht' is, maar ik merkte dat ik best wel trilde, plankenkoorts waarschijnlijk ;-) Toch hoop ik dat jullie het leuk vonden om te zien! 

22 opmerkingen:

bobbeez-8r1id zei

dit is geweldig!!!!

Carolien zei

Wat leuk om te zien hoe dat gaat! Ik zou er wel lamme armen van krijgen.

spookjes zei

tof! dat zou ik ook nog eens willen doen.

Anoniem zei

Waah, wat leuk! :D Ik wil dat niet hoor, echt niet! hihi...

Anni zei

Wow, ik moet thuis nog een keertje goed kijken, zit nu op mijn werk en het filmpje is erg klein, maar errug leuk! Jammer dat ie lastig te verplaatsen is (en erg begrijpelijk!)

Lique zei

Wow! Heel gaaf!

Anoniem zei

Wat leuk om een keer te zien. Ontzettend knap!

Michaja zei

Wat gaaf zeg! Dank je wel voor het delen va dit filmpje met ons.

Mariska zei

Ontzettend leuk om eens te zien hoe dat gaat...lijkt me echt iets wat je veel moet oefenen. Maar je maakt er leuke dingen mee!

Kim zei

Heel leuk om te zien! Ga je meer filmpjes maken?

BDDesigns zei

Super leuk om te zien hoor! Ik heb zelf ook al eens een kraal gebrand, maar goed dat ik er verder geen tijd/ plaats voor heb haha..

Katrientje vanalles zei

leuk, 't ziet er niet makkelijk uit.

Lysanne zei

Wat leuk te zien zeg, maar krijg je niet heel erg lamme handen op een gegeven moment? Ik heb namelijk een keer gebrand met een volcano brander, waarbij je nog wat steun hebt voor de mandrel hebt.

Esther zei

Wat leuk, ik heb weleens op beurzen zo iets gezien, maar het filmpje van jou vind ik heel duidelijk en leuk om op de eerste rij naar te zitten kijken SUPER :-) Groetjes Esther.

Unknown zei

Dank jullie voor jullie leuke reacties! en het lamme handen krijgen, valt wel mee hoor! Je hebt overigens wel speciale armsteunen. Ik leun op mijn ellebogen. Soms als ik veel gebrand heb, heb ik last van mijn linkerhand. Kwestie van veel afwisselen: branden / haken / naaien ;-)En of het makkelijk is? Veel oefenen! Eerst ben ik alleen maar bezig geweest om een kraal rond te krijgen!

Kaatje van den Hoogen zei

leuk om te zien! Moet je denk ik toch wel wat handigheid mee hebben..

Denco zei

Wat leuk om te zien, bedankt voor het plaatsen van het filmpje.

Michaja zei

Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar wat je nou mijn leukste dingetjes vond!!!
Liefs Michaja

made by Mriek zei

Gaaf om te zien! Ik denk dat ik een keer een glaskralen maak workshop ga volgen ;-) Krijg er helemaal zin in door dit filmpje! :-D

Roos zei

Hoi Nancy, hier ben ik weer, goh wat knap hoe je dat doet, en dat noem je een eenvoudige kraal? Ik vind het een waar kunstwerkje. Erg leuk dat je er een filmpje van gemaakt heb. Tot de volgende keer weer, groetjes Roos

Juliette zei

Hai Nancy, leuk dat je nu ook filmpjes maakt! Heel leuk om te zien. De kraal is heel mooi geworden. Ik kan niet wachten om ook zoiets te maken!
Liefs

AnneCreatief zei

ik vond het ook leuk om te zien hoe dat in z'n werk gaat.
Annemieke