maandag 14 juni 2010

Chinese swap

Na vele omzwervingen, was vandaag de Chinese swap compleet ;-) Met Kyra van de Dutch Swappers heb ik een privé swap gedaan. Ik wilde graag spulletjes van haar uit China waar zij net geweest was en zij wilde wel mijn zelfgemaakte strandtas. (zie verderop bij 'tutorial') Ik moet alles nog eens op mijn gemak bekijken en 'lezen' ;-) maar het is echt super!!! Kijk zelf maar...
Verschillende schattige boekjes, lippenbalsem, Hello Kitty kauwgommetjes, grappige bookmarks met gezichtjes, een soort oogmaskertjes (moet ik dus nog even uitzoeken, in ieder geval water bij doen volgens Kyra ;-), geluksenvelopjes, prachtige kralen (porcelein en zilverkleurig) en bovenstaande gelukshanger. Echt teveel om op te noemen! Ik ben er superblij mee, maar dat weet ze ondertussen al! ;-)))

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke swap en wat is dat Hello Kitty hangertje enig!

Nicole zei

Aah, wat een boel leuke dingetjes! Lucky you! ;)