woensdag 1 februari 2012

Bijna Valentijn ;-)

Op de blogger ontmoetingsdag kwam uiteraard de big shot nog even ter sprake. Monique vroeg wat ik bijvoorbeeld met het tafelzeil deed, nou dit dus.. ;-) 
En ik hang ze dan in mijn 'bekende' witte takken :)  
voor mijn nieuwe banner heb ik even wat dingetjes erbij gezet zoals de twee glazen  potten. De Matroesjka's staan er altijd en..  
deze twee grappige paddestoelen heb ik gisteren gemaakt! Het zijn een soort knuffels, maar ze staan ook gewoon erg leuk! Ik denk erover om ze nog groter te maken en dan als kussen of zo..  
en nee hoor, het roze is echt niet helemaal weg.. ik heb vorige week nog deze tas gemaakt! Hij was best moeilijk, ook omdat hij kleiner uitviel dan ik gedacht had. Maar het is echt een kindertas.. hij is dus ook onderweg naar een meisje, ik hoop dat ze hem leuk vindt..  
liefs, Nancy

37 opmerkingen:

carina zei

Wat een vrolijke boel en eeeh het is toch altijd valentijn met die hartjes. Leuk plaatje groetjes carina

Esther zei

Waauuuw PRACHTIG weer, fijne dag Groetjes Esther.

Lief en Mooi zei

Ontzettend leuk.
groetjes Talitha

Unknown zei

Wooow wat mooi! Alles! De tas is ook geweldig mooi gemaakt zeg! En ik ben wel erg nieuwsgierig waar je de baboeska's vandaan hebt...!!

Carolien zei

Die takken zijn leuk! Wat er aan hangt natuurlijk!

Wanda zei

Ziet er super gezellig uit.
Leuk tasje ook. Daar zal het meisje vast blij mee zijn!

Hippehaakwerkjes&zo zei

Tja die Big Shot.....handig ding hihi en nee nog geen spijt.
Om vrolijk van te worden en hebberiger weer veel te veel leuke ideetjes.

Groetjes Jacqueline

Gonny zei

Wat leuk.
Staat ook gezellig zo.

Groetjes, Gonny

bobbeez-8r1id zei

Misschien kun je je big-shot wel meenemen de 3e maart en dan nemen wij vilt, zeil enzo mee ;-). Gaat dat dikke nep-vilt van de Kwantum er ook door

Anoniem zei

Ooh, wat een boel leuks heb je gemaakt en bijelkaar gezet! Ik word er helemaal vrolijk van. :)
Je banner is ook super!! En lief dat "mijn" onderzettertje er ook op mocht. hihi...
knuf!

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

De tas ECHT HELEMAAL SUPER,heel erg leuk maar ook je banner en al je spulletjes van tafelzeil kan niet wachten om er ook eens mee aan de gang te gaan.

liefs Agnes

Linda zei

O,skattig dan is rood toch ook wel weer heeelll leuk ;-)

Angélique zei

Zo leuk kun je het in geen enkele winkel kopen! Hahaha
Dit ziet er zó vrolijk en lief uit!
Je hebt gelijk dat je daar je banner van maakt!

Unknown zei

Wat een vrolijke tak.
Mooi zo die kleurtjes.
Je tas is een schatje.
Groetjes Brigitte

Denco zei

Wat een leuke spulletjes weer!!!
xx Astrid

Tineke zei

Wat ziet dat er gezellig uit zo, heel leuk

LittleBe. zei

Heerlijk al dat rood!!!
liefs,
xxx

Ria's Creaties zei

Wat mooi allemaal de rode creaties.
En een schattig tasje.
Groetjes ria.

DEKAKADO zei

Wat vrolijk allemaal en wat een leuke dingen heb je gemaakt. Het tasje....helemaal te gek. Daar zal ze zeker blij mee zijn. Groetjes, Marleen.

Kleinigheidje zei

Wat ziet dat er ontzettend gezellig uit! Erg leuk ook dat stanzen met tafelzeil. ik heb daar nog iets te kleine stanzen voor, maar ga het zeker onthouden. En die uilentas!!! Het meisje naar wie die onderweg is zal daar vast helemaal mee in haar Sas zijn!

Betsy zei

Mooi allemaal en dat gemaakt van tafelzeil! Ziet er wel heel aantrekkelijk uit.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Pleuntje zei

Je boom wordt al mooier zo. En het wordt zo al vrolijker bij je thuis. En de uilentas is echt super. X

lien zei

Wat een vrolijkheid met al dat rood. maar nog leuker vind ik de uilentas, superleuk met die oortjes! Vond je het niet zonde om 'm weg te doen?

Elizabeth zei

Leuke rode spulletjes zijn dit, Nancy. Bij ons op het dorp hebben ze ook rollen van dat fantastische gedecoreerde tafelzeil. Het staat nog altijd op m'n to-do lijstje...

Haakmuts zei

Die uiltas is helemaal geweldig en die rode spulletjes zijn top. Heerlijk al die rood witte spulletjes, staat zo lekker fris. Ik zag trouwens bij Nicole dat jij net zulke leuke rood/witte bekers met uiltjes heb dan ik. En zo'n witte boom staat er hier ook in huis:-)
Erg leuk wat je allemaal met je big shot kan maken. Ik ben me een beetje aan het verdiepen wat je allemaal met een plotter kan doen, 'k zie daar zulke mooie dingen van, maar ja hangt ook weer een aardig prijskaartje aan.

Anoniem zei

prachtig, heel mooie kleuren, schattig

Anoniem zei

Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt! Ziet er heel gezellig uit :)
Ja,.. een kleine dames-in-de-dop tas..wacht maar tot ze groter is.. dan worden het vanzelf tassen model "hutkoffer" ;) Mag je een heeeele grote uil maken ;)

Bregit zei

Ooooo, wat heb je weer een prachtige dingen gemaakt, en de kleur rood o zo vrolijk!
Groetjes van Bregit

Anoniem zei

Ontzettend leuk! ik ben helemaal niet zo van het rood (zei ze terwijl ze op een rode bank zit) maar vind wel dat jij het super verwerkt! Wordt er helemaal vrolijk van!

Misschien wat voor de komende zomer een rood met witte stippen kleed op de bierbank fleurt de hele tuin vast van op!

Anoniem zei

Het tasje is geweldig joh! Héél erg bedankt!!!

Ethel Leurs zei

De takken zijn leuk, maar wat je er aan hebt gemaakt is nog veel leuker. Heel creatief.
Lieve groet,
Ethel

Lindevrouwsweb zei

Erg leuk wat je allemaal maakt! Die hartjes zijn al helemaal klaar voor valentijnsdag!Hangt fantastisch in die witte takken! Wat ben je handig met naald en draad, die paddestoelen en kindertas zijn ook super goed gelukt! Mijn complimenten!liefs groetjes Joke

Olga Poltava zei

All these ornaments are so pretty. Wonderful work!

Desirée-ScrapDees zei

leuk al die tintjes joh echt gaaf!

Sow Cute! zei

De paddenstoeltjes zijn te leuk! Vind het vogelhuisje ook zeer goed gelukt ;-) Het wit rood is echt wel heel erg mooi!

Het Knuter Huuske zei

Super Lief en Leuk dat Rood met Wit ♥ ....
Je banner is ook Mooi zo!!
Prachtig :) :)

Lieve Groet, Ivonne

Marjo zei

Prachtige spulletjes....late reaktie van mij maar dit bericht is weer neit weer gegeven in mijn dashboard (zoals velen via Blogger)

Fijn weekend

Liefs
Marjo