dinsdag 26 april 2011

NB: Schattige speldjes en webshopactie!








Lief hè?! Heb je interesse in een paar oorbelletjes (paars, roze, rood of zwart à 1,50 euro) varkentjes en/of hertjes speldjes à 3,00 euro of een chocolatebar-ketting of lief varkentjes ketting (à 4,50 euro) laat gewoon even een berichtje achter of mail me!
En zoals ik al schreef, stop ik met mijn webshopje. Ik zal hier zo af en toe iets aanbieden, zoals dus deze schattige dingetjes.
Op Twinkelstyle zal ik ook nog wel af en toe iets plaatsen. Maar dus niet meer op de webshop. Om 'opruiming'  te houden, zijn alle artikelen die er nu opstaan, te koop met een korting van 30%! Deze moet er dus nog af! Misschien ziet er nog iets leuks voor je bij ;-)
liefs, Nancy

16 opmerkingen:

Klaske v.d Bij zei

Ziet er heel lief en schattig uit

Anoniem zei

Superschattig! :D

Kleinigheidje zei

Schattig!

Haakmuts zei

Heel lief en leuk.

Pleuntje zei

Hoi Nancy.

Ik wil de rode oorbelletjes wel kopen.
Op mijn blog staat m'n mailadres.

groet Petra

Mieke zei

Aaaw, wat leuk! Ik ga eens rondkijken, voor mijn dochter die een enorme bos haar heeft. :)

Mieke

Michaja zei

Hej waarom stop je met je webshop als ik vragen mag?
Leuke speltjes! Maar hier werken die dingen niet. Ze zitten een minuutje in het haar en dan gaan ze er weer uit en vervolgens raken ze ze kwijt!
Succes met de opruiming!
Liefs Michaja

sandra zei

Wat leuk zeg die speldjes.
En je kettingen ook .
Groetjes sandra

Unknown zei

Schattige speldjes.
Jammer dat mijn dochter van 19 ze niet meer in wil. (grapje)

Jammer dat je stopt met je web winkel.
Is het erg lastig in de verkoop?
Wij zouden nl wel willen beginnen.
Groetjes Brigitte

Michaja zei

Hoi Nancy
Heb het verhaal nu even gelezen! Had ik idd nog niet gedaan.
Jammer dat het niet meer gaat maar ik ben het denk ik wel met je eens dat markten waarschijnlijk beter werken.
Ik ga zo even je nieuwe blog bekijken.
Groetjes Michaja

Desirée-ScrapDees zei

jammer dat je wilt stoppen met je shoppie, ik zit juist te dubben om ermee te beginnen!

maar even over mijn mandje, ik heb dat elastiek eerst aan de binnen stof gestikt voordat ik het mandje maakte, das het makkelijkste! maar volgens mij ben je handig genoeg om daar zelf achter te komen!

Sow Cute! zei

Wat leuk allemaal!

Desirée-ScrapDees zei

ik hoef inderdaad niet rijk te worden van zo'n webshopje, het gaat er meer om dat je dingen kan maken, waar je anders niets aan hebt omdat mijn kinderen er te oud voor worden. Probleem zit hem meer in de betalingen, wil het liefste niemand mijn bankgegevens geven want je weet maar nooit wat ze er mee doen! En betalen via ideal enzo schijnt zo duur te zijn en daar zijn de bedragen dan weer veel te klein voor, ach we zien wel, dromen blijft leuk!

sarams1987a zei

@ ,

Je hebt zonet de "bedankt voor alle lieve reactie's award" gewonnen op mijn blog.

http://sarahsborduurwerken.wordpress.com/2011/04/28/bedankt-voor-alle-lieve-reacties-award/

Veel plezier ermee ;)

Mvg Sarah

Inge zei

Wat leuk die oorbelletjes van die roosjes, zijn deze nog tekoop?

Groetjes Inge

Het Knuter Huuske zei

Wat leuk allemaal zeg :)

Jammer dat je stopt met je webshop :( .....
Je hebt van die leuke dingen allemaal ♥

Zal eens kijken of er nog iets in staat of dat het helemaal is uitverkocht ;) :D


Groetjes van Ivonne.