woensdag 16 februari 2011

Award

Dit Awardje heb ik gekregen van Annemieke van Scrap Today!  Vooral de reden waarom, vind ik superlief, dank je wel!!!
Wat moet je doen?
Je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank ze op hun blog voor deze award (da's wel zo aardig!).
Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster blog' en neem je ook de instructies (die je nu leest dus) over.
Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs (makkie!).
Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.

Het is de bedoeling, dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo erg bekend zijn met deze blog in 't zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen. Blogs met tig volgers hebben ze niet nodig. Ik kom nog geregeld even op jullie blog kijken, om even inspiratie op te doen.

Vooral het laatste vind ik erg leuk, vandaar ik uitkies:

en ja, dan kies ik er toch nog eentje die ik even in het zonnetje (letterlijk nu, hier dan, heerlijk hè?!) wil zetten en dat zijn eigenlijk twee lieve muisjes, Trippel & Trappel van Nicole!
Ze hebben een eigen site met ontzettend leuke spulletjes gekregen! Ga maar eens gauw kijken!
trippelentrappel.nl
en nogmaals dank je wel, Annemieke!

10 opmerkingen:

Triesje zei

Gefeliciteerd met je award Nancy! Je hebt ook een ontzettend leuke blog!

Groetjes Patricia.

Anoniem zei

Superlief! Dankjewel! :)
Dikke knuf, ook van T&T! ;)

Het Knuter Huuske zei

Oohhh Lief!! Super!! Dank je wel!! :D :D
☼☼ Me Happy ☼☼

Lieve Groet, Ivonne.

**Bestelling is ook binnen.... Zag er voor zover ik kon zien Super Uit!! Big Smilend ging ik naar school om de kinderen te halen :D :D .... Vanavond ga ik er echt even goed bekijken en Genieten!!.... Nu hier nog huis vol kinderen :D :D .... Maar dacht ik laat je even weten dat het is aangekomen en dat ik je berichtje had gevonden betreffende bovenstaande!!**

Het Knuter Huuske zei

p.s. Ik zal later vandaag ook nog even op de andere site kijken die je had beloond met een Award :D :D


Dag.... Dag....

Unknown zei

Wat ben je ook een verschrikkelijk lief mens :D
Dank je wel voor je award!!! :D :D :D

Juliette zei

Wat een mooie award, gefeliciteerd!
Liefs Juliette

Unknown zei

Van Harte.
Wel verdiend.
Groetjes Brigitte

Het Knuter Huuske zei

Ik zie nu pas dat ik Jou nog niet eens Gefeliciteerd hebt met je gewonnen Award **bloos**....

Heb net een blogje er over gemaakt:
http://knuterhuuske.blogspot.com/2011/02/wat-ontzettend-leuk-heb-van-nancy-een.html

Morgen (of het weekend) zal ik nog een blogje maken over mijn bestelling even (gedeeltelijk) showen :D

Wens je een Fijne Dag....

Hier is het wel Fris, maar het Zonnetje Schijnt Heerlijk!!
Daar wordt ik nog Vrolijker van dan ik al was :)
Hoop dat jij er ook van Geniet....

Lieve Groet, Ivonne.

bobbeez-8r1id zei

hi Nancy
lees net de superlange post over jou bij Eline's Huis, echt super!!! gefeliciteerd

- zei

Congrats!