woensdag 22 december 2010

Nog een tas, swaps en bijna give-away tijd!

Ik heb voor het eerst een tas van tafelzeil gemaakt!! Het is hetzelfde patroon als van de tas van Eline's huis (zie hieronder). Ik vond het best eng om in dit mooie tafelzeil te knippen, maar het ging aardig goed, al zeg ik het zelf ;-) De binnenkant met sleutelhanger, zo handig voor je sleutels die, bij mij dan, altijd los in de tas liggen en een vakje voor mijn telefoon (past net ;-))
Mijn dochter wilde niet eens geloven dat ik hem zelf gemaakt had! Yes!!
Dat lijstje van mij, werkt ontzettend goed! Ik heb al twee dingen van mijn 'to do / wishlist' gedaan! Misschien zou ik het hier in het huishouden en zo ook eens moeten toepassen????!!!!!
Ik heb twee hele leuke swaps op het CraftySwapForum gedaan met SowCute en MeneerdePeer die allebei graag zpagetti-restjes wilden en waar ik dus dit voor terug kreeg.. het eerste is van SowCute (op haar blog zie je wat ik gestuurd heb) en de tweede is van MeneerdePeer, maar dat zie je wel ;-)

Verder nog wat dingetjes uit verschillende swaps die ik verstuurd heb:
 gemaakt en samengesteld voor SIEN op swap-bot voor een profielswap
gemaakt voor zoMooizoHip voor 'Schitteren en stralen' ook op swap-bot
En dan.. nog twee volgers te gaan en het is tijd voor een give-away!!!
Als jullie nog ideetjes hebben... kom maar op, nu is de kans om het te vragen ;-)
Als laatste wil ik jullie deze kerstboom van knoopjes laten zien, ik vind hem zo leuk! Ik wilde hem nog op mijn lijst zetten, maar ik ben bang dat ik het niet meer ga halen voor de Kerst, maar misschien iemand van jullie nog?!


26 opmerkingen:

Anoniem zei

Je tas is super geworden! :D En een groot compliment van je dochter! Leuk!!
En wat een leuke swapspulletjes allemaal! :)

Unknown zei

Wow moooi!! Dat is de doorslag hoor, ik ga het nu toch ook zelf proberen! Mooi zeil heb je ook gebruikt :)

- zei

Love the bag, your parcels and the button tree is so cute! Have a Merry Christmas!

Le Patiné zei

Die tas ziet er gaaf uit. Je hebt zo wie zo een leuke blog. Ik heb me gelijk aangemeld als volger.

Groetjes Natasja
( http://100en1dingenblog.blogspot.com/ )

Esther zei

Je tas is Super mooi geworden en dat kerstboompje van knopen te gek. Fijne kerst en een gezond en creatief 2011. Groetjes Esther.

Anni zei

Leuk die tas! Ik hoop dat ie het een beetje houdt, tafelzeil scheurt best snel en volgens mij is dit ook best dus zeil of niet? Wel errug mooi geworden!

bobbeez-8r1id zei

die boom, echt leuk!!! die komt er vast volgend jaar ;-)

DEKAKADO zei

Alles, gewoon te gek.
Zo super mooi.
Groetjes, Marleen.

Cinderell@'s wereld zei

Bekend tafelzeil...leuk he, ik heb er een aantal weken geleden ook een tas mee gemaakt...en dat ging inderdaad best gemakkelijk....deze is ook mooi veel plezier ermee!
H gr Cinderell@

Denco zei

Leuke tas en dan de vraag of je de tas gekocht heb, mooi compliment. Je kertboom vind ik super!!

Sow Cute! zei

Wat leuk allemaal! Vind je kerstboom ook schattig (L) Je tas is super geworden, i love it!

Anni zei

Hoi, ehm een oplossing? Niks in de tas doen ;-), geintje. Opzich is mexicaans tafelzeil best sterk, dat heeft een rastertje van garen oid aan de achterkant. Ik denk nl. dat dit niet mexicaans is, maar dat weet ik niet zeker. En altijd naaien met een redelijk grote steek, zodat je niet heel veel gaatjes kort achter elkaar prikt, dan scheurt het weer sneller af. Voering helpt wel hoor! Maar vooral niet te vol/zwaar beladen!

Katrientje vanalles zei

De tas is supermooi. en de kerstboom een leuk idee, maar bij mij misschien volgend jaar. :-)

Michaja zei

Jeetje het lijkt wel feest op jouw blog!!
Je tas is echt super super mooi!!!! Daar mag je zeker trots op zijn.
Liefs Michaja

Wanda zei

Je tas is super! Je knoopjesboom is geweldig. Kei leuk :0)

Haakmuts zei

Wat een toffe tas en wat een toffe cadeautjes, schitterende kleurtjes allemaal.

Lique zei

Onwijs leuk zeg!

Toffe swaps ook!

En de tas is geweldig :)

gertie zei

Wat een geweldige tas, en dat kerstboompje... ik ben er meteen verliefd op geworden! Zou hem graag maken voor volgens jaar.. heb alleen even geen idee hoe, maar dat komt misschien omdat ik geen (nog) geen volger van jou ben! Ga dat wel z.s.m. worden!!
Groetjes en fijne Kerstdagen,
Gertie

Het Knuter Huuske zei

Oohh wat leuk allemaal zeg!
Misschien ga ik nu voor het eerst mee doen met een (haak) swap.....
Ben benieuwd.....

Je tas is heel mooi geworden!
En het kerstboompje vind ik ook heel erg mooi.....

Enneehh.... Ik wil je wel gaan volgen hoor :)
Kom hier ook via, via terecht....
Ben wat aan het rond kijken op blogspot....
Heb net zelf een logje gemaakt.... Had hem al langer maar nooit wat mee gedaan.... Maar lijkt me leuk om weer te gaan doen (ooit elders een log gehad) en ook omdat er zoveel leuk creatieve logs zijn op blogspot.... Handig om die dan op mijn eigen logje te bewaren.....

Ik zal jou toevoegen ook....

Groetjes van Ivonne.

Het Knuter Huuske zei

p.s.: Heb je bij mijn links gezet net..... Maar waar kan ik je volgen?

*ben nog niet zo wegwijs op blogspot ;) )*

-Naomi- zei

Die kerstboom is leuk zeg! En die tas ook! hij is (denk ik) ook gelijk waterproof! Handig!!

xxxNaomi

KROSI EN SANI zei

Gaaf, prettige feestdagen voor je meid!!!

Liefs

Angeline

Anoniem zei

Wow, Nancy wat een mooie spullen weer! Die tas...love it!

Samantha zei

Wat is je tas mooi geworden! en die knopenkerstboom super leuk!

Het Knuter Huuske zei

Goedemorgen Nancy

Ik heb de "button" voor het volgen gevonden.....
Kon hem niet vindne de vorige keer....
Maar wilde waarschijnlijk te snel ;)
Dank je wel dat je mij volgt en je even op mijn logje bent geweest :)
Merk dat nu ik weer wat meer logjes lees ik het weer super leuk vind om te doen!
Nu maar eens kijken of ik in het nieuwe jaar lekker actief ben op mijn eigen stekje....
We zullen het zien, maar denk dat doordat je weer bij anderen leest je eigen logje ook vanzelf gaat groeien.

Ik hoop dat je fijn dagen hebt gehad....
Op naar de laatste dagen van het jaar....

Lees in je begin stukje dat je van alles wat doet.....
Ik vind het ook heel fijn om creatief bezig te zijn.... De tijd is wel wat beperkt.....
Daarom nu aan de haak.....
Maar heb super veel spulletjes liggen aan kraaltjes e.d.
Want scrappen lijkt me ook zo leuk om te doen....
Maar daar gaat best veel tijd in zitten vind ik zelf.... Daarom is haken wel fijn.....
Heb je niet zoveel voor nodig (okay, met het afwerken ben ik soms wel veel tijd kwijt :) )

Goed, ik ga nog even de tuin in....
Kinderen zijn aan het spelen voor zolang het nog kan in de sneeuw.... Want het dooit hier :(

Fijne Maandag....

Hoop tot blogs/logs.....

Groetjes van Ivonne.

Anoniem zei

Die tas is idd geweldig!

Keigoed dat je dochter niet geloofde dat je hem zelf gemaakt hebt! Een groter compliment kun je niet krijgen!!

Groetjes Thea