dinsdag 14 september 2010

Ma vie a Salon

Nee, niet mijn leven, maar dat van Michaja. Ze woont sinds 2001 in Frankrijk in Salon de Provence en haar blog heet dus ma vie a Salon . Ze reageerde op mijn zpagettiketting en het leek ons erg leuk een keer te swappen! Zij wilde dus graag mijn turkooize zpagettiketting en uiteraard heb ik er nog wat bijgedaan, kijk maar hier en dit kreeg ik van haar..
Het is niet alleen erg schattig, maar het ruikt ook nog eens heerlijk! Het is gevuld met lavendel!
En omdat ik zo dol op stofjes ben, heeft zij speciaal voor mij uit een Franse stoffenwinkel stofjes gekocht, echt zo leuk!!
Daarboven in, zie je een soort wol met bolletjes, heel apart! Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen, maar dat komt wel goed!
Lief zijn de stofjes hè?! Ik vind ze helemaal geweldig!! Ik ga er iets moois voor mezelf mee maken.
Het was een heel erg geslaagde swap en hopelijk doen we het nog eens! :-)
Heel erg bedankt Michaja!! Tot gauw!
liefs, Nancy

11 opmerkingen:

Marijke zei

Oh wat 'n leuke stofjes. Ik heb ook ooit 'ns met 'n franse geswapt en kreeg ook héél leuke stofjes.. denk dat ik toch 'ns op zoek ga naar 'n webwinkeltje daar.

Michaja zei

Ik ben blij dat we allebei zo blij zijn met onze swap!
Er komt vandaag nog iets over de post. Je weet wel wat!
Groetjes Michaja

Helmi zei

Via Michaja kom ik even kijken op je blog. Ik heb net zelf wat zpagetti gekocht. Leuk wat daar allemaal van gemaakt wordt.
grt, Helmi

Die tapfere Schneiderin zei

Wunderschön!

LG Viola

Tamara Gaal zei

Leuk zeg! Supermooie stofjes ook!
Je bent helemaal into de zpagetti, leuk!
Dat uiltje is vast ook leuk hoor, met Zpagetti, lekker groot!!!

Liefs Tamara.

Moois van mie zei

wat zijn dat mooie stofjes zeg !
En jou swapje was ook erg mooi heb ik gezien !

Tamara Gaal zei

Hey Nancy,

Ik had hier al over de Zpagetti-uil gereageerd! Ik begin er niet aan hoor, indd genoeg hobby's ;)! En haken met Zpagetti is me veel te zwaar aan mijn handen, vanwege mijn spierreuma.

Je bent een lieverd!!! Spannend!!!

Liefs Tamara.

vanessa zei

wat een mooie stofjes zeg!!!!

Anoniem zei

Ooh, die stofjes! Ik hoor net dat ik moet gaan shoppen in Parijs... :D hihi... ;)

Anoniem zei

Jaah, samen shoppen! :D
Eerst even sparen, goed? hihi...

Roos zei

Alweer heb je van die leuke dingen gehad, je boft hoor!!!
Als je weet wat je met het bolletjes garen gaat doen wil ik het graag weten. Ik heb vorige week van mijn ma drie van zulke bollen gehad en ben er nog niet uit hoe en wat ik er mee moet. Er zat een beschrijving voor een sjaal bij, maar tot op heden is het mij niet gelukt. .. misschien lukt het jou wel er iets mee te haken/breien.