zondag 11 juli 2010

Buttons (nee, geen knopen ;-)

Viola had voor Bouwiena van ZoMooiZoHip geweldige buttons gemaakt en dus vroeg ik haar er voor mij ook te maken ;-) Je levert zelf de plaatjes aan en zij maakt dan de buttons. Ze heeft een machine voor buttons van 38 mm. (Wil je een andere maat, dan moet je bij Susan van 8r1id zijn, die maakt ook prachtige ;-)) En hier zijn ze dan.. ik vind ze helemaal geweldig, lekker zoet, lekker girly


maar niet allemaal hoor.. ;-)


dank je wel Viola!! (klik hier voor haar site voor prijzen etc.)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leukies! :D
Zullen we ruilen? Ik heb een boel leuke buttons van 8r1id... hihi ;)
*knuf*

Anni zei

Leuk zeg! Vooral die minder zoete ;-)

Anoniem zei

Ooo wat een leuke!

Haakmuts zei

Wat leuk en mooi....

bobbeez-8r1id zei

ze zijn mooi Nancy!! ...en voor de goede orde, mijn buttons zijn 25mm en 56mm doorsnede!!! zie www.bobbeez.com

♥ Amber, Sterre & Vera zei

wow, echt superleuk zeg!
Liefs vera

Denco zei

superleuk !!

Nanda Boukes zei

oh !! ze zijn waanzinnig leuk !!