dinsdag 8 juni 2010

Nog meer paddestoelen ;-)

En dit kun je er dan bijvoorbeeld mee doen.. aan een portemonneetje hangen..
Lief hè?!
en ja.. ik zit echt helemaal in de paddestoelen op dit moment.. met deze was ik al even bezig, ik wilde hem opsturen voor de Woodland-swap op swap-bot, maar hij gaat niet door de brievenbus, of ik moet hem wel zo plat maken en dat vind ik zonde, maar ik ben al met iets heel anders, leuks (hoop ik dan voor mijn swap-partner ;-) bezig hoor!!!
Ik zal jullie de links van beide projecten geven, de paddestoel is niet zo moeilijk, maar het hertje.. pff.. dat is iets ingewikkelder, maar de moeite waard, vind ik ;-)

8 opmerkingen:

Fenny zei

Wat leuk zeg!!
En dat tasje, met die paddenstoeltje...
helemaal super!

Studio Paars zei

Lief zeg!

Work and process Indie-ish.nl zei

Allebei super schattig!

Tamara Gaal zei

Wat een prachtig portemonnetje zo!
Leuk stofje ook.
Mooi hoor, die vilten dingen!

Anoniem zei

OOOOOH wat leuk allemaal, ik hou zooo van hertjes en paddestoelen! Ze zijn hartstikke mooi!

Lique zei

Wat leuk!

CJ zei

Poging nr. 9 ;)

Wat heb je een gezellig blog, Nancy, en wat maak je een leuke dingen !!

Nicollie zei

Aah, wat een liefjes! (hebbuh! hihi)