donderdag 22 april 2010

Wat vinden jullie van mijn blog?

Speciaal voor de swap-bot van de Dutch-swappers, maar uiteraard hoor ik graag van iedereen die mijn blog leest.. wat vinden jullie van mijn blog? Vinden jullie hem overzichtelijk? Missen jullie iets? Ik zelf ben nog  steeds op zoek naar een leuke 'blog-titel-achtergrond' bijvoorbeeld. Dus alle suggesties, aanvullingen etc. zijn welkom. En.. omdat ik het zelf ook altijd zo leuk vind om met verlotingen mee te doen ;-) verloot ik onder alle reacties een hanger met 3 glaskralen in de kleur die jij mooi vindt! (Hieronder een voorbeeldje) 

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind je blog errug leuk, met allemaal leuke spulletjes die ik ook leuk vind. :D
Gezellig om te lezen elke keer.
Enne, ik hoef niet mee te doen met de verloting, want ik heb al 2 (!) van die mooie hangers van je! *blij*
Knuf!

bobbeez-8r1id zei

hi, ik ben ook een :" word mij blog follower" partner van swap-bot , maar ik volg je natuurlijk al langer !!
Ik zit juist te twijfelen mij blog ook wit te maken, omdat ik het zo fris vindt en aan de titel van je blog is niks mis!!

Anni zei

Hai, ik hoef ook niet perse mee te loten, want als het goed is komt er binnenkort ook wat mijn kant op ;-)
Ik vind een licht kleurtje op de achtergrond wel mooi en achter je blog titel kan je een mooie close-up van je kralen doen, of een collage van allemaal maaksels, evt. vervaagd, zodat het niet te rommelig wordt (snap je?)
Verder is het leuk en overzichtelijk, maar wel wat standaard, wat ook weer fijn is, dan kan je alles makkelijk vinden/weet je waar het staat als je iets zoekt.
gr joyce

Judith zei

Wat een gezellig blog met leuke creaties.
Ik hoef ook niet perse mee te doen met de verlotting.
Happy swapping en groetjes judith (jmvav)
swap-bot

BDDesigns zei

He Nancy, heb je de tea wallet voor de swap al af? Haha.. Maare ik zou niet zo heel veel veranderen als ik jou was. Als je een achtergrond achter je titel wilt is een polkadot met roze of iets dergelijks misschien wel leuk. Enne, gewoon allemaal leuke dingetjes en spulletjes blijven plaatsen

Gr Brenda

Anni zei

Leuk! Altijd leuk een kraaltje meer of minder ;-)

Anoeska zei

Ik vind je blog erg leuk! Gewoon zo doorgaan! Door jou ben ik tenslotte op het idee van de knoopjes gekomen ;-) Het is inderdaad verslavend!!! Ik ga nog even verder!

Viola Odorata zei

Ik volgde je al dus niemand erbij op je lijstje dankzij deze swap.

Je blog vind ik mooi en strak, als het te druk is vind ik het vervelend lezen. Qua milieu (stroomgebruik) kan je echter beter een donkere achtergrond met lichte letters nemen.

Groetjes Viola

Marjan zei

Ik zie het al, er is genoeg inspiratie op te doen op je site. Hij ziet er overzichtelijk uit. Een achtergrondje zou inderdaad nog wel leuk zijn. Ik verander regelmatig mijn achtergrond en hou daarbij rekening met seizoen, feestdagen e.d.
De spullen die je maakt zijn erg mooi. Ik zal regelmatig kijken naar je nieuwe creaties. Nu als volger via swap-bot. groetjes Marjan.

Struinkunst by Lisette zei

Ik vind je blog superleuk. Leuk dat kijkje in je kamer! En het leuke vind ik dat je een hobby hebt die ik nog niet zo heel veel ben tegen gekomen. Qua inhoud is je blog helemaal toppie. Ik zou wel een mooie banner willen zien, bijvoorbeeld een mooie clos-up foto van een aantal kralen (en/of) sieraden en dan je naam/logo erin maken. En je foto's mogen wat mij betreft groter, je blog is er breed genoeg voor. Tip: ik heb weleens foto's die ik minder mooi vind en dat valt bij grote foto's extra op. Dan maak ik er een collage van...

Kyroushka/Eexterhout zei

Hallo Nancy, ik lees graag mee met je blog, vind hem lekker overzichtelijk, de foto's hebben een goede afmeting, mogen evt. nog wat groter. En wat mij betreft mag je nog wat meer over het glaskraalbranden schrijven! En de verhouding tekst/foto's vind ik ook prima. Dus keep on going!

Naja zei

Ik vind je blog super. De dingen die je maakt zijn echt prachtig. Ik ben fan van de thee-portemonneetjes.
Zoals anderen al zeiden, zou het inderdaad wel leuk zijn als je een soort banner had als naam. Met een foto van dingen die je gemaakt hebt enzo. Als je hulp nodig hebt, ik kan wel wat photoshoppen en doe het graag voor je ;-)