dinsdag 30 maart 2010

Knopen!

Al een tijdje wilde ik ook wel eens zelf knopen maken! Nu vond ik op de site van VanMarieke (http://www.vanmarieke.nl/)  niet alleen hele leuke stoffen, maar dus ook het materiaal om hiervan knopen te maken. Ik heb er eerst een paar geprobeerd, maar het gaat eigenlijk heel erg makkelijk. Je moet alleen zorgen dat je afbeelding goed in het midden ligt.

Toen ben ik een 'serietje' begonnen ;-)
en nog eentje..
en deze passen goed bij de etui die ik erbij gemaakt hebt..

En van deze stofjes ga ik er nog meer maken ;-)

1 opmerking:

bobbeez-8r1id zei

Hi Nancy
bedankt voor je reactie op mijn blog. Goed plan een kaart van het eendje, ,altijd vrolijk, zal ik eens maken en bestellen en als jij me je adres even mailt (via mijn sites) dan stuur ik je er ook een als dank voor het idee.
Die stofknopen zijn trouwens ook erg leuk!!, ik gebruik ze ook wel eens, dus wie weet koop ik er nog eens bij je :-)
groet
Susan