donderdag 7 juli 2011

Miepie, GIVE-AWAY!!! & blogvakantie

Miepie is af!!! Met jurkje, maar dochterlief heeft hem liever zonder jurkje! Ik ga nog wel de schoentjes maken, die vind ik zo lief!!!
en dan eindelijk, mijn give-away!!!
Al 445 volgers, meer dan 80.000 pageviews, jeetje, echt geweldig!! Zoveel leuke blogs komen er iedere dag weer bij!! Ik probeer jullie echt allemaal een keertje te bezoeken, maar het wordt best moeilijk ;-)
Vandaar.. drie dingen!
Als eerste: 100 knopen en twee verstelbare ringen om zelf mee aan de slag te gaan
ten tweede: onderstaande boxpouch 
en tatata... onderstaande tas!!!
(ik ga het niet redden een andere te maken en het duurt al zo lang... ;-) dus heb ik besloten deze weg te geven.. ik ga zo'n zelfde nog wel voor mezelf maken, maar dat doe ik in de vakantie 
 Wat moet je doen, uiteraard volger zijn van mijn blog, tenslotte doe ik het daar voor, voor jullie trouwe volgers! Dus ben je volger (uiteraard mag je volger worden) laat hieronder een berichtje achter en geef je voorkeur aan. Als je geen voorkeur hebt, doe je automatisch mee voor alle drie. Als je wilt, mag je een berichtje op je blog zetten, maar dat hoeft niet. Ik maak de uitslag na onze vakanties (iedereen gaat hier 'gespreid', dat krijg je met 'grote' kinderen ;-) bekend, en wel op:
15 augustus
Dat lijkt nog heel ver, maar de weken vliegen voorbij! Althans hier! Wat ook inhoudt dat ik even met blogvakantie ga! Er moet nog veel gedaan worden voor iedereen weg kan, zaterdag vertrek dochterlief als eerste, enfin.. even andere dingen! ;-)
Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie!!
Ik zal af en toe nog een leuk DIY-ideetje plaatsen en kijk ernaar uit na de vakantie jullie blogs weer te lezen en te kijken of jullie allemaal mee doen met mijn give-away natuurlijk! ;-)
liefs, Nancy

170 opmerkingen:

sweetest design zei

als eerste van harte met je grote aantal bezoekers en volgers!! echt super maar ook terecht want je hebt een hele leuke blog!

ik doe heel graag mee voor de knopen :-)

Cynthia Schelzig zei

how generous of you....if I were to get lucky I would have to choose all those buttons for all the covers of my handbound books as I do a button closure on some models and these buttons look fabulous. Have a good holiday time off!!!!

Mariska zei

Allereerst een hele fijne vakantie!!
Ik doe graag mee voor de knopen, die kan ik overal weer voor gebruiken en ik heb nog niet zoveel knopen dus ze zijn zeer welkom!!

Janny zei

Oei Nancy, wat een mooie dingen! Ik wil ook graag meedingen voor de knoopjes, ben er nu al helemaal verliefd op en ik weet ook hoe mooi jouw ringen al waren, dus ik ga heeeeeel hard duimen tot de 15e augustus! (verjaardag van mijn zoon, ook nog, misschien brengt dat geluk ;-))
liefs
Janny

by Ieke zei

Ik vind dat je al die volgers van harte hebt verdiend. Je hebt ook zo'n mooie blog.

Ik doe graag mee voor de tas. Ben helemaal tassen verslaafd...

En okee, ik heb een oma die knopen verzameld...

Marianne zei

gaafffff...ik doe graag een gokje mee voor de tas!

fijne vakantie !

Trien zei

Een hele fijne vakantie gewenst.

Ik ben al volger dus dat is al ok... en dat linkje, dat zet ik ook meteen op men blog.

En aangezien mijn collectie knopen nagenoeg onbestaande is, ga ik dus voor de eerste optie, de knopen!!!!

Taataaaaaa !

Woon - Geluk zei

Wouw! Gaaf dat je al zoveel bezoekers en volgers hebt! Ik lees je blog ook met veel plezier en wat een creatieve ideeen heb je!
Ik doe ook graag mee met je give away! Ik vind de knopen helemaal gaaf en de tas ook! Dus ik doe graag mee voor 1 van die 2 (mag dat ook?! hihi)
Fijne vakantie!
Groetjes Cindy

Carolien zei

Gefeliciteerd met al die volgers en al je leuke berichten!! Ik doe heel graag mee voor de knopen. Duim duim duim. Fijne vakantie alvast! Groetjes Carolien

Hallo Peetje zei

Hoi, ik ben al een poosje volger en ik doe graag mee met je give-away...hoop dat mooie getal ook eens te mogen bereiken
maar De knopen zijn fantastisch.. kan ik heel goed gebruiken.
ik hoop ..ik hoop, dat ik het dan mag zijn

groetjes Petra

sarams1987a zei

proficiat met zo veel volgers.

Hoelang ben je eigenlijk al aan het bloggen ?

Mvg Sarah

ps: geeft de give-away gerust maar door, ik doe niet mee, van mij zo het toch maar onderaan in een kast belanden. Veel plezier iedereen ;)

Annemiek zei

Hallo,

Ik volg je ook. Ja meekt zulke mooie en leuke dingen.
Ik doe graag mee met de give-away. Ik heb geen voorkeur.
Groetjes, Annemiek

qm zei

Zo dat zijn veel volgers, maar je blog is ook erg leuk te lezen.
doe graag mee met je give away, voorkeur heb ik niet.zal proberen een linkje te plaatsen. (blogger en ik zijn momenteel geen dikke vriendjes, zo voelt het tenminste)
fijne vantie, mgv Anneke

jabevi zei

je blog is zo leuk en inspirerend, geen wonder dat je zoveel volgers hebt!

Ik doe graag mee voor de tas, die vind ik zo geweldig!

fijne vakantie!

Groetjes Jabevi

Lique zei

Super meis! Je Miepie is heel mooi!

En een super give away!

mamaleintje zei

wat een leuk miepie heb je gemaakt!

Dinja zei

Ik was al een volger van je blog ;)
Ik ga voor de boxpouch :)

HomebijAnita zei

Hoi fijne vakantie!!
Volg je al weer enige tijd.
Ik doe graag mee met de verloting voor de tas en pouch...
Ik ben in die periode wel op vakantie!
Groetjes Anita

Sofie V zei

Wat een leuke candy Nancy! Ik doe graag mee voor die mooie knoopjes! Ik ben al een hele tijd volger en ik heb je give away op mijn special give away's pagina van mijn blog gezet.

Fijne vakantie!

Groetjes Sofieke

Rachel zei

Wat een leuke give-away.
Natuurlijk doe ik graag mee.

Een hele fijne vakantie alvast.

Groetjes,
Rachel

Wanda zei

Gefeliciteerd! Leuk dat je al zo veel volgers en pageviews hebt!
Die tas blijft super.

Fijne vakantie!

rozemie zei

Wat heb je weer leuke dingen gemaakt ! En van zoveel volgers kan ik alleen maar dromen. Ik volg je blog al een tijdje, en ben telkens verrast van je creativiteit.
Het muisje is leuk, knopen heb ik zelf zat, maar de tas is super ! Mag ik meedoen voor de tas ?
Veel plezier met je vakantie, geniet van de rust en tot ziens op de blog ! Groetjes, Rozemie

Esther zei

Wauw super give away ik doe ook graag mee, wens je af vast een fijne vakantie, groetjes Esther.

tineke zei

wow, ga je m echt weggeven?? Wat leuk!!ik wil heel graag meedoen voor die leuke tas...
Fijne vakantie en veel succes met alles!
groetjes, Tineke

Hanne zei

Ik ga voor de knopjes. Komt hier altijd wel van pas!

Alynia zei

Oei, ze zijn alledrie zo gaaf!
Eigenlijk had ik bedacht voorlopig even niet aan een give-away mee te doen, maar ik maak toch maar een uitzondering. ;-) En eentje zonder voorkeur...

Rosa Creatie's zei

Wat een bult volgers heb je!!
Ik lees altijd met veel plezier je blog en neem graag een gokje met je Give-away..
Kan alleen niet kiezen..

Fijne vakantie!!!

Rosa Creatie's

Lila Lime zei

Wauw, geweldige give away. Ik doe echt heel graag mee voor de knoopjes!
Ik ben volger en link je op mijn blog!

Hanneke zei

Gaaf hé, zoveel volgers en bezoekers!!!! Ik ga een linke op m'n blog zetten, volgen doe ik al (zal het zo voor de zekerheid nog even controleren). Kiezen kan ik echt niet, 't is alle drie super!!!

Liefs,
Hanneke

♥ Jantina van Veelen ♥ zei

Supertof! Ik doe mee voor de knopen :) ga volgende week weer bloggen, fan zet ik het erop.

Struinkunst by Lisette zei

Wat een super give away. Natuurlijk doe ik mee en dan graag voor de knopen (wel moeilijk kiezen hoor! Die tas is ook zo mooi, maar ik vind dat die lekker voor jou moet blijven)! Geniet van je (blog)vakantie!

Supersoesje zei

Wat een gave give-away!! Ik ben gek op knoopjes, dus daarvoor waag ik een kansje! :)

Groetjes Supersoesje

madebyme zei

Wat leuk! Ik doe heel erg graag mee met je give-away! Bij deze alvast een fijne vakantie, geniet ervan en doe maar weer veel knutselideeetjes op!

Liefs, Melanie
ma-de-by-me.blogspot.com

Unknown zei

Wat een super leuke give-away en jeetje Nancy, wat een enorme hoeveelheid volgers heb je! Dik verdiend, want je hebt ook een superleuke blog! Ik wil graag meedoen voor de boxpouch :D

Geniet van je (blog)vakantie!

Liefs,

Maartje

Anna zei

allereerst wil ik je een hele fijne vakantie wensen.
en gefeliciteerd met zoveel volgers en bezoekers, ik doe heel graag mee, een voorkeur heb ik niet is allemaal leuk!

groetjes Anna.

Denco zei

ooh Miepie is echt een schatje!!!! helemaal lief zeg. Jeetje wat heb je veel volgers zeg maar van harte hoor je hebt ook een hele leuke blog!! Graag doe ik mee met je give-away ik ga voor Miepie o nee die doet niet mee. Het maakt me niet uit vind het alledrie heel leuk.
Groetjes uit Frankrijk

Het Knuter Huuske zei

Gefeliciteerd met je Blog!!
Wat Heerlijk al die Volgers en Lezers!
Het is hier natuurlijk ook erg Gezellig ♥ ....

Heerlijk dat het Vakantie is....
Hier nog even volhouden.... Nog 2 weken voor de boeg....
Hmmm, ik ga zelf binnen kort ook een give away doen.... Hoop maar dat jij dan niet zelf weg bent....
Zou het leuk vinden als je mee zou willen doen.....
Kan je natuurlijk altijd er bij voegen :D :D ....

Oohhh het Muisje is super Lief! **de mijne zit nog niet geheel in elkaar ;)**
Het jurkje is ook schattig :D .....

Natuurlijk zou ik graag een gokje wille wagen voor je give away.....
Maar wat zou ik kiezen.... Dat is wel Heul Lastig :S ....
Vind de tas super! ♥ Maar.... Misschien wil ga ik zelf nog eĂ©n haken.... Dus denk dat ik die dan af laat vallen....
En Knoopjes..... I ♥ Knoopjes..... Heb er wel een paar verzameld inmiddels.... Verstelbare ring heb ik nog niet mee gewerkt.... Maar daar kan je natuurlijk ook leuk een haakwerkje op maken in combi met knoopje.....
Toch ga ik voor boxpouch ..... Daar zie ik mijn haaknaalden wel in liggen ;) .... **Althans ik denk dat ze er wel in zullen passen?** .....

Goed, ik wens jou en jullie een Heerlijke Vakantie!!

Lieve Groet vanuit het Knuter Huuske....
Ivonne

**zal even een link plaaten op mijn blog**

Anoniem zei

Wat is Miepie een leukie geworden! En dat jurkje is ook schattig! Als dochterlief het jurkje niet wil, moet je gewoon een klein hangertje maken, kun je het ophangen in Miepie's klerenkast. hihi... Of wil je zeggen dat Miepie nog geen huisje heeft? ;) :)
Gefeli met je heeel veel bezoekers! Goed joh! Enne, blogvakantie... kan dat zomaar? ;) Ik ga je blogjes missen!
Dikke knuf!

mums zei

Wauw, wat een leuke give-away!
En idd wat veel volgers, mega!
Maar ja, je plaatst ook altijd hele leuke dingen:)
Ik doe erg graag mee met de give away en heb geen voorkeur, ik vind het allemaal heel leuk!
Fijne vakantie, geniet er van!
groetjes

Lydia zei

Wauw! Dat ziet er allemaal erg gaaf uit! Ik ga voor de knoopjes. En nu maar hopen dat ik win...

Anoniem zei

Fijne vakantie, ik kijk uit naar je DIY dingetjes

Klaske v.d Bij zei

SUPER..wat leuk dat je zoveel volgers hebt, Gefeliciteerd
Ik doe heel graag mee met jou Give-Away..ik heb geen voorkeur, en je Miepje ziet er heel leuk uit...
Ik wens jou een hele fijne vakantie toe

creathea zei

Ja ik ga uiteraard meedoen aan je give-away :-)
Een kans op die mooie knoopjes laat ik niet aan m'n neus voorbij gaan hoor!!!!!
Geniet lekker van je vakantie en ik ben benieuwd wat voor DIY-ideetjes je voor ons in petto hebt.

Groetjes Thea

Janis zei

ik doe mee!!! ik ben volger!!!
IK WIL DIE TAS!!!!!!!!!!!!!!!!

vicarno's mama zei

Geniet van je vakantie! Tot snel! Ik doe graag mee en zet een linkje!!!

ief zei

Nice! Ik doeg graag mee voor de knopen.

Een hele fijne vakantie gewenst, geniet ervan!!

Linda zei

Jazeker, ik doe graag mee voor de knopen. Van knopen kun je nooit genoeg hebben (ik niet althans, ik hou ervan!).
p.s. ik heb zelf ook even een blogbreak in augustus, dus mocht ik gewinnen dan kan ik eind augustus pas gaan juichen... het is maar dat je het weet :-)

Anoniem zei

Wat een leuke Miepie! Ik ben helemaal weg van 'r.
Ik volg je alweer een tijdje via Bloglovin', geldt dat ook? :)
Ik doe graag mee met je give-away. Eigenlijk vind ik alle drie de dingen leuk, dus ik laat het aan jou over. ;)

Groetjes, Mieke

The Little Forest, handmade zei

Ik wil wel een kansje wagen om de box pouch te winnen! Het was moelijk kiezen.

Handige An zei

ik moest weer eens even bijlezen op je blogje.
Wat een nieuws allemaal!!! en wat fantastisch dat je de naaimachine gewonnen hebt!!! Heeeeerlijk! geniet ervan!
En gefeliciteerd met zoveel volgers en pagevieuws! wow!
Ik doe heel erg graag mee voor de knopen...tja, daar kan je nu eenmaal nooit genoeg van hebben :)
En volger was ik natuurlijk al!
Fijne (blog)vakantie! geniet ervan!

Katrientje vanalles zei

Ik doe graag mee en heb geen voorkeur. met de knopen kan ik aan de slag, de tas zou ik onmiddellijk inruilen voor mijne die een beetje versleten is en het zakje vind ik heel mooi.
Greniet van je vakantie en tot binnenkort. Liefs Katrientje

Jose's Haaksels zei

Hoi Nancy,

Ik doe graag mee met de give-away.
Wat maak jij een mooie spulletjes!
En waar haal de tijd vandaan... Super.

Misschien vind je het leuk om eens bij mij te kijken op mijn beginnend blog...

groetjes Jose

ps doe mee voor alle 3, ben benieuwd

Kris zei

Hoi Nancy, wauw, wat een leuke give away! Ik doe graag mee voor de knopen! Super! Daag!

Stina zei

doe graag mee met je give away, en ga voor de tas, super.

gr Stina

"Beessies" zei

Bijna 450 volgers, Jeetje das voor mij nog heeeeeeeeel ver weg. Ik begin nu na een jaar pas wta volgers te krijgen en dat vind ik al helemaal super. Ik begrijp heel goed hoe leuk dat voor je moet zijn om te zien hoe je blog gewaardeerd wordt.

Ik vind de keuze heel moeilijk. Het tasje zou uitstekend geschikt zijn voor de gymles van mijn oudste. De etui is weer heel geschikt voor mijn haaknaalden en die knopen kan ik voor zoveel verschillenden dingen gebruiken.
Ik kies niet en doe graag mee voor alledrie jouw give-away's

Groetjes Bianca

Triesje zei

Leuk, leuk en leuk! :-)
Ik doe graag mee, en heb geen voorkeur, vindt ze alle 3 leuk!
Wat een volgers zeg, leuk hoor!
Fijne vakantie! Groetjes Patricia.

lien zei

Ohhhh ik doe heel graag mee! Kan niet kiezen... uh... uh... het wordt dan toch de prachtige tas!
Ik zal een linkje op mijn blog zetten.

Fijne vakantie!!

Corien zei

Nu al 448 volgers! Het worden er steeds meer. Gefeliciteerd daarmee!
Ik wil graag meedoen met je give away.
Vooral voor de knoopjes, omdat het zulke vrolijke kleuren zijn.
Groeten van Corien.

Sara Francina zei

Wat leuk zeg! En wat veel followers alweer ! Ik volg je :D maar kan alleen niet kiezen voor welke ik mee doe want ze zijn alle 3 top cadootjes =D
Groetjes van franca

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Allereerst Fijne vakantie en wat een lieffie is die Miepie.
Ik doe ook graag mee met je super give away ik ga voor de tas zeer zeker.

Gr Jacqueline

Moois van mie zei

OMG ! Die knopen !!! Stel je voor dat ik die win !!!! Dat zou ik fantastisch vinden !!!

Fijne vakantie !!!!

Haakmuts zei

Hoi Nancy, Miepie is erg leuk geworden, ik word er steeds weer blij van als er weer een nieuw Miepje is geboren. Mag ik haar in de wall of fame zetten?

Natuurlijk doe ik graag mee met je geweldige give away, stuk voor stuk mooie kadootjes maar ik kies toch voor de knopen, ze zijn zo mooi.
Ik ga morgen even proberen of ik dan wel even link kan plaatsen op mijn blog, op dit moment lukt het niet.

Ik wens je een hele fijne en zonnige vakantie.

Groetjes van Claire

Pleuntje zei

Woh even een paar dagen niet gekeken op de blogs en ik ben nu al reageerder nummer 66. Maar ik waag een gokje en doe graag mee.
Ik ben erg gecharmeerd van je tasje maar ben ook blij met de andere dingen. Geniet van je vakantie.
groet Petra

inge zei

ik ben al een volgertje en ik doe heel graag mee ...als creatieve duizendpoot zou ik de knopen heel leuk vind en als tassengek natuurlijk die prachtige tas ... een heel fijne vakantie toegewenst ...

Mirella zei

Wauw wat veel volgers heb je zeg!! geweldig!
Ik doe graag mee en heb geen voorkeur ;-) alles is mooi en leuk.
Ik wens jou en je gezin een hele fijne vakantie!! geniet ervan.

Judith zei

Wat een leuke give away. Ik doe graag mee voor de knopen, wat een vrolijke kleurtjes!
Ik plaats een linkje op mijn blog:-)
groetjes Judith

Crejanne zei

Allereerst een hele fijne vakantie.

Ik doe graag mee voor de knopen.

Groetjes Marjanne

Gerd@ zei

Wat een leuke give away ik doe graag mee .....
ben al volger en zet een link op mijn blog ...
ik vind alle 3 leuk dussssssssss het maakt mij
niet uit .... gr. Gerd@

Esther zei

Jeetje wat een gave Give Away zeg en ik kan gewoon niet kiezen dus doe voor alledrie mee, want ze zijn alledrie supermooi

Kim zei

ik doe mijn naam ook in de hoed! Ik ga voor de tas ;-) Wat leuk zeg, zoveel volgers al....

Angela zei

Hai, ik doe ook graag mee met je Give Away.
Heb lichtelijke voorkeur voor de knopen en de tas.
En natuurlijk gefeliciteerd met zoveel volgers.

Groetjes Angela

Marjolein zei

Voor dat mooie hoopje knoopjes wil ik graag een gokje wagen!
Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog.

Groet!

Corine zei

*Sssttt...hĂ³Ă³r ik die prachtige tas nu mijn naam roepen?"...owh nee, mijn fantasie gaat weer met me op de loop..Toch waag ik graag een kansje met deze superleuke giveaway...

Ik volg je al en zal een linkje plaatsen op mijn blog..waar ook mijn giveaway op staat...

Fijne vakantie :)

Trendykim zei

Wat een leuke give away! Ik doe graag mee en dan kies ik voor de knopen. Ik vind knopen geweldig ze zijn overal goed voor. Je hebt een hele leuke blog. Ga zo door!

Groetjes, Kim
http://trendykim.blogspot.com

Gonny zei

Je hebt een erg leuke blog, maakt mooie dingen.
Zojuist volger geworden.
Ik doe graag mee met de give away en ga voor de tas.
Ik vind hem super.

Groetjes, Gonny

Ingeborg zei

gefeliciteerd met al die volgers! en dan ook nog zo'n leuke give-away! en mijn voorkeur gaat toch wel uit naar al die geweldige knoopjes.

groetjes, Ingeborg

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Super zoveel volgers... ben er nu ook eentje. En dan ding ik graag mee naar die mooie, ohohohhohhoooo, zo mooie tas.

Christel

Anoniem zei

Die knopen zijn natuurlijk geweldig!!

Heel fijne vakantie!!

Liefs Thea♥

Created by Essie zei

Hoi Miepie is hartstikke leuk

Wens je een fijne vakantie en doe graag mee met de give away.
Het is allemaal heel erg leuk , maar de knopen lijken me het leukst

Groetjes en veel plezier
Esther

Sarah zei

Wauw, superleuke give-away! Ik doe graag mee voor de tas! Die vind ik zo geweldig!!!

Blog zo verder, het is altijd leuk om te lezen!

principeta zei

Wens je een fijne vakantie en doe graag mee met de give away. Ik doe graag mee voor de tas.

Desirée-ScrapDees zei

wat een gave tas zeg(had ik volgens mij al eerder gezegd hihi) en van die knopen ga ik ook uit mijn dakpan! Ik doe graag mee! En die trekdatum(oef dat klinkt vaag hihi) die moet nog lang duren hoor, want dan zijn ook wij net terug van vakantie en daar wil ik nog niet aan denken hihi.
Volger ben ik volgens mij al, maar kan dat ding bij je niet vinden(zal wel weer aan mij liggen hihi!) maar je link staat op mijn blog dus dan moet ik wel volger zijn(anders doet ie ut niet ..)
Fijne vakantie meiss geniet er van!

Anoniem zei

Wat een leuke give-away!
Ik doe graag mee voor de tas, die vind ik echt geweldig mooi!

x Inge

Mira zei

Proficiat met je volgers! Graag doe ik dan ook mee met deze mooie give away!! En geniet van de vakantie.

Petronille zei

Oooh, de knopen! Wat een kleuren! Fantastisch. Graag doe ik mee. Ik wens je een fijne vakantie.

Anoniem zei

He hoi,
Al een paar weken niet echt op bezoek geweest, dus eerst maar even bijgelezen!
Kom er op het moment niet zo snel aan toe... helaas!
Maar... de zomer komt er aan en dan hoop ik weer wat tijd meer te maken om op bezoek te komen bij je!
Wat een leuk Miepie! Wat een schattig jurkje!
En dan val ik nog met mijn neus in de boter met je give away!
Kan niet kiezen dus laat me graag verrassen!
Liefs,
Madeliefste

vé zei

Hoi! Wat leuk allemaal!
Ik volg al een tijdje en je maakt steeds zulke leuke spulletjes!
Ik doe graag mee met de give away en liefst voor de knopen!

en wat is dat muisje super snoezig!!!

prettige vakantie!

Maantje zei

Hoi! Leuk zo'n give away net voor de vakantie. En wat een eer zoveel volgers. Ik doe graag mee, de knoopjes zou ik heel leuk vinden, maar ja die tas is ook super!

Ik wacht in spanning af.

Lieve vakantiegroet,

Manuela

Judith zei

Hallo Nancy,
Ik ben blij dat ik je geweldige blog gevonden heb, ben meteen volger geworden en doe graag mee aan de give-away een voorkeur heb ik niet. Het is allemaal even mooi.

Groetjes Judith

poppenatelierkris zei

Nancy wat een super bblog. ik zal zeggen ga zo door. Ik doe graag mee aan d4 give away en ik heb de voorkeur voor de knopen. groetjes kris

Anne-Marie zei

Hoi Nancy, ik was nog geen officieel volger, maar nu wel hoor ;-). Ik doe graag mee met je give-away. Ik vind de knopen het allertofst. Fijne vakantie als je zover bent.
Groetjes Anne-Marie

Evelief zei

Ik ga je vanaf nu ook volgen! Helemaal leuk! En Tuurlijk wil ik ook graag meedingen naar die mooie prijzen, geen voorkeur! Een hele fijne vakantie!

joppe zei

Hallo, knappe blog zeg. Ik doe graag mee voor de knoopjes !

De Merle zei

Jeetje Nancy, wat heb je veel reacties!
Ik waag ook een kansje natuurlijk. Heb geen voorkeur. (ben wel op vakantie als de uitslag komt trouwens)

Groetjes,
karin

Over ons zei

OOk ik doe graag mee
wens je een fijne vakantie

groetjes marion

eenkloddertjerozehier zei

wat een leuke blog heb je! ik ben je meteen gaan volgen. En ik doe heel graag mee voor de knopen give-away. Hier alvast een tip wat ik ermee wil gaan maken..

http://eenkloddertjerozehier.blogspot.com/2011/03/simpel-doch-doeltreffend-knopenarmband.html

Mocht ik niet winnen dan wellicht eenb leuke tip voor de knopen winnaar.

Een hele fijne vakantie!

groten kloddertjerozehier.

Hannie zei

Hallo,
Ik ben net volger van je geworden en ik doe graag mee met je give away! Ik doe graag mee met de 2de en 3de give away.

Je maakt trouwens super leuke dingen!

Groetjes,
Hannie

S*fie zei

Millegrijs, ik hoop dat je mijn berichtje kan lezen tussen al die reacties ;) Anders, spring spring hier ben ik. Ik doe graag mee en liefst voor de knoopjes. En dan nu mijn vingers kruisen en kaarsjes branden en...

Greet zei

oooh, wat een leuke give-away en een toffe blog hebje!!!! ik smelt als ik die knopen zie, dus doe ik mee voor de knopen!
groetjes
greet

Eva zei

Mama is mij aan het leren stikken. De knoopjes die kan ik dus goed gebruiken. Ik werd een nieuwe volger!

made by Mriek zei

Hele fijne vakantie!
Geniet er lekker van!
Ik doe graag mee aan je give away, ik ga voor de knopen :D
Liefs,
Mriek

cheneson zei

ik doe graag mee voor de tas of de knopen

groetjes cheneson

bleudelavandou zei

Ik vind ze alle drie leuk - ik doe mee!

Ik word ook alvast volger van deze leuke blog.

tot later

Marieke

wannesraps zei

Hier nog een nieuwe volger.
Ik zocht gisteren wat leuke knoopjes in mijn knopendoos en was toch een beetje teleurgesteld door het weinig kleurrijke aanbod.
Wat ik van deze give-away zeker niet kan zeggen...graag de knoopjes en op de tweede plaats de tas. Leuke blog....

Katja (@Yane) zei

Leuke blog. Bij deze een volgertje erbij!
Ik doe heel graag met je leuke give-away, graag voor de KNOOPJES!

Roromacaro zei

Ik wil graag meedoen voor de knoopjes!
Ik volg je nu ook! =)

Groetjes

Judith zei

Wauw! Gefeliciteerd hoor! Ik vier graag mee door kans te maken op de knoopjes...
En een fijne vakantie!!

Cinderell@'s wereld zei

happy holiday.......ik doe mee! vanaf mijn holiday camping!
love Cinderell@

Anoniem zei

Zo, jij bent lekker bezig geweest! Naaimachine bevalt goed dus :)
Mooie spulletjes, en de stofjes van de tas blijven supervrolijk :D

Ineke Original zei

Helemaal leuk. Je krijgt bij mij een plekje bij mijn favorieten!
Fijne vakantie.
Ineke

Sara zei

Hi, very beautiful prizes! ANd very nice works on your blog :) Can I join the giveaway please?
I link here to my blog: http://ilovem-sara.blogspot.com
See you soon,
Sara

Maaike zei

Je kan nooit knopen genoeg hebben, dus ik doe graag mee! Zeker voor knopen in zo'n leuke felle kleuren :-) Misschien heb ik wel geluk?
In elk geval dikke proficiat met al je volgers!

Hanne zei

Fijne vakantie en ik wens je alvast succes met het doorlezen van al deze reacties hierboven. Ik vind alle drie de prijzen super maar ik ga toch voor de knoopjes, als ik al die knoopjes bij elkaar zie begint het bij mij al te kriebelen om iets te gaan maken.
xx rabbitje

Atelier Ampersand zei

Wow, dit is ongetwijfeld Ă©Ă©n van de meest becommentarieerde posts die ik ooit las. Maar ook ik wil graag in die grabbelpot, you never know. Ik ga graag voor de knoopjes, als beginner vind'k het wel handig om die collectie een klein beetje uit te breiden. Ik wens je een tof verlof toe, hopelijk naar warme oorden met meer zon (can't be hard). ~Sieselaajn~

methartzielvansil zei

Graag maak ik nog een ienemienie kansje-ik ben verslaafd aan knopen. Dus je kunt wel raden wat ik kies...die geweldige knopen.Geniet van je blogsucces en van de zomervakantie-xxx-Sil.

Sofie zei

Nog zeer op tijd om mee te doen, zie ik... geniet nog van de vakantie, zullen we ook doen!
Ik werd de zoveelste volger, ga voor de boxpouch en zal een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje ;-)

Groetjes Sofie

Ineke Original zei

Op Flickr.com heb ik een muizenhuis geplaatst. Ik heb het 25 jaar bewaard.
Nu spelen mijn kleindochters ermee. Deze muizen passen er precies in. Misschien een idee voor kerst.

Hellen zei

Hoi,

Ik waag graag mijn kans voor de boxpouch.
Hij lijkt me enig !
Grtjs

(hellensenden@hotmail.com)

Jolan zei

Wat een lieve give-away!
Ik las erover op het blog van Vicarno's mama.
Ik zou graag meedingen naar de tas en als 2e keus de knopen.
Hoop dat je een fijne vakantie hebt!

Cindy zei

Wat een leuke spullen maak je! Toffe give away!
Ik wil graag meedoen voor de tas, die lijkt me superhandig!

Liefs,
Cindy

VĂ©ronique zei

Ik kom voor het eerst terecht op je blog en ik vind hem nu al heel erg leuk. Ik wil wel volger worden maar ik zie niet waar ik daarvoor kan klikken. Je maakt hele leuke spulletjes. Gezellige blog.
En ja natuurlijk wil ik ook graag mee doen voor de give away. Ik ben helemaal weg van de knopen.
Verder nog een prettige vakantie!
VĂ©ronique

SARITHA@RAINBOWBUNTING zei

I am a new follower!!Yours is a very fun blog and I look forward to reading your posts!!I would lovvve to win those buttons, because there is a shortage of fun buttons where I live!!

Dhini zei

ik doe mee!!! ik ben volger!
Ik wil graag knopen

Marie zei

oo ik doe graag mee voor de knopen of de etui !
ik ga je nu direct volgen !

groetjes
Marie-Lu
ps ik ga nog een linkje zetten op mijn blog

Kaatje1010 zei

amai, wat krijg jij hier veel reacties op.... Ik doe graag mee en kies voor de pouch.
En een linkje komt op mijn blog.
Fijne vakantie!

Nienke zei

Ik probeer hier al de hele tijd volger te worden, maar het lukt precies niet?
Zonde, want zo'n fijne bloeiende blog wil ik graag volgen.
Hopelijk lukt het alsnog!
Bij deze doe ik graag mee aan de give-away. Mij zou je dolgelukkig maken met de knoopjes!
x

Jose zei

Wat een leuk blog heb je en nu ook al zo'n gave give away!
Ik ga voor de knopen, want zelf maak ik knopenarmbanden.
Groetjes Jose'

Annelies zei

Hallo Nancy,
Vandaag je blog ontdekt en ik ben fan! En volger geworden dus. Ik doe graag mee voor de knopen.
Groetjes Annelies

Dieuwertje zei

Hee Nancy,

Wat een geweldige Give-Away.
Ik zou heel graag mee willen doen voor de knoopjes.
Ik ben gek op knoopjes.



Groetjes,
Dieuwertje

lot zei

prettige vakantie toegewenst!! wat een super give away!! ik ga voor de knopen ben net begonnen met naaien enz en kan zeker knopen gebruiken als beginner !!!!!!!!

Krummeltje zei

Hoi, zag een linkje naar je blog bij iemand anders. Leuke blog en ik doe graag mee aan de give away. de knopen ga ik voor!
Groet Anita

Tante Jip zei

Hoi Nancy,

Ik zie dat ik niet de eerste ben die een berichtje plaatst, Ik doe graag mee voor de knopen.
Fijne vakantie!!!

Groetjes Esther

Eline S. zei

Nancy, geniet van je vakantie!
Ik wil graag meedoen, maar kan geen keuze maken.. ik doe dan maar mee voor alle 3 de spulletjes! ;)
Groetjes
Eline S.

wwww.elines-producten.blogspot.com

MadeByRoxy zei

Wat een leuke blog! Ik kwam via via hier uit! Wat maak je een leuke dingen zeg!

Ik doe graag mee voor die mooie tas, prachtig gemaakt!

Liefs Roxy!

ByMiekK &Sew zei

Wat een gave giveaway! Ik doe graag mee voor de knopen :-)
Hele fijne vakantie nog, en tot daarna!
Groetjes, Marieke

mama saartje zei

knoopjes knoopjes knoopjes (er gaan ondertussen hartjes fonkelen in mijn ogen)
en natuurlijk ook een fijne vakantie gewenst!

Oude lappen zei

Ik ga voor de tas, vind ze supermooi!

Unknown zei

Een hele fijne vakantie. Ik doe ook graag mee met je give a way.

Groetjes, Akke

Lies: zei

Proficiat met de geboorte van Miepje en al je fans. Ik volg je al een tijdje en ik waag nu graag mijn kans maar kan echt wel moeilijk kiezen (kiezen is nu een maal niet mijn sterkste kant...) ik vind zowel de knoopjes, als de tas, als ook de boxpouch erg mooi!

Lili zei

Zo fijn! Ik doe graag mee voor de knopen, maar 't is moeilijk kiezen! Fijne vakantie!

Unknown zei

Volgens mij heb jij niet echt een gebrek aan volgers maar ik hoor er nu ook bij!!!
Leuke give-away! Ben benieuwd!
Fijne vakantie!

Groetjes,

Marjon

ginia zei

wat een leuke give away omdat ik nieuw ben met bloggen wist ik dus niet meer of ik al een berichtje had achtergelaten er komt zoveel op je af en ik lees zoveel verschillende blogs dus bij deze vind ik de knoopjes erg mooi

groetjes , gea

Annemieke zei

Kom ik net terug van vakantie zie ik deze gave candy voorbij komen.. Daar doe ik graag aan mee. En jeetje zeg wat heb je al veel bereikt! heel erg gaaf! Kom nog steeds elke keer lekker inspiratie bij je opdoen!! Succes nog de komende blogjaren! En ondertussen ben ik alweer nummertje 147.. woow.
Groetjes, Annemieke

tampevere zei

Ik kom hier toevallig op deze supermooie blog terecht, recht in een leuke give-away! ik doe graag mee voor de knopen- 100 stuks felle kleurtjes, whow!!!

Saskia zei

Wat een superleuk blog heb je! Ik word alleszinds volger!
Veel groetjes!

LittleBe. zei

Oef ..aan het einde van het rijtje
Ja ik wil graag meedoen met jou superdemax Give-Away en geeft me op voor alle drie want in kan niet kiezen :-o
En plaats een linkje op mijn blog
Geniet van je vakantie,
Liefs,
LittleBe

Fenny zei

Hoi nancy, het muisje is lief♥
Ik wil graag meedoen met de give away......waarvoor.....maakt nix uit, vind het allemaal leuk!

Meisjesplezier zei

Geweldige knoopjes!!
Ik doe heel graag mee!

wilma zei

Hallo! ik loop al een poosje mee in blogland...en toch had ik jou blog nog niet gezien...nu wel! en ben meteen een volger van je geworden, heerlijk wat een inspiratie!!! En ik val meteen met m'n neus in de 'knopen'...ik doe graag mee met je give away....dat is ook zo'n droom van mij....zoveel knopen op een rommelmarkt vinden (en dan ook voor zo'n belachelijk prijsje) Je bent een bofferd!(ik droom nog even verder...........)
Groetjes, Wilma

Maria zei

Hoi,
Van Harte met zoveel volgers!
Al zoveel die mee doen, maar ik wil ook graag mee doen.
Het allerleukste vindt ik het muisje maar de knopen zijn ook gaaf, ik zie honderden miniatuur projecten voor me met die knopen.
Fijne Vakantie
Maria

Lysanne zei

Wat leuk zeg. En gefeliciteerd met zoveel volgers! Ik doe graag mee voor de tas. Die vind ik echt helemaal leuk

Sandra's Handmade zei

Wat een leuke give-away, en een enorme hoeveelheid volgers. Ik doe graag mee met je give-away. voor wat? dat maakt mij niet uit want eerlijk gezegd vind ik het alle drie prachtige cadeautjes om te krijgen.

groetjes Sandra

Zazoem zei

Leuke give away op een leuke en inspirerende blog. Graag doe ik mee voor de knoopjes omdat ik hier een heel leuk idee voor heb!
Succes met je blog, groetjes simone

xxMarit zei

oh leuk een give away!! ik zou graag mee doen voor de knopen.

xxM

Maantje zei

Ik volg ook graag om mee te dingen aan deze geweldige give away! Was al volger, maar moest mij toch nogmaals aanmelden (??)

Leuke blog met heel veel inspiratie. Gefeliciteerd nog met het winnen van zo'n prachtige naaimachine.

Lieve groet,

Manuela

Elsina zei

Congrats met zoveel volgers! En wat een mooie giveaway! Ik zou graag meedoen voor de prachtige tas! Groetjes!

DharSon zei

Ik doe graag mee aan de give away!
Het liefst voor de tas.

Erika zei

Hi Nancy, I am your follower now, I love your blog! :-) That's a great giveaway, I would like the buttons..

Lindevrouwsweb zei

Wat een leuk blog! En wat een hoop reacties!Kwam je toevallig tegen via via. Doe toch een poging voor de give away. Ik ga voor de fleurige knopen!
Natuurlijk ben ik je volger geworden en misschien wordt je die ook bij mij! groetjes Joke

Pernel zei

heb jouw blog net ontdekt. Leuke haakdingen. Miepie is zo schattig! Ik waag uiteraard ook graag mijn kans voor de kleurige knopenverzameling.

mijnmamaheetzoet zei

Zoveel deelnemers aan je give away! Desondanks waag ook ik mijn kans. Ban nu ook volger en ga voor de knopen. Hopelijk win ik en worden zij het begin van een leuke collectie.

Sweetstuff zei

Ik wil graag meedoen voor de boxpouch of de tas! Ze zijn echt super mooi!
Liefs Lisa

Anoniem zei

Hoi Nancy,

Ik doe heel graag mee!

Ik was al volger.

Ik zal ook even een linkje op mijn blog plaatsen, www.hipenhaak.blogspot.com

Ik ga voor de tas! Hij is echt prachtig en helemaal mijn smaak.

Groetjes,
Renske

zozoenjaja zei

Ha Nancy,
Alle drie jouw give aways zijn erg leuk! Maar omdat ik helemaal blij word van al die vrolijk gekleurde knopen, gaat mijn belangstelling daar naar uit.
Veel suc6 met jouw mooie blog! Je hebt er weer een volger bij ;)

Groetjes,
Ingrid (ofwel Ingie@home)

lapappilon zei

hello!
please enter my name
I am a follower and will post on my sidebar.
lapappilon.blogspot com
lapappilon@gmail.com
Hugs
Eva from Serbia

Thalia zei

Hoi Nancy
Wat een gave give away natuurlijk wil ook deze keer een gokje wagen! Maandag de 15e moet ik weer aan de slag en hoe leuk zou het zijn om die onwijs leuke tas mee te nemen? Dan ben ik natuurlijk meteen de hipste juf die er op school rond loopt ;)
Liefs T Atelier

ps ik volg je al heel lang maar ik kan niet inloggen op blogs
tatelier.blogspot.com

Maaike zei

Hoi Nancy,

Ook ik wil graag meedoen met je give-away voor de knopen, mijn dochter maakt nu zoveel waar knopen op moeten en nu is de bodem bereikt van onze knopen doos

miriam zei

ik wil ook nog wel een kansje maken:-)

Juliette zei

Ik ben nog net op tijd!!! Graag doe ik mee voor de prachtige tas...
Natuurlijk volg ik je al een hele tijd!
Ik zal een plaatje op mijn blog zetten.
Liefs Juliette

Judith zei

Kan nog net! Ik volg je al een tijdje, maar dit had ik net gemist!
Ik waag graag een kansje voor de knopen.

Groetjes Judith