zondag 13 maart 2011

Allemaal leuke, lieve, dingetjes!

Bij Bizzy Bee Klaske zag ik dit fantastische cupcake-doosje! Ik vroeg haar of zij er eentje voor mij wilde maken, in ruil voor een paar bijtjes.. Dat wilde ze gelukkig wel en ik kreeg er ook nog deze schattige cupcakehanger bij..
Mooi hè?! Ik ben er heel erg blij mee! Nogmaals dank je wel, Klaske!
En om in de cupcakes te blijven ;-) Corine wilde ook wel zo'n tasje wat ik weer aan Klaske had gegeven en ik wilde wel zo'n leuk cupcake-zakje! Dus dat was ook weer geregeld! Leuk zijn ze hè?! Er kan een theezakje in of iets anders!
jij ook nog eens bedankt, Corine
Toen had ik nog de troostprijs van Toffe Stoffies gewonnen!

Een superschattig vogeltje en een leuke mini-slinger!
Dank je wel, Charlotte!!
en we hebben er een nieuwe 'bewoner' bij, althans, eigenlijk alleen ik hoor ;-)
mag ik jullie voorstellen aan:
Knuffie
Knuffie is gemaakt door Nicole, die sinds een tijdje haar superleuke site Trippel & Trappel heeft met daarin onder andere deze superleuke spiegeltjes!
Ik ben er heel erg blij mee en ga zeker nog een leuk huisje voor haar maken!
dank je wel, Nicole :)
En als laatste, heb ik zelf ook nog iets gemaakt, een ontzettend leuk etuitje van een patroon dat ik mocht uitproberen van Little-Z
Uiteraard met stof van Eline's huis ;-)
Fijne zondag nog iedereen!
liefs, Nancy

22 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

het zijn inderdaad allemaal lieve dingetjes zeg, lijkt wel een feestje bij jou, echt leuk!

Anoniem zei

Wat een boel leuke spulletjes heb je gehad en gemaakt! :D Superleuk! Dikke knuf, ook aan Knuffie... ;) )(hoe zou ze toch aan haar naam gekomen zijn, hihi...)

Lysanne zei

wat heb je weer een leuke spulletjes gekregen.

Sow Cute! zei

Wat veel leuk! Je bent weer lekker verwend!

Mariska zei

Wat weer veel leuke dingen...gewoon alleen al genieten om al die mooie foto's te bekijken!
Jij ook nog een fijne zondag

Annemieke zei

Wat onwijs leuk allemaal! die sleutelhanger met die cupcake is echt fantastisch!!! En dat muisje is echt een schatje.

Groetjes, Annemieke

Klaske v.d Bij zei

Mooi om te lezen en horen, dat je blij met je cupcake bent..
Ook het zakje van Corine is Super...en al andere creaties zien er mooi uit, je bent maar weer lekker verwend, veel plezier met je spulletjes..

Liefs Klaske

Anoniem zei

Dat cupcake doosje van Klaske!!!!!! Wat mooi........
Ik moet daar toch ook snel eens aan gaan beginnen;-)

ditjes-datjes zei

Wat een super leuke dingen allemaal....en van dit ruilen komt zeker geen huilen.
Groetjes,Ingrid

Grietje zei

Wauw wat een mooie spulletjes!

Esther zei

Wat een leuke spulletjes heb je geruild en gemaakt. Groetjes Esther.

Stiene Saenen zei

Zo'n schattige dingetjes! x

Katrientje vanalles zei

wauw, wat heb jij veel geruild zeg. En ze zijn heel mooi die cakjes. :-)

sarams1987a zei

heel mooi gedaan, dat taartje. Hoe doe je dat toch ?

Mvg Sarah

Mirella zei

wauw wat een geweldige dingen allemaal!! zo leuk om zo anderen te verassen en te ruilen met leuke dingen. Ik zou willen dat ik kon haken. Die cupcake doos is namelijk echt geweldig !! super leuk !!

Michaja zei

Die cupcake!!!! Geweldig. En die sleutelhanger ook zo tof.
En je eigengeaakte etuitje is ook weer ontzettend leuk. Heb van het weekend geprobeerd een protefeuille te maken met tafelzeil maar dat is niet echt makkelijk. Eerste is dan ook niet gelukt ga zo verder met poging nummer twee!

Denco zei

Wauw wat een leuke spulletjes vooral die cupcake, geweldig!!!

Vlijtige Lies zei

Ziet er uit om op te eten!Wat maak je mooie dingen!!Ook van de Eline stof maak je veel moois.Ik werk er ook regelmatig mee.Ik ga volgen!!

Roos zei

Jeetje wat een mooie leuke spulletjes zo bij elkaar. Om jaloers op te worden.....
je zelfgemaakte etuitje is top!

Het Knuter Huuske zei

Wauw....

Had het muisje al voorbij zien komen.... Maar nog niet gereageerd....
Zo Lief :) .....

En je etui ook super zeg.
Mooi hoor die stofjes combinatie!

Lieve groet, Ivonne.

Anoniem zei

Wat veel gezellige, leuke dingetjes weer !

liszha zei

Wat een gave sleutelhanger!!!